LTBC peruskursseista, syksy 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elyna
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Laitoin uuden threadin pystyyn, koska en onnistunut löytämään tietoa tästä aiheesta useista yrityksistäni huolimatta.

Olisin kiinnostunut aloittamaan thainyrkkeilyn Lahdessa, Lahti Thai Boxing Clubilla. Sattuuko teistä kukaan tietämään milloin alkaa seuraava peruskurssi? :)

Soita Vappulalle, eivät ole näköjään päivittäneet nettisivujaan sitten kevään. Nro on 040-548 7229 (numeron saanee laittaa, koska se on julkisesti myös seuran nettisivuilla). Luultavaa on, että seuraava peruskurssi alkaa elokuun puolenvälin ja syyskuun alun paikkeilla.

Soita Vappulalle, eivät ole näköjään päivittäneet nettisivujaan sitten kevään. Nro on 040-548 7229 (numeron saanee laittaa, koska se on julkisesti myös seuran nettisivuilla). Luultavaa on, että seuraava peruskurssi alkaa elokuun puolenvälin ja syyskuun alun paikkeilla.

Kiitos!

Ilmoita toki tänne mitä Vappula sanoi.
Oon itekin kiinnostunut thainyrkkeilystä (kun kukaan ei haluu lähtee mun kaa Shootoon :itku:)
Ois ainaki thainyrkkeilyssä kavereita jos sä tuut. :D

Kyllä sä sieltä shootostakin kaverin löydät (suurin osa ei tosin jaksa peruskurssia pidemmälle), mutta kyllä ne jannut siellä tutuksi tulee, mukavaa porukkaa:)

Thaiboxing uusien peruskurssien näytös- ja ilmoittautumistilaisuus pidetään LTBC Boxing Gym Salilla 26.8.08 kello 17.30 alkaen. Ilmoitamme näytöksestä myös Etlarissa ja kotisivuillamme

sain tommosen vastauksen heinäkuun alussa rauli järviseltä.

Itsekkin siis vakavasti harkitsemassa sinne peruskurssille menoa :)

Eikus ei se Shooto oo niin yksinkertasta mulle. Sieltä annettiin sellanen ohje, että mun naisimmeisenä kannattais hankkia samaa sukupuolta oleva kaveri treeneihin mukaan että treenaamisesta sais vähän enempi irti. :) Ku niillä ei kuulemma ole oikein naispuoleisia treenaajia.

Thaiboxing uusien peruskurssien näytös- ja ilmoittautumistilaisuus pidetään LTBC Boxing Gym Salilla 26.8.08 kello 17.30 alkaen. Ilmoitamme näytöksestä myös Etlarissa ja kotisivuillamme

sain tommosen vastauksen heinäkuun alussa rauli järviseltä.

Itsekkin siis vakavasti harkitsemassa sinne peruskurssille menoa :)

Kiitos tiedosta! Tarkoituksenani oli soittaa Vappulalle torstaiaamuna, mutta nythän mun ei tarvitsekaan. :)

Eikus ei se Shooto oo niin yksinkertasta mulle. Sieltä annettiin sellanen ohje, että mun naisimmeisenä kannattais hankkia samaa sukupuolta oleva kaveri treeneihin mukaan että treenaamisesta sais vähän enempi irti. :) Ku niillä ei kuulemma ole oikein naispuoleisia treenaajia.

Täällä olisi sulle yksi erittäin innokas treenikaveri! Toivottavasti tapaamme seuraavalla peruskurssilla.
:dance2:

Tervehdys kaikille!!!

Syksyn peruskurssit tosiaan alkavat Ti 26.8.2008 klo:18.30 näytöksellä sekä info tilaisuudella.

Ja paikkahan oli LTBC Boxing Gym Vesijärvenkatu 19, 2.kerros.

Tervetuloa kaikille paikanpäälle seuraamaan näytöstä!!!

Terveisin Hannu Vappula, LTBC

Ps. Seuran internet-sivut päivitetty...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Elyna, jee!
Meinasitko nyt siis shootoa vai thainyrkkeilyä? :)
Aattelin ite kallistua nyt kuitenkin varmaan thainyrkkeilyn kannalle kuitenkin. Molempia en viitti alottaa ku sitte ois kolme lajia kun yks samperin budolaji vie nytkin jo kaiken ajan.

Mut jos haluut niin jatketaan spostilla, outi.heistman(a)pp.inet.fi

Elyna, jee!
Meinasitko nyt siis shootoa vai thainyrkkeilyä? :)
Aattelin ite kallistua nyt kuitenkin varmaan thainyrkkeilyn kannalle kuitenkin. Molempia en viitti alottaa ku sitte ois kolme lajia kun yks samperin budolaji vie nytkin jo kaiken ajan.

Mut jos haluut niin jatketaan spostilla, outi.heistman(a)pp.inet.fi

Thainyrkkeilyn puolelle kallistun minäkin! :)

Tervehdys kaikille!!!

Syksyn peruskurssit tosiaan alkavat Ti 26.8.2008 klo:18.30 näytöksellä sekä info tilaisuudella.

Ja paikkahan oli LTBC Boxing Gym Vesijärvenkatu 19, 2.kerros.

Tervetuloa kaikille paikanpäälle seuraamaan näytöstä!!!

Terveisin Hannu Vappula, LTBC

Ps. Seuran internet-sivut päivitetty...

Sattuuko kukaan tietämään viikonpäiviä milloin peruskurssin treenit on? Työn puolesta olisi kiva tietää etukäteen. :)

Harjoitukset peruskurssin osalta menevät seuraavasti

Ti 19.00
Pe 19.00

Ja ladythai perukurssin osalta

Ti 16.45
To 16.45

T: Hannu Vappula, LTBC

vähän kahden vaiheilla et alottaako vai eikö, 3-vuorotyö ni jäis aikapaljon reenejä välistä.
Eikä pystys puntilla vetämään kovia jalkareenejä kun ois ihan paketissa 24/7.

Selkeesti koitan nyt keksiä tekosyitä tässänäi :D

Vähän offtopic, mutta

Hanski: Jos nuo peruskurssin harjoitukset ovat pe 19.00 niin siirtyykö pe vapaavuoro, vai jääkö pois kokonaan? Alasalihan ei kai ollut enää seuran käytössä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom