Lounasruokalat Espoossa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sokka
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupunki
Vantaa
Etin hyvää lounas ruokalaa Espoosta. Olari, Tapiola, Mankkaa suunnalta. Onko kellään tietoa? On meinaan kyllästynyt aika sikana noihin Mc ja Pizza juttuihin :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olarinluoma Bilian yläkerta: saa syödä niin paljon kun haluaa lounaspöydästä tai sitten pihviannos tilaamalla. Rasvaa ei kylläkään säästellä, mutta maistuvaa perusruokaa

Iso Omenan kiinalainen : lounas seisovasta pöydästä

Suomenojan Omeletti: Espoon 1. tai 2. isoimmat pihvit edullisimpaan hintaan

PizzaBoss: Mankkaanportti, normaalipitsa kotipitsan perhepitsan kokoinen ja paljon maukkaampi. Hinta ei paha (ja Lidlistä ruokajuomat)

Tossa muutamia, jotka kylläkin sopivat enemmänkin massakaudelle (dieetillä sitten K-kaupasta raejuustopurkki :D )

Juu kiitos. Toi PizzaBossi on kyllä tullu tutux. Meijän firma on siinä yläkerrassa :D Ootkos käyny maistelemassa El Toron pihvejä Tapiolassa? On meinaan isoimmat annokset mitä oon mistään ravintolasta löytänyt.

Toi ison omenan kiinalainen on ihan surkee. Siellä on lounasbuffetissa aina samat jutut, friteerattuja katkarapuja, sit jotain "lihapataa", jotai kasvisjuttua ja riisiä tietenkin. Ja ei noita todellakaan jaksa bulkkaa aina tulee huono olo kun syö paljon.

Be happy kivenlahdessa on hyvä, siellä on aika usein jotain kanaakin lounasbuffetissa, aina 3 eri pääruokaa buffetissa ja paljon salaatteja ja leipiä. Sivuilta näkee aina sen viikon lounasmenuun.Be happy

asutko sokka olarissa tai lähellä?? ootko käyny olariumissa??

Enpä asu. Mulla on duuni mesta vaan tossa Mankkaalla, niin päiväruokalaa koitan ettiä. Kun ei tota valikoima oo niin hirveesti siinä ympärillä. Olariumista en oo koskaan kuullutkaan.

Originally posted by sokka
Enpä asu. Mulla on duuni mesta vaan tossa Mankkaalla, niin päiväruokalaa koitan ettiä. Kun ei tota valikoima oo niin hirveesti siinä ympärillä. Olariumista en oo koskaan kuullutkaan.

hehe... kukaan ei oo kuullu olariumista, vaik se onkin ihan älyttömän hyvä sali. johtuu varmaan sen sijainnista:)

Juu kiitos. Toi PizzaBossi on kyllä tullu tutux. Meijän firma on siinä yläkerrassa :D Ootkos käyny maistelemassa El Toron pihvejä Tapiolassa? On meinaan isoimmat annokset mitä oon mistään ravintolasta löytänyt.

Joo on tullut käytyä: siks tossa onkin "1. tai 2. suurimmat pihvit" Omeletin kohdalla :D

Kyllä mä tiiän täältä muutaman tyypin joka siellä käy. ZeiZei laita tuntomerkkejä.

Omeletti muuten voittaa mun mielestä Toron hinta-laatusuhteessa kirkkaasti. Torossa oli joskus reilu kymmenen vuotta sitten edulliset hinnat. Tosin Torosta löytyy aina jotain halvempaa lounas leikettä ym. mutta silti hinta on aika suolainen.

Jos kiinalaisesta safkasta pitää niin kannattaa kokeilla Leppävaaran Galleriaa vastapäätä olevaa kiinalaista lounasaikaan. Seisova pöytä ja hyvät safkat. Tapiolan keilahallin talossa olevassa kiinalaisessa on kanssa seisova pöytä, mutta safkat ei ole koskaan olleet erikoisen hyviä. Tekevät safkan liian länsimaalaiseen makuun, eli särmä puuttuu!

Ja sitten Heikintorilla Grilli Ribis on ihan ykkönen, en ole tosin pitkään aikaan käynyt, mutta oletan tason säilyneen. Hyvät pihvit, ei voi muuta sanoa...

Ja Olarium on muuten ihan jees paikka ottaen huomioon sen hinnan. Tai ainakin oli n. 5 vuotta sitten kun siellä treenailin. Käsipainot vaan loppui kesken, ja paikka oli pikkaisen ahdas. Mutta kyllähän siellä ihan mielellään treenaili siihen hintaan.

Originally posted by edelbrock
Omeletti muuten voittaa mun mielestä Toron hinta-laatusuhteessa kirkkaasti. Torossa oli joskus reilu kymmenen vuotta sitten edulliset hinnat. Tosin Torosta löytyy aina jotain halvempaa lounas leikettä ym. mutta silti hinta on aika suolainen.

No siinä se lähinnä syy onki tähän kyselyyn. Eli se on kallis. Eikä noita paikkoja niin hirveesti oo tossa lähellä ollu.

Re: Lounas ruokalat Espoossa?

Etin hyvää lounas ruokalaa Espoosta. Olari, Tapiola, Mankkaa suunnalta. Onko kellään tietoa? On meinaan kyllästynyt aika sikana noihin Mc ja Pizza juttuihin :rolleyes:

Vielakos Otahallissa on se kuppila? Siis Otaniemessa? Siella oli ainakin isot ja halvat annokset ja kokki ymmarsi punttaajien ruokavaliota. Tosin omista kokemuksista ko. paikasta on jo aikaa valunut, kuulemma siita salistakin on tullut KissFM-trikoomesta kun ajoivat painonnostajat pois.

Anyway, tosi-pakkotoistolainen tekee duuniin sellaiset evaat ettei jaa kanssaduunareilla harrastukset epaselviksi...

Karamalmillakin on muuten Road House. Hyvät pizzat on ainakin ollut ilta-aikaan. Päivällä en ole lounasaikaan koskaan käynyt syömässä, mutta näyttäisi olevan ihan asialliset hinnat ja hyvän näköistä safkaa(tyypillistä lounasruokaa).

Originally posted by savits
Olarissa on sellanen mesta kuin Roadhouse. Niiden safkat on erittäin maukkaita, mutta se on suht. kallis.

Käykös savits olariumissa?? Roadhouses on just maukas Kebab ranskalaisilla:hmmm:

Pari sataa metriä Kauniaisiin päin on Bofor? tai jotain sinnepäin. Jos Kauniaisiin asti jaksaa, niin Rosson vieressä sisäkulmasta sisään ja portaat ylös on hyvä paikka. Tapiolan liittymän lähellä(josta kulkee helsingin bussit länsiväylää) on joku ählämpaikka, jossa on hyvä seisova pöytä. Ja Kilossa on ok kiinalainen.

Originally posted by kekexx
Tapiolan liittymän lähellä(josta kulkee helsingin bussit länsiväylää) on joku ählämpaikka, jossa on hyvä seisova pöytä.
Kilim? (tms)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom