Luistimet terään Hesassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hgw
  • Aloitettu Aloitettu

hgw

Missähän päin Hesassa, mielellään keskustan tuntumassa, saisi hokkarit teroitettua? Olen vähän siinä mielikuvassa, että suutarit ja urheiluliikkeet ei enää nykyään pahemmin luistimia teroittelisi, onko näin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paikallinen sportia ainakin terottaa.. että luulis että ei niin kauheesti vaihtelis ympäri suomee, mutta en sit tiä. ilmaseks eivät sitä tietenkään tee

Missähän päin Hesassa, mielellään keskustan tuntumassa, saisi hokkarit teroitettua? Olen vähän siinä mielikuvassa, että suutarit ja urheiluliikkeet ei enää nykyään pahemmin luistimia teroittelisi, onko näin?
Prakun kentän suutari stadin paras ja halvin

Itse teroittanut aina ennen siellä luolamiehellä Helsingin wanhan jäähallin harjoitushallissa. Hyvää jälkeä ja ei ne teroitukset lompakkoa tyhjennä.

Oulunkylän luisteluradan yhteydessä on hyvä teroituspaikka

Luisteluratojen yhteydessä tekevät varsin halvalla. Aikoinaan jossain mister minitillä tuli teroitettua kunnes tajusin että se kustansi noin 5x sen mitä noilla radoilla.

Itselleni selvittäen: Mikonkadun Intersportissa teroitus 7e, rautatietorin luistinradalla teroituspalvelu parillisten viikkojen pe ja la 5e.

Mikonkadun Intersportia en voi suositella, teroituksen jälkeen luistimet olivat huonommat kuin ennen.

En voi olla 100 % varma, terottaako ko. mesta tänäkin vuonna, mutta ainakin viime vuonna kävin teroituttamassa luistimet suutarilla, joka sijaitsee aivan Ruoholahden metroaseman sisäänkäyntiä vastapäätä. Jälki oli ok. Hintaa en muista, mutta ei ollut mitään ryöstöä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom