Loputon nälkä

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Eikös toi 150g puurohiutaleitakin oo aivan järkyttävä vadillinen?

e: finelin mukaan iso annos kaurahiutaleita on n. 35g...

35g on n. desi kuivana. Eli vähän päälle 4 desiä tuo 150g, kyllä siinä on jo syömistä mukavasti. Itse syön yleensä 2dl eli 70g ja olen nainen eli varmaan miehelle ihan passeli, 2 isoa lautasellista.:)

Jos hiutaleet keittää niin turpoaa reippaasti. Raakana jos vetää veden kanssa vaikka shakerissa, niin ei siitä kummosta määrää tule 4-5 dl. Kaipa tuo on vaan tottumiskysymys.:D

Jos hiutaleet keittää niin turpoaa reippaasti. Raakana jos vetää veden kanssa vaikka shakerissa, niin ei siitä kummosta määrää tule 4-5 dl. Kaipa tuo on vaan tottumiskysymys.:D
Joo siis totta, mutta esim. tuo 35g, mikä tarkoittaa 1 desiä kuivia kaurahiutaleita, on tietenkin isompi määrä keitettäessä mutta silti todella pieni.

kyllä mullakin menee aamupuurossa "massakaudella" 2dl kunto kauraa, lisäksi 100-150g hedelmiä, 100g raejuustoa ja maitoon tietenkin teen. joskus vielä 125g piltti päälle. tulee siitä aikamoinen ämpäri ja normilautaselle ei mahdu edes. enkä paina kun 55kg joten en ihmettele tuota, tottumiskysymys :D

Tuleehan tossa pikasen laskun perusteella ~200 g, varmasti riittävä ~70 kiloiselle.

Mistä ne tulee?

-juusto
-hera
-kananmunat
-maito
-kana
-rahka

Tuleeko noista muka noin paljon??
Tuntuu et itekin syön välillä yli tuonkin määrän ja olen kokoajan kuvitellut että saan liian vähän protskua. :rolleyes:
Paino nyt 68kg. :( Joulukuussa oli 72kg...

Mistä ne tulee?

-juusto
-hera
-kananmunat
-maito
-kana
-rahka

Tuleeko noista muka noin paljon??
Tuntuu et itekin syön välillä yli tuonkin määrän ja olen kokoajan kuvitellut että saan liian vähän protskua. :rolleyes:
Paino nyt 68kg. :( Joulukuussa oli 72kg...

~3600 kcal
HH 49% P 23 % R 28 % ,
mistä saadaan 3600 kcal * 0.23 / 4 kcal/g ~ 200 g.

tuon perusteella laskin ton protskumäärän, en kattonu sitä raaka-aine listaa sen tarkemmi.

Latest posts

Back
Ylös Bottom