LORDI - Hyvä vai huono euroviisuedustaja?(edit: IHAN VITUN HYVÄ!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nibaz
  • Aloitettu Aloitettu
Mun mielestä ehkäpä paras mahdollinen edustaja suomelle...voin vakuuttaa että ainakin erottuu joukosta erilaisuudellaan..ja helvetin hyvää musaa vetää..Mitäs mieltä muut on??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nibaz sanoi:
Mun mielestä ehkäpä paras mahdollinen edustaja suomelle...voin vakuuttaa että ainakin erottuu joukosta erilaisuudellaan..ja helvetin hyvää musaa vetää..Mitäs mieltä muut on??

Paras kyllä näistä mitä oli tarjolla...
Huonoimpia Metallibändejä ever, maskit ja show-hommat on nähty jo 70-luvulla...tylsiä riffejä, persoonaton rumpalin soittotyyli, tosi ärsyttävän kuuloinen laulaja, eli en tykkää, jos jollekkin vielä jäi epäselväksi, kjeh...
Saa nähdä miten pärjää, veikkaan, että joko ihan surkeasti, tai sitten hyvin/kohtuu hyvin.
Suomalaisia kun ovat ja mukavilta jampoilta vaikuttavat(haastatteluissa), niin toivonpa sen takia, että voittasivat koko paskan:piis:

Ihan sama kuka siellä pelleilyssä on mukana.

Jos joku ulkomaalainen kysyy jotain euroviisuista, niin vastaan, että mikä se on?

Tod.näk. tällä kertaa tulee ainakin katsottua kisat töllöstä, ekaa kertaa
varmaan kymmeneen vuoteen.

Pidetään Lordille :thumbs:

Mä en pahemmin Lordista pidä, mutta jos joku "Hellaan kiihkouskovaiskeijot"-yhdistys sitä vastustaa, mä olen sen puolella:D

Jos lordin esiintyminen evätään euroviisuissa niin puolestani voisi suomi jatkossa jättää koko paskan kokonaan väliin.

Ruhli sanoi:
Jos lordin esiintyminen evätään euroviisuissa niin puolestani voisi suomi jatkossa jättää koko paskan kokonaan väliin.
suomi vois jättää koko paskan muutenkin väliin.. nauretaan vaan meidät pihalle tällä kertaa sieltä:lol2:

Tylsää musiikkia ja todella typerät maskeeraukset. Huomiota se ainakin tulee herättämään. Onko se sit hyvä vai huono asia, se jää nähtäväksi.

Tuskin pärjää LAULUkilpailussa kovinkaan hyvin ;) Viiminen sija veikkaan. Naamiaisissa vois Lortti olla kovilla.

Aika palikoita ovat. Ei voi muuta, kun nauraa noille Kreikkalaisille pelleille ketkä poraavat Lordista. Eikös satanists tarkota satanisteja? Mikäs on sitten saatananpalvoja lontooks?
Edit: Lordikin on on perseestä.

HC76 sanoi:
Tylsää musiikkia ja todella typerät maskeeraukset. Huomiota se ainakin tulee herättämään. Onko se sit hyvä vai huono asia, se jää nähtäväksi.

Tuskin pärjää LAULUkilpailussa kovinkaan hyvin ;) Viiminen sija veikkaan. Naamiaisissa vois Lortti olla kovilla.
Niin, mutta tässähän ei olekaan kyseessä laulukilpailu, vaan tissisääristrippausvitustivalojajavanhamummomukanalavallasoittamassahaitariakilpailu.

Toisaalta YLE säästäisi miljoonia, jos kisaan ei Suomi enää osallistuisi. Suolesta koko "laulu"kilpailu. ABBA on varmaan vika ja ainoa bändi, joka on ollut oikeasti tarpeekis hyvä menestyäkseen oikeasti.

Ei Lordikaan mun mielestä loistava ole, mutta kannatan sitä jo ihan sen takia, että uskovaiset vastustavat.

Lordin tulos tulee riippumaan täysin eri maiden äänestyskäytännöistä. Jos teinit kännyköiden kanssa saavat äänestää, niin Lordi voi menestyä hyvinkin, kuten kävi Suomessa. Jos taas joillain mailla on 4-5 ammattimuusikkoa tuomareina, niin he eivät varmaan arvosta hevibändiä kovinkaan paljoa. Saas nähdä, antaako viro meille taas 8, tai 10 pistettä, kuten yleensä on ollut tapana :)

No kyllä se on kiva saada jotain vaihtelua. Viime vuosina on aina hehkutettu että nyt Suomella on voittajabiisi, mutta kuinkas onkaan käynyt? Vaikkei menestystä tulisi niin jonkin näköstä mainosta tulee varmasti ja kyllähän Lordin esitys muistetaan piireissä varmaan suhteellisen pitkään.

Lordi on paras euroviisuedustaja mitä suomella on ikinä ollut

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom