Longsword ja Cutlerin Jaska

En ollut varma olisiko tämä pitänyt laittaa tuonne haastattelufoorumin puolelle, Mike siirtäköön jos siltä tuntuu.

Eli kaksi viikkoa sitten Vancouverissa Kanadassa Jay Cutler oli paikallisessa GNC-liikkeessä jakamassa nimmareita. Menimme sitten vaimokkeen kanssa pällistelmään että miltä ihan oikea pro näyttää läheltä livenä. Emme pettyneet.

Jonoa Jayn luokse oli noin tunnin verran, ja Jay käytti todella paljon aikaa kaikkien fanien kanssa juttelemiseen, siitä pisteet Cutlerille. Rahaa hän ei myöskään pyytänyt nimmareistaan tai kuvistaan.

Jay oli siis offilla Olympian jälkeen ja on kuvissa siinä 300 paunan tienoilla, ja sanon että kuvat eivät tee pro-ukoille oikeutta: Jay oli livenä IHAN HIRVEEN KOKOINEN UKKO. Noi hanskat varsinkin olivat käsittämättömät, ja lisäksi ne ovat kuvissa ihan rentoina. Flexatessa ne kasvoivat vielä monta senttiä. :eek:

Tuossa kuvassa naiseni kanssa Jayn koko pääsee oikeuksiinsa, tuolta näyttää normaali ihminen pron rinnalla. Kireäkin Jay oli, ottaen huomioon että mies oli offilla. Kaikki suonet ja lihakset näkyivät selvästi. Jayn rinnalla isoimmatkin äijät jotka olen tavannut Suomessa ovat kuihtuneita mummoja, ja en sano tätä pahalla: ero on vain niin suuri.

Kyselin Jayn tuntoja, ja kannustin jatkamaan Olympiassa. Sanoin arvostavani hänen rehellisyyttään horkka-asioissa (Jayhan avoimesti tunnustaa pro-ukkojen roinaamisen). Jay sanoi että valehtelu ei sovi hänelle. Olympiasta hän sanoi että säännöt sanoivat yhtä ja sitten tulokset toista, hän ei ollut keskittynyt pelkkään massaan kuten olisi nähtävästi pitänyt.

Tuo karsea jenkkihymy Cutlerin naamalla on muuten vaan PR-hommaa jonka mies iskee vain ja ainoastaan kuvaamisen ajaksi, normaalisti Jay on ujo maalaispoika, jonka ääni on hiljainen ja puheet kohteliaita. Kasvoilla on normaalisti hyvin vakava ilme.

Ostin Jaylta CEO muscle-kirjan jossa Cutler kertoo omasta kehonrakennus-filosofiastaan ja treeneistään. Hyvin, hyvin peruspohjaista on tuon mukaan Jayn treenaus (mavea, penkkiä, kyykkyä ja muuta peruskauraa). Jos kiinnostusta löytyy voin kirjoitella siitä arvostelun.

Loppukaneetti: Jay on livenä mainettaan parempi, ja fyysisesti murskaavan kokoinen massa lihasta.

Liitteet

• 69837316_e6bce87685_o.webp
    69837316_e6bce87685_o.webp
    59,4 KB · Katsottu: 1 301
  • 69837318_581240bfb3_o.webp
    69837318_581240bfb3_o.webp
    58,1 KB · Katsottu: 1 211
On se ihan HIRVEÄN kokoinen mies! :O Toi hauishan on naisesi pään kokonen. Hienoja kuvia ja hyvä juttu :worship:

Hyvä, että näitä pro kehonrakentaja tapaamisia kirjataan tänne:).
Aika useat pro ukot tuntuu olevan hyviä tyyppejä:rock:.

edit: alkaako Halo:lla intti muuten kohta? :)

Jayllä on ehkä pro-ukoista kovimmat ja tasapainoisimmat kädet heti Priestin jälkeen.

On se uskomattoman kokonen! Cutlerista voi jo sanoa, että mies omistaa trapsit. Ei tota kokoa kyllä ymmärrä, kunnolla jos kuvassa on vaan mies itse tai pelkkiä pro-ukkoja.

makew sanoi:
Hyvä, että näitä pro kehonrakentaja tapaamisia kirjataan tänne:).
Aika useat pro ukot tuntuu olevan hyviä tyyppejä:rock:.

Totta.

Takanani jonossa oli pari jenkkiä (Kanadassa aksentin oppii nopeasti erottamaan) jotka heittivät todella vastenmielistä rasistista läppää paikalla olevista Japanilaisista faneista. Jay kieltytyi tapaamasta näitä ääliöitä.

Cutler nosti pisteitään kovasti minun silmissäni tämän jälkeen, joskin nämä kaksi vannoivat vihaavansa Jayta tämän jälkeen. Niipä aion vastaisuudessa suhtautua Cutlerin luonteen kritiikkiin (jota kuulee paljon) todella skeptisesti.

Helpompaa Jaskalle olis ollut vaan hymyillä eikä hankkia huonoa mainetta noiden kahden silmissä, mutta teki mielestäni oikein.

Kun menen takaisin Kanadaaan skannaan Jayn promokuvan (jonka Jay antoi ilmaiseksi toisin kuin useimmat pro-jannut) ja kirjoitan arvostelun kirjasta.

Longsword sanoi:
Totta.

Takanani jonossa oli pari jenkkiä (Kanadassa aksentin oppii nopeasti erottamaan) jotka heittivät todella vastenmielistä rasistista läppää paikalla olevista Japanilaisista faneista. Jay kieltytyi tapaamasta näitä ääliöitä.

Cutler nosti pisteitään kovasti minun silmissäni tämän jälkeen, joskin nämä kaksi vannoivat vihaavansa Jayta tämän jälkeen. Niipä aion vastaisuudessa suhtautua Cutlerin luonteen kritiikkiin (jota kuulee paljon) todella skeptisesti.

Helpompaa Jaskalle olis ollut vaan hymyillä eikä hankkia huonoa mainetta noiden kahden silmissä, mutta teki mielestäni oikein.

Kun menen takaisin Kanadaaan skannaan Jayn promokuvan (jonka Jay antoi ilmaiseksi toisin kuin useimmat pro-jannut) ja kirjoitan arvostelun kirjasta.

Imo toi vaatii munaa mitä Jay teki. Tosin ei kai sen tarvitse enää niin kaikkien kaveri ollakaan, niin paljon kun on saavuttanut...

Longsword sanoi:

Aika asiallista meininkiä. :thumbs: Ja hyviä kuvia, lisää näitä.

Hieno juttu!! Mukava kuulla, että Jaylla riittää ystäviä...

no huhhuh!!..mies näyttää kyllä aivan joltai piirroshahmolta tai joltain :eek: . tollasissa kuvissa sen koon vasta tosissaan hoksaa, kun vieressä ei oo muita proita seisomassa. hyvää juttua, lisää näitä :worship:

Hyvä, että Cutler on asiallinen eikä ylimielinen. Kyllä tuon massiivisen koon sisäistää vasta kun "tavallinen" ihminen seisoo vieressä. Aivan mieletön lihaskimppu.

Big Evil sanoi:
Imo toi vaatii munaa mitä Jay teki. Tosin ei kai sen tarvitse enää niin kaikkien kaveri ollakaan, niin paljon kun on saavuttanut...

Totta. Nuo kaksi sankaria olivat kyllä muutenkin totaali-idiootteja, ja huusivat että vetäisivät Jaylle turpiin miten päin vaan. Se juttu muuten hiljeni kun pääsivät vähän lähemmäksi Jayta ja tajusivat painavansa yhteensä vähemmän kuin Cutler. :hyper:

Juuri tällaiset jätkät menevät sitten nettiin itkemään millainen paskiainen Jay on, vaikka oma käyttäytyminen olikin Jayn kylmän käsittelyn takana.

Jännä juttu, että olet saanut Jaysta noin positiivisen kuvan... mun kokemus kahden vastaavanlaisen tapaamisen pohjalta on aivan päinvastainen. Fanien kanssa juttelu tuntui tapahtuvan pakosta, asenne sellasta "ei vois vähempää kiinnostaa" -luokkaa. Todella töykeän oloinen oli ainakin mun mittapuun mukaan... ei voi Jaysta puhua edes samana päivänä kun vertaa muutamiin muihin pro-miehiin, joita voi sanoa ystävällisiksi. Gustavo Badellista on mulle jäänyt kaikista positiivisin kuva - siitä ei positiivisemmaksi, ystävällisemmäksi ja sydämellisemmäksi enää pro muutu.

Mua kiinnostais lukea tuosta Jayn kirjasta lisää, kirjota ihmeessä Longsword siitä juttu! Nii ja sorry kun ei poikettu Kanadan kautta meidän USA:n reissulla, rahat loppui kesken. ;)

Faidra sanoi:
Jännä juttu, että olet saanut Jaysta noin positiivisen kuvan... mun kokemus kahden vastaavanlaisen tapaamisen pohjalta on aivan päinvastainen.

Mua kiinnostais lukea tuosta Jayn kirjasta lisää, kirjota ihmeessä Longsword siitä juttu! Nii ja sorry kun ei poikettu Kanadan kautta meidän USA:n reissulla, rahat loppui kesken. ;)

En ihmettele että Jay ei tuntunut mukavalta, kyllä Guntherkin oli sydämmellisempi ja avoimempi, Jay oli tosi hiljainen muihin pro miehiin verrattuna, mutta jutteli mun kanssa asiaa ja siksi pidin siitä.

Sä oot vaan niin kaunis Faidra että se pelkäs sua. Luulen että Jay on vaan tosi ujo ja tollainen valkyyria pelästytti sen... ;)

Minä kirjoitan Jayn kirjasta alkavalla viikolla. Ja Kanadaan olette tervetulleita koska vaan, ens kerralla sitten!

Back
Ylös Bottom