Lost [spoiler warning] Huom! Keskustelu jenkkiaikataulun mukaan! Kausi 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Volmari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En kyllä ymmärrä miks niiden pitää aina puskee noita sarjoja noin pitkille tauoille?! En nää siinä mitään järkeä, kidutusta tää on ! :curs:

"Shepard wasn't even on Jacob's list". Uutta hahmoa pukkaa tulemaan kun vanhoja tapetaan pois tieltä. Saa nähdä minkälainen rooli tällä Jaakopilla on "otherseissa". Eli siis Jacob Vanderfield, joka kuuluu Hanso Foundation johtokuntaan. Jacob on myös muuten se silmälappuheppu joka näkyi jo viime jaksoissa.

Ja jos kiinnostaa vähän miten homma jatkuu ensi vuoden puolella niin kannattaa käydä lukemassa http://televisionista.blogspot.com/2006/11/lost-to-drop-story-bomb.html EI mitään ihmeellisiä paljastuksia ole mutta vähän pientä purtavaa.

joo vähän pettymys tää kolmoskausi on ollut, mutta jännään kohtaa tosiaan jäi. perkules noita taukoja, parin viikon tauko vielä menee mutta 3-4kk on jo aika tuskaa

Mitä erityisen jännää tuossa kuudennessa jaksossa oli? Minusta tuntui kun olisi katsonut ER:ää ja hui kamala, mitähän jack nyt tekee...

Miksi tämäkin sarja menetti otteen. Ei ei.

Jaahas, kyllä on kolmoskausi ollut pettymys, aivan täydellinen mahalasku aikasemmista. Ja tämä S3E05 oli kyllä jo aivan harvinaisen huono. :eek:

Mr. Ekon painimatsi sen mustan savupilven kanssa oli jo kyllä aivan säälittävää touhua..

Toivottavasti yks parhaimmista sarjoista vielä herää tästä loppukautta kohden. :itku:

Itse olen pitänyt Lostista alusta asti todella paljon (kyllä, jopa niistä flashbackeista) mutta tuo 5. jakso oli kyllä huono. Melko tökerö loppu Ekolle. No, 6. jakso paransi, mutta toivottavasti jatkossa ei enää lasketa tasoa.

Itse olen pitänyt Lostista alusta asti todella paljon (kyllä, jopa niistä flashbackeista) mutta tuo 5. jakso oli kyllä huono. Melko tökerö loppu Ekolle. No, 6. jakso paransi, mutta toivottavasti jatkossa ei enää lasketa tasoa.

Ekon näyttelijän vanhemmat käsittääkseni kuolivat, ja miekkonen halusi pois sarjasta. Toisekseen Ekoa näyttelevän AAA:n ja Lockea näyttelevän Terry O'Quinnin välit olivat kuulemma huonot, ja muukaan cast ei kai oikein pitänyt AAA:sta.

Käyttäkää vitun apinat niitä spoilereita!!! Jotkut ihan oikeesti seuraa Suomen ajassa noita sarjoja!! :david:

Voe kiesus miten vituttelee koko sarja hiljalleen. 2 kautta olen ostanut ja juuri kakkosen lopetin perjantaina. Hermot meni enkä jumalauta odota vuotta kolmoskautta, vaan hommasin 1-6 välittömästi. Katoin just putkeen ja paska maku jäi.

Joku sanoi, että sarjassa tapahtuu harvinaisen paljon mutta ei tapahdu kuitenkaan yhtään mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ekon näyttelijän vanhemmat käsittääkseni kuolivat, ja miekkonen halusi pois sarjasta. Toisekseen Ekoa näyttelevän AAA:n ja Lockea näyttelevän Terry O'Quinnin välit olivat kuulemma huonot, ja muukaan cast ei kai oikein pitänyt AAA:sta.

Jotenkin toi jakso ei tosiaan sopinut tuohon väliin yhtään juonen kannalta. Tuo selitys kuulostaa siis aivan loogiselta.

Mä oisin toivonut että cliffhanger olisi ollut yllättävä paljastus tms. pikemminkin kuin "miten ne nyt tästä selviää" -tyyppinen juttu. :wanha: Olin antanut itseni ymmärtää keväällä season 2:n päätösjakson jälkeisestä podcastista että edessä ois pikemminkin jotain yllättävää, kunnollinen peruste tehdä tällainen miniseason.

Muuten kyllä tykkäsin season 3:sta (eko-jaksoa lukuunottamatta, se oli täytettä) ja odotan mielenkiinnolla, selviäisikö loppukauden aikana Othersien taustoista ja vaikuttimista jotain. Siihen flashbackien käyttäminen vois sopia.

Parempi on tuo että jaksot tulevat putkeen kuin ne kuukauden tauot. Muistaakseni sen ekan kauden jakson jossa Claire kidnapattiin jälkeen oli kuukauden tauko :D

Eikös 7. jakso pitäny tulla ameerikoissa eilen..? ei tunnu vaan mistään löytyvän.. hmph! :jahas:

Eikös 7. jakso pitäny tulla ameerikoissa eilen..? ei tunnu vaan mistään löytyvän.. hmph! :jahas:

Pitempi lainaus tuolta abc sivuilta.

Episode 307
Wednesday, February 7

LOST will begin 16 straight weeks of all new episodes in February. Till then, check back for a weekly sneak peek of what's to come!

Eli seuraava jakso (7.jakso) tulee vasta helmikuussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom