Lorenzo Becker

"Bodybuilding is expensive"

Mikäs siinä bodailussa muka niin kallista on? Ainiinjuu, nehän oli ne "lisäravinteet" :D

Anyway, pirun kova kunto miehellä! Sais näytellä jalkalihojaankin välillä tosin.

"Bodybuilding is expensive"

Mikäs siinä bodailussa muka niin kallista on? Ainiinjuu, nehän oli ne "lisäravinteet" :D

Anyway, pirun kova kunto miehellä! Sais näytellä jalkalihojaankin välillä tosin.
Ruokaan menee aivan helvetisti rahaa jos panostaa, Lorenzo tuskin vetää mitään halppismakkaraa. :jahas: :D :piis:

Söis tuokii jätkä halpismakkaraa, niin jaksas tehä tuota penkkiä 140 kilolla ilman että kaveri roikkuu tangossa.

On kyllä omituinen reenityyli kaverilla. Tosin eipä tuo varmaan aina noin reenaa. Nyt on pitänyt vaan kameralla egoilla.

Hei nyt sit homma stoi ja joku roti tähän hommaan. Kyllä miehen täytyy itsensä elättää, mutta jumalauta ihan oikeesti nyt.

Lisäksi eerjon rokkaava hymiö jostain syystä huolettaa mua.

Hei nyt sit homma stoi ja joku roti tähän hommaan. Kyllä miehen täytyy itsensä elättää, mutta jumalauta ihan oikeesti nyt.

Lisäksi eerjon rokkaava hymiö jostain syystä huolettaa mua.

kyl mä ainaki poseilisin webissä maksusta jos kukaa suostuis maksamaan..

Kaveri on olevinaan niin bodari, eikä osaa posettaa sen enempää kuin ihan normaali tavis tuolta kylältä poimittuna. Onko tuo kilpaillu koskaan, tai aikooko kilpailla?

köhköh paul dillett köh köh..

mun mielestä kaveri aika kovassa lihassa noin nuoreks, eiköhän sitä posettelua ehi harjotella..

miks pakko morkata jostain tollasesta o.o

Jos täällä arvosteltaisiin vain muscle worshippiä yms. niin ei olisi pakko morkata posetuksia, mutta viime kerran kun tarkistin niin tämä oli sangen bodailuhenkinen forum joten ole hyvä ja hautaa pääs multaa kutupapereidesi kera.

Back
Ylös Bottom