Lordi - The Arockalypse

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Lordi julkaisee uusimman The Arockalypse nimisen albumin ensi vuoden maaliskuun 6. päivä. Albumilla vierailevat Udo Dirkschneider (They Only Come Out at the Night) ja ex-KISS kitaristi Bruce Kulick (Snowing in Hell).

Enary ja Kalma ovat poistuneet Lordin rivistöstä ja tilalle ovat tulleet syntikkaa hoitava Awa ja basisti Ox.

Näin levyt biisit kuulleena voin sanoa, että kuulostaa ihan lordilta. Minusta kokonaisuutena vahvempi mitä aiemmat levyt. Samanlaisia hittibiisejä kuin devil is a loser ja blood red sandman ei välttämättä löydy tosin. Lordifanit tuskin tulevat pettymään.

Levyhän tulee siis ulos ensi viikolla.

Dee Snider ja Jay Jay French vierailevat myös levyllä. Tekisi mieli ostaa levy.

On yllättävän hyvä levy. Ne euroviisubiisit on huonoimpia koko levyltä. Tänään tuo cd kolahti postilaatikkoon, nimmareilla varustettuna. Näemmä olin voittanu FME:n arvonnassa sen.
Tosin aivan turha intro taas pilaa vähän kokonaisuutta.

Mä haluun synttärilahjaksi tän uuden Lordin.:rock:
Kiitos etukäteen lahjanantajalle, tai jos ihan porukalla ootte muistaneet mua niin jokaiselle erikseen lämmin hali ja kaunis kiitos :worship:

Pohjois-Amerikan versio:

01. SCG3 Special Report
02. Bringing Back The Balls To Rock
03. The Deadite Girls Gone Wild
04. The Kids Who Wanna Play With The Dead
05. It Snows In Hell
06. Who's Your Daddy
07. Hard Rock Hallelujah
08. They Only Come Out At Night
09. Chainsaw Buffet
10. Good To Be Bad
11. The Night Of The Loving Dead
12. Supermonstars
13. Would You Love A Monsterman? '06 [Bonus track]
14. Mr. Killjoy [Bonus track]
15. EviLove [Bonus track]
+ Bonus DVD

tuli tossa vilkuiltua Ozzfestin sivuja ja silmät meinas tippua päästä...miten tästä ei ole ollut juttua missään?
http://www.ozzfest.com/bands.html

E:eipä näkynyt kyllä Lordin sivullakaan mitään mainintaa

tuli tossa vilkuiltua Ozzfestin sivuja ja silmät meinas tippua päästä...miten tästä ei ole ollut juttua missään?

Ainakin Nelosen teksti-tv:ssä taisi olla jo pari päivää sitten juttua tosta.

Oli ihan mukavia ne jenkkiläisissä lehdissä annetut kommentitkin (löytyy, kun klikkaa bändin kuvaa tuolta sivuilta).

Back
Ylös Bottom