loistavia sarjoja ...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paras: HE MAN.
Lapsena tuli katsottua, ja nyt kun sitä vähän aikaa sitten tuli uusia jaksoja, olin aina tv:n ääressä. He Man on mun innoitus bodata, vittu se on kova jätkä. Skeletor heittää sitä massiiville vuorella ja He Man nousee pölyn keskeltä vuori suorille käsille nostettuna. WUF!
Haluisin kaikki jaksot dvd:lle, mistähän saisi??

Son of the beach
McGyver
Simpsonit
Ritäriässä
Futurama
SG

Monet "tositv" sarjat kuten selviytyjät silloin kun ne tuli, ekan tuotantokauden katsoi ihan mielenkiinnolla, mutta siitä eteenpäin -> :zzzz:

WTF?!?
Miks se on noin kallis, järjetöntä. Pitää rippaa se jostain.

"He-Man The Complete Animated Series On DVD
Regular Price
$219.99
Our Price
$149.99"
:curs:

ilmielävä sanoi:
WTF?!?
Miks se on noin kallis, järjetöntä. Pitää rippaa se jostain.

"He-Man The Complete Animated Series On DVD
Regular Price
$219.99
Our Price
$149.99"
:curs:

No ei tuo nyt ihan hullun kallis ole kun ottaa huomioon, että se on 14 DVDn setti. Kappalehintaa tulee siis vajaa 11€. Aikas normi hinta mun mielestä.....

Smallvillen 3ja4-kaudet takana.
+ Lionel, äijien äijä, pelimiestin pelimies, mohikaanien mohikaani. Kireä kunto, ei mikään piffi, mutta yllättävän kireä. :rock:
+ Lex, koko sarjan tyylikkäin sälli. Asenne äijä :rock:
+ Tom Welling, esittää jotain 16-vuotiasta. On vitun piffi. :rock:
+ Isä Kent, kun halkoo puita näkyy sen järkyttävä pala. Rekkamies parhaasta päästä :rock:
+ Ne jaksot, jossa Chloe pitää pelastaa. Se koiranpentu ilme :love:
+ 4. kauden päätös :rock:
- Puolet jaksoista on lana/kent rakastuu ja melkein kuolee. mutta mikäs siinä kun kauniit ihmiset nuolee.

24 4. kausi
+jaksot 1-22
- jaksot 23-24. loppu oli perseestä, ihan war of the worlds tuli mieleen

WareTVllä pyörii just BSG2003 miniseries, toinen tuotantokausi. Tää on laatuviihdettä ja paras sarja herra paratkoon!

Back
Ylös Bottom