Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
asutko sokka olarissa tai lähellä?? ootko käyny olariumissa??
Originally posted by sokka
Enpä asu. Mulla on duuni mesta vaan tossa Mankkaalla, niin päiväruokalaa koitan ettiä. Kun ei tota valikoima oo niin hirveesti siinä ympärillä. Olariumista en oo koskaan kuullutkaan.
Juu kiitos. Toi PizzaBossi on kyllä tullu tutux. Meijän firma on siinä yläkerrassa :D Ootkos käyny maistelemassa El Toron pihvejä Tapiolassa? On meinaan isoimmat annokset mitä oon mistään ravintolasta löytänyt.
Originally posted by edelbrock
Omeletti muuten voittaa mun mielestä Toron hinta-laatusuhteessa kirkkaasti. Torossa oli joskus reilu kymmenen vuotta sitten edulliset hinnat. Tosin Torosta löytyy aina jotain halvempaa lounas leikettä ym. mutta silti hinta on aika suolainen.
Etin hyvää lounas ruokalaa Espoosta. Olari, Tapiola, Mankkaa suunnalta. Onko kellään tietoa? On meinaan kyllästynyt aika sikana noihin Mc ja Pizza juttuihin
Originally posted by savits
Olarissa on sellanen mesta kuin Roadhouse. Niiden safkat on erittäin maukkaita, mutta se on suht. kallis.
Juu kiitos. Toi PizzaBossi on kyllä tullu tutux. Meijän firma on siinä yläkerrassa :D Ootkos käyny maistelemassa El Toron pihvejä Tapiolassa? On meinaan isoimmat annokset mitä oon mistään ravintolasta löytänyt.
Kilim? (tms)Originally posted by kekexx
Tapiolan liittymän lähellä(josta kulkee helsingin bussit länsiväylää) on joku ählämpaikka, jossa on hyvä seisova pöytä.
:wanha:edelbrock sanoi:Karamalmillakin on muuten Road House.