Lost [spoiler warning] Huom! Keskustelu jenkkiaikataulun mukaan! Kausi 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Volmari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Potkii ku tuhat apinaa. ei sitä neloselta voi oikein kattoa, mainokset rikkoo rytmin. 2. kauden 11. jakson katon ku pääsen salilta kotiin...

Ensimmäiset 6 jaksoa katsoneena sanoisin, että aika tylsähkö sarja. Ei oikein ole uponnut meikäläiseen, mutta kun lainaksi sain kaverilta koko ensimmäisen kauden, niin enköhän tuon loppuunasti katso :)

mho sanoi:
Mä olen menossa 1 kauden jaksossa 11, en malttanut seurata tv:stä kun se etenee niin hitaasti. Tuohon on jäänyt koukkuun ja varmaan tällä viikolla katselen eka kauden loppuun.

Sama täällä. Hain boxin sen toisen jakson tulon jälkeen ja nyt on katottu eka season. Aivan loistava sarja. En sarjoja aktiivisesti seuraa oikeastaan mitään ja vain Sopranos myöhäissyntyisesti kolahti samalla tavalla ja hyllyssä on nekin.

Ihan jänniä juonenkäänteitä tuossa uusimmassa jaksossa.

Sunin "kaappauksen" tekijäksi arvasin kyllä Charlien, mutta eipä sitä osannut miettiä Sawyerin osallisuutta/kuvioita siihen. Ihan jännä nähdä, miten tuo uusi seriffi nyt saarella järjestystä pitää. Luulin muuten Sawyerin näyttelijää paljon bodimmaksi kaveriksi, kuin miksi se tuossa jaksossa paljastui, jotenkin tuli erilainen kuva vaatteiden läpi :)

hyrre sanoi:
Ihan jänniä juonenkäänteitä tuossa uusimmassa jaksossa.

Sunin "kaappauksen" tekijäksi arvasin kyllä Charlien, mutta eipä sitä osannut miettiä Sawyerin osallisuutta/kuvioita siihen. Ihan jännä nähdä, miten tuo uusi seriffi nyt saarella järjestystä pitää. Luulin muuten Sawyerin näyttelijää paljon bodimmaksi kaveriksi, kuin miksi se tuossa jaksossa paljastui, jotenkin tuli erilainen kuva vaatteiden läpi :)

Jep ihan kelpo jakso, huonon 12. jakson jälkeen.
Ens jakson "one of them" pitäis kanssa olla hyvä.

Oohh vittu tää on hyvä. Ooon kattonu lostia ny pari pvää putkeen, jakso 202 menossa. Täyty tulla kirjotteleen tähän ku olin hoksaavinani fiksun jutun:

Hain pyrstössä oli sama logo, ku sillä äijällä takissa, joka elää maan alla ja kirjottaa numerosarjaa tietsikalle

Tää on ni hjuva :eek: No jatkan harjotuksia...

Hei

Voi olla kyllä tyhmä kysymys mutta en tajua miten se ranskalaisnaisen radioviesti jonka ne kuuli siinä ekassa tai tokassa jaksossa toimii? Onko se siis nauhottanu johonki koneeseen luvut 0-9 ja sitten sen viestin ja kone soittelee niitä vai miten se toimii?

Yhdysvallat sanoi:
Hei

Voi olla kyllä tyhmä kysymys mutta en tajua miten se ranskalaisnaisen radioviesti jonka ne kuuli siinä ekassa tai tokassa jaksossa toimii? Onko se siis nauhottanu johonki koneeseen luvut 0-9 ja sitten sen viestin ja kone soittelee niitä vai miten se toimii?

se kone sanoo aina kuinka monennen kerran se viesti nyt pyörii, jos huomaat se luku kasvaa aina 1 verran.

Ääh.. kaikki jaksot tähän asti katottu... Miten voin elää ilman seuraavan viikon...:itku:

Ihan hyvä sarja. Jää koukkuun.

KimOla sanoi:
Ääh.. kaikki jaksot tähän asti katottu... Miten voin elää ilman seuraavan viikon...:itku:

Ihan hyvä sarja. Jää koukkuun.

ei tarvii viikkoa odottaa, torstaihin asti vaan ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää on ihan perseestä, eka tuotantokausi katsottu. Jos tällästä sarjaa tehään, ei sitä saisi vääntää yli 25 jaksoa. Alkaa silimiä särkee kun tuijottaa liikaa. Eikä se lopu..ei ikänä! aaaargh!

erkjetter sanoi:
se kone sanoo aina kuinka monennen kerran se viesti nyt pyörii, jos huomaat se luku kasvaa aina 1 verran.

Siis tuo oli minulle selvä että se luku kasvaa yhdellä. Miten se kone toimii onko se ranskalainennainen nauhottanu sinne ne kaikki luvut(esim kymmenen tuhatta) ja onko tuollaista konetta oikeasti olemassa?

Muuten missäs luvussa siinä viestissä oltiin menossa ja kuinka usein se viesti toistui

En jaksa koko ketjua kahlata, et voi olla että tää on sanottu. Mutta olen katsonut kaikki jakson 2. seasonin 12. jaksoon asti ja mun mielestä tuo sarja pääsee vasta vauhtiin tuossa toisessa tuotantokaudessa. En nimittäin jaksaisi telkkarista seurata tuota 1. seasonia, niin hitaasti se kuitenkin etenee. Makuasioita tottakai nämäkin.

Onneksi sarjassa on kumminkin Kate... :kuola: Jaksaa katsoa puuduttavatkin kohdat lävitse jos tämä herkku aina välillä vilahtaa ruudussa. :haart:

Timba79 sanoi:
En jaksa koko ketjua kahlata, et voi olla että tää on sanottu. Mutta olen katsonut kaikki jakson 2. seasonin 12. jaksoon asti ja mun mielestä tuo sarja pääsee vasta vauhtiin tuossa toisessa tuotantokaudessa. En nimittäin jaksaisi telkkarista seurata tuota 1. seasonia, niin hitaasti se kuitenkin etenee. Makuasioita tottakai nämäkin.

Mun mielestä sarja jumitti aika pahasti nyt 2 seasonissa pari jaksoa takaperin. Katoin tossa vkonloppuna kuitenkin uusimman ja nyt alko taas meno maistua.

Sawyer ja Locke :rock:

KimOla sanoi:
Onneksi sarjassa on kumminkin Kate... :kuola: Jaksaa katsoa puuduttavatkin kohdat lävitse jos tämä herkku aina välillä vilahtaa ruudussa. :haart:

Totta! Toivottavasti Katella ja Jackilla tulee myöhemmin..-> :love:

Mik99 sanoi:
Totta! Toivottavasti Katella ja Jackilla tulee myöhemmin..-> :love:
Eipäs kun mieluummin Katella ja Sawyerilla! Siinä on kunnon rontti, mä tykkään:D Jack on ärsyttävä nössö maailmanparantaja! Mulla on nyt 8 ekaa jaksoa katsottuna, aluksi päätin vaan "kiltisti" katsoa tuota TV:stä, mutta kun mies sai työkaverilta kaikki jaksot niin pakkohan sitä oli ottaa varaslähtö...

Prkle, ny ne sitte loppu, s2e13 just katottu. Pitää oppia taas elämään viikottaisen oottamisen kanssa.

Mä rakastan Katea.:haart:
Bongasin hauskan mokan yhdestä jaksosta:
Siinä yhdessä jaksossa missä on se musta hevonen... kun Kate ja Sawyer tulee ulos sieltä bunkkerista, joku pitää sen hevosen oikealla puolella kättä, jossa on joku herkkupala, koska sen hevosen pää pitää saada kääntymään :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom