Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bergenissä sataa vissiin 320päivänä vuodessa, itse kun olin nyt Joulukuussa, niin päivän aikana satoi lunta, rakeita, vettä ja välillä paistoi aurinko.
Tunneleita on Norjassa paljon, pisin joka ajettiin reissun aikana oli 25,4km pitkä.
Kerran kävin norjassa, kallista bisseä, kaikki muukin kallista. Vittumaisen kylmä (vaikka oli kesä) ja lada jolla liikuimme hyytyi ylämäkiin. Ei kande mennä, tylsää muutenkin.
Kaveri on menossa Osloon tammikuun lopussa ja kyseli, mitä siellä kannattaisi tehdä. Olisiko kellään heittää vinkkiä, mitä voi tehdä Oslossa talvella ja minne kannattaa reissata? Niiden porukka on valmis kyllä lähtemään junalla jonnekin kauemmaskin. Niiden haaveena on nähdä revontulet mutta niitä nyt tuskin ihan Oslossa näkee...
edit: Hän lisäksi kyseli, että onko Norjassa pimeää tähän aikaan vuodessa. Ilmeisesti taitaa kuitenkin sama valon määrä kuin Suomessakin?
Voisin kuvitella, että jos aikoo Norjaa vähänkään pidemmälle ajaa, niin viikko ei riitä alkuunkaan. Eritoten pohjoisemmassa asuntoautolla on todella hidasta edetä.ajas vaikka etelä ruotsin kautta ja kävis mutkan tanskassa ja ruottin puolelle takas ja sieltä etelä norja kautta nousis ylös. aikaa pitäs viikko varata. se olisi mahtavaa ainaki mun mielestä.
no ei näyttänyt olevan ku norskit ajo mun edelle siellä :DVoisin kuvitella, että jos aikoo Norjaa vähänkään pidemmälle ajaa, niin viikko ei riitä alkuunkaan. Eritoten pohjoisemmassa asuntoautolla on todella hidasta edetä.
mitenkäs ne tietullit joista monet puhuu ?
Yksi linja viikossa menee mielestäni etelä-Norjasta aina pohjoiseen asti.
Geiranger on kyllä hieno. Meikäläisestä on kuvia seisomassa juuri tuolla jyrkänteella, mistä tämäkin kuva on otettu.Geirangerissa kannattaa käydä.. upee mesta.