Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas, kyllä on kolmoskausi ollut pettymys, aivan täydellinen mahalasku aikasemmista. Ja tämä S3E05 oli kyllä jo aivan harvinaisen huono.
Mr. Ekon painimatsi sen mustan savupilven kanssa oli jo kyllä aivan säälittävää touhua..
Toivottavasti yks parhaimmista sarjoista vielä herää tästä loppukautta kohden. :itku:
Itse olen pitänyt Lostista alusta asti todella paljon (kyllä, jopa niistä flashbackeista) mutta tuo 5. jakso oli kyllä huono. Melko tökerö loppu Ekolle. No, 6. jakso paransi, mutta toivottavasti jatkossa ei enää lasketa tasoa.
Itse olen pitänyt Lostista alusta asti todella paljon (kyllä, jopa niistä flashbackeista) mutta tuo 5. jakso oli kyllä huono. Melko tökerö loppu Ekolle. No, 6. jakso paransi, mutta toivottavasti jatkossa ei enää lasketa tasoa.
Mistä saa ladattua 3.kauden jaksoja?
Ekon näyttelijän vanhemmat käsittääkseni kuolivat, ja miekkonen halusi pois sarjasta. Toisekseen Ekoa näyttelevän AAA:n ja Lockea näyttelevän Terry O'Quinnin välit olivat kuulemma huonot, ja muukaan cast ei kai oikein pitänyt AAA:sta.
Onko toi varmaa et loput tulee putkeen, sillä eikö ne aikasemmatkin tauot johtuneet jenkkien superbowleista yms.
Eikös 7. jakso pitäny tulla ameerikoissa eilen..? ei tunnu vaan mistään löytyvän.. hmph! :jahas: