Lordille paskaa niskaan

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllähän tuo ihan totta on, musiikillisessa mielessä Lordi on aika huono bändi. Soitto- ja laulutaito on mitä on ja biisit huonoja muunnelmia 80-luvun bändien tuotannosta. Soundit on livenä ja levyllä aika hirveää kuraa. Ainoa juttuhan tuossa on nuo naamarit, joku kai sitten tykkää sellaisista.

Eikös Kissin manageri kuitenkin ollut ihan kiinnostunut Lordista? USA:ssa sitä porukkaa kuitenkin riittää niin paljon, että saattaa faneja riittää Lordillekin. Kriitikoiden puheita ei tässäkään asiassa juuri kannata kuunnella...

Toisaalta kun Suomessa miettii niin Lordin kuuntelijakunta tuntuu koostuvan suurimmaksi osin noin 5-vuotiaista pojista. Ainakin moni vanhempi osaa hehkuttaa kuinka se Niko-Petteri osaa laulaa Lordia ja näyttää vihaiselta:D No vitsillä vaan, ei herneitä:)

Lordi tekee omaa juttuaan ja pisteet siitä. Lordin lyttäämisestä on tietysti Juuroviisumenestyksen jälkeen tullut jo muotia, kyllähän tässäkin tredissä lentää pökäle niin että väisteleen joutuu. :D

En minäkään niistä perusta mutta ei mulla mitään niitä vastaankaan ole. Lordia on helppo kriitikoidenkin haukkua kun soittavat ei-seksikästä rokkia ja ovat kaiken lisäksi teemahengessä mukana asuillaan. Kyllä mä silti Lordia arvostan enemmän ku jenkkien tuottamaa geneeristä radiorock-paskaa mikä myy siellä ihan käsittämättömiä määriä.

Kullekin omansa.

Lordin musiikki on kyllä ihan kuunneltavaa, ei se nyt niin kuraa ole mitä nuo arvostelut antavat ymmärtää. Sen sijaan live-esitykset ovat erittäin heikkoja. Kerran olen ihan livenä nähnyt kyseisen yhtyeen, ja kylläpä oli korvia raastava esitys. Lava showkaan ei mitään ihmeempiä tarjonnut. Joku saattaa tykätä, mutta itseäni ei oikein innostanyt se tekoveren roiskiminen yleisön päälle yms.

Suomessakin oli kourallinen faneja, mutta sitten kun euroviisuissa tuli voitto, niin jokaikinen Juntti härmästä oli sitä mieltä että "loordi on kovaa kamaa".

Hyvin osuvasti kirjotettu! Yhtäkkiä Lordista tulikin Loordi, ellei peräti Looordi. Viime kesänä olin Keskisen kyläkaupan musiikkiosastolla, ku siihen pölähti kolme semmoista nuhjuista peräkamarinpoikaa. Yks niistä äkkäsi hyllystä Lordin levyt ja intoili heti muille, että "hei, täällä niitä Loooordin levyjä nyt on". Muut perään. Varmasti olivat ensimmäistä kertaa cd osastolla ne pojat.

No, ite tykkään, levyt löytyy hyllystä ja onhan niissä ihan hyviäkin biisejä. Livenä ei kiinnosta nähdä.

eihän siitä mihinkään pääse että lordin get heavy levyllä on helkkarin monta hyvää biisiä. itse en kyllä paskaa saa bändistä tekemälläkään. kyllä on tullut lukemattomat reenit tehtyä get heavy albumin soidessa:rock:

eihän siitä mihinkään pääse että lordin get heavy levyllä on helkkarin monta hyvää biisiä. itse en kyllä paskaa saa bändistä tekemälläkään. kyllä on tullut lukemattomat reenit tehtyä get heavy albumin soidessa:rock:
Jep, get heavyä voisi jo melkein klassikoksi haukkua!

Livenäkin mielestäni aina ollut viihdyttävä. Tietenkin jos rokkipoliisina keskittyy arvioimaan muusikkousastetta, ei voi olla pettymättä. Kuitenkin omaa kamaansa ne soittaa aivan riittävän hyvin.

Ei kyllä itelläkään kovin montaa kuuntelukertaa kestäny Lordin biisit. Jenkeillähän on jo bändi nimeltä GWAR tehnyt tota hirviöks pukeutumista parikymmentä vuotta, että saattaa paikallisten mielestä vaikuttaa halvalta kopiolta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom