Potkii ku tuhat apinaa. ei sitä neloselta voi oikein kattoa, mainokset rikkoo rytmin. 2. kauden 11. jakson katon ku pääsen salilta kotiin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mho sanoi:Mä olen menossa 1 kauden jaksossa 11, en malttanut seurata tv:stä kun se etenee niin hitaasti. Tuohon on jäänyt koukkuun ja varmaan tällä viikolla katselen eka kauden loppuun.
hyrre sanoi:Ihan jänniä juonenkäänteitä tuossa uusimmassa jaksossa.
Sunin "kaappauksen" tekijäksi arvasin kyllä Charlien, mutta eipä sitä osannut miettiä Sawyerin osallisuutta/kuvioita siihen. Ihan jännä nähdä, miten tuo uusi seriffi nyt saarella järjestystä pitää. Luulin muuten Sawyerin näyttelijää paljon bodimmaksi kaveriksi, kuin miksi se tuossa jaksossa paljastui, jotenkin tuli erilainen kuva vaatteiden läpi
Yhdysvallat sanoi:Hei
Voi olla kyllä tyhmä kysymys mutta en tajua miten se ranskalaisnaisen radioviesti jonka ne kuuli siinä ekassa tai tokassa jaksossa toimii? Onko se siis nauhottanu johonki koneeseen luvut 0-9 ja sitten sen viestin ja kone soittelee niitä vai miten se toimii?
KimOla sanoi:Ääh.. kaikki jaksot tähän asti katottu... Miten voin elää ilman seuraavan viikon...:itku:
Ihan hyvä sarja. Jää koukkuun.
erkjetter sanoi:se kone sanoo aina kuinka monennen kerran se viesti nyt pyörii, jos huomaat se luku kasvaa aina 1 verran.
Timba79 sanoi:En jaksa koko ketjua kahlata, et voi olla että tää on sanottu. Mutta olen katsonut kaikki jakson 2. seasonin 12. jaksoon asti ja mun mielestä tuo sarja pääsee vasta vauhtiin tuossa toisessa tuotantokaudessa. En nimittäin jaksaisi telkkarista seurata tuota 1. seasonia, niin hitaasti se kuitenkin etenee. Makuasioita tottakai nämäkin.
KimOla sanoi:Onneksi sarjassa on kumminkin Kate... Jaksaa katsoa puuduttavatkin kohdat lävitse jos tämä herkku aina välillä vilahtaa ruudussa. :haart:
Eipäs kun mieluummin Katella ja Sawyerilla! Siinä on kunnon rontti, mä tykkään:D Jack on ärsyttävä nössö maailmanparantaja! Mulla on nyt 8 ekaa jaksoa katsottuna, aluksi päätin vaan "kiltisti" katsoa tuota TV:stä, mutta kun mies sai työkaverilta kaikki jaksot niin pakkohan sitä oli ottaa varaslähtö...Mik99 sanoi:Totta! Toivottavasti Katella ja Jackilla tulee myöhemmin..->
Eipäs ruveta! :DRowena sanoi:Jack on ärsyttävä nössö maailmanparantaja!