Lucio Linhares - maaton mies?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jututimme Helsingissä vieraillutta Lucio Linharesta. Kotibrassinamme pidetty ottelija kokee olevan "mies ilman kotimaata". Ei kai sen niin tarvitse olla?

Ja onhan siellä jutussa mielenkiintoista tarinaa Lucion muistakin kuvioista, otteluista ja bisnessuunnitelmista.

Mä ainakin pidin Luciota ekana Halmeen jälkeen UFChen päässeenä suomalaisena. Kaikki lasketaan, niinhän se sanonta menee :D

Mies laitettiin heti kättelyssä UFC:n kovimpia ( Palhares, Okami ) vastaan. Olisi toivonut hänelle vähän helpoampaa alkua, mutta toisaalta jos olisi voittanut, niin olisi ihan eri stratosfääreissä tällä hetkellä. Kuulemma erittäin hyvä valmentaja.......

Mä ainakin pidin Luciota ekana Halmeen jälkeen UFChen päässeenä suomalaisena. Kaikki lasketaan, niinhän se sanonta menee :D

Valittikohan Linhares tunnustuksen puutteesta ihan tosissaan? Media on media, jos kuuluisuutta haluaa, lienee viisainta mennä Big Brotheriin ...

Faktat ovat faktoja, ja tässä tapauksessa Linharesista kai voidaan sanoa, että hän on ensimmäinen Suomea UFC:ssa edustanut 1) oikea vapaaottelija 2) nykyaikaisen, vakavasti otettavan urheilun nimeltä MMA/vapaaottelu aikana.

Edesmennyt senaattori Halme käväisi häkissä, saaden vastaansa toisen ensikertalaisen, Couture nimisen hepun - eeppistä ja legendaarista, mutta sijoittuu vapaaottelun myyttisen esihistorian alkuhämäriin.

Valittikohan Linhares tunnustuksen puutteesta ihan tosissaan? Media on media, jos kuuluisuutta haluaa, lienee viisainta mennä Big Brotheriin ...

Faktat ovat faktoja, ja tässä tapauksessa Linharesista kai voidaan sanoa, että hän on ensimmäinen Suomea UFC:ssa edustanut 1) oikea vapaaottelija 2) nykyaikaisen, vakavasti otettavan urheilun nimeltä MMA/vapaaottelu aikana.

Edesmennyt senaattori Halme käväisi häkissä, saaden vastaansa toisen ensikertalaisen, Couture nimisen hepun - eeppistä ja legendaarista, mutta sijoittuu vapaaottelun myyttisen esihistorian alkuhämäriin.

Valitti tosissaan tai ei mutta annoin tunnustusta ihan tosissaan, sydänverellä.

Ei järin yllättävä, mutta hieman haikea uutinen: Lucio Linhares lopettaa vapaaottelu-uransa.

Hieno ura jää käteen, vaikka tässä vaiheessa vähän kaivelisikin. Näin jälkikäteen on kyllä aikamoinen urakka lyöty tulokkaalle eteen UFC:ssä, kun ainoiksi matseiski jäivät Palhares ja Okami. Turhaa jossitella, mutta olisi ollut kiinnostavaa nähdä, mihin eväät olisivat riittäneet vähän helpommalla startilla.

Hienoa mies ja suuren panoksen antanut suomen MMA/BJJ skenelle jo tähänkin mennessä. Vois sanoa että ehkä jopa aliarvostettu tavallaan, kukaan varmaan yhtä paljon myöntäny BJJ vöitä ja opettanu ympäri suomea ku Lucio. Lisäks kuitenkin ensimäinen suomesta UFC:hen ponnistanu ottelija, harmittavan vähän saanu crediittiä siitäkin. Toivottavasti FF 33 nähdään kunnon jiujitsu ilotulitusta joka päättyy "big berttan" lataukseen :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Todella mukava tyyppi ja paras kamppailulajivalmentaja, jonka alaisuudessa olen päässyt treenaamaan. Onnea ja menestystä jatkoon!

Todella mukava tyyppi ja paras kamppailulajivalmentaja, jonka alaisuudessa olen päässyt treenaamaan. Onnea ja menestystä jatkoon!

Heh, muistan erään kommenttin ranteiden asennosta, en ole enää varma olinko se minä vai parini, koska tästä on jo yli kymmenen vuotta;"You look like a faggot" :D

Linhares on kyllä hyvä valkku mutta UFC:n taso on vähän liian kova suomessa treenaville ottelijoille.

AndyS

Mode
VG7G2348.jpg
VG7G2350.jpg
VG7G2336.jpg
VG7G2337.jpg
VG7G2341.jpg
VG7G2347.jpg

Back
Ylös Bottom