loistavia sarjoja ...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
tuosta 24-threadista innostuneena laitoin tällasen pystyyn..

Ite oon nyt kattonu dvdrippejä Stargåte-sarjasta, nyt menossa kuudennen kauden jaksot.. ja on muuten hemmetin hyviä jaksoja, meno paranee koko ajan! Löytyykö pakkikselta stargaten ystäviä? Stargate on vähän sellasta pehmoscifiä mutta viitos -ja kuutoskaudet on kyllä tähän asti parasta antia. Seiskakadestakin on muutamia dvdrippejä ja loput tvrippejä.

Toinen loistava sarja on Alias. Loistavia juonenkäänteitä ja hyvää näyttelytyötä. Toivottavasti jostain löytys tulevia kausia dvdrippinä, en jaksa odottaa. OMG.

Löytyy sg faneja, minä ainakin.

Aliaksen eka kausi oli mun mielestä aika tylsä ja liian lälly, mut tämä joka loppu nyt keväällä oli aivan toista maata. Hyviä juonenkäänteitä.

Kaikki HBO:n sarjat, mitä Suomessa näkyy tai on näkynyt ovat olleet loistavia (OZ, Sopranos, Sinkkuelämää...)
Dark Angel on myös yksi lempisarjojani.

Teho-osasto, käytäväpeliä ja Seinfeld ovat myös loistavia sarjoja.

SG on kylla paras scifi-sarja. Kaikki on niin uskomatonta, mutta silti kelvollisesti selitetty ja perusteltu...

Myös dark angelin eka kausi oli hyvä. Toinen olikin jo syvältä ja poikittain... Jessica Alba on tosin 10+:n arvoinen vaimoke.

Peaks, 24, Sopranos, X-Files, Millenium ja Moonlighting...joka muuten ilmestyy loppuvuonna KOKONAAN dvd:llä!!!

Joo kyllä on tullu stargaytteja katottua...Aika hyvin ovat välillä keksineet soveltaa modernia fysiikkaa...

mattibodari sanoi:
Löytyy sg faneja, minä ainakin.

Aliaksen eka kausi oli mun mielestä aika tylsä ja liian lälly, mut tämä joka loppu nyt keväällä oli aivan toista maata. Hyviä juonenkäänteitä.

Kaikki HBO:n sarjat, mitä Suomessa näkyy tai on näkynyt ovat olleet loistavia (OZ, Sopranos, Sinkkuelämää...)
Dark Angel on myös yksi lempisarjojani.

Teho-osasto, käytäväpeliä ja Seinfeld ovat myös loistavia sarjoja.

Toi käytäväpeliä on kyllä omasta mielestäni hieman huvittava sarja. Onhan se hienoa kun siinä käsitellään tärkeitä asioita, mutta kun joka jaksossa näyttäisi olevan joku tilanne päällä. Oppilaita syytetään raiskauksista, varkauksista, kiusaamisista, vaanimisesta ym. Opettajat on koko ajan kusessa jostain rasismisyytöksistä, oppilaisiin sekaantumisista tai luomisopin opettamisesta. Menee vähän överiksi. Jos se meininki on jenkkiläisissä kouluissa oikeesti tollasta, niin huh-huh!

Practice eli Oikeus ja Kohtuus on kyllä sarjojen aatelia....myös 24,Frendit yms rulaa.

Eiks kukaan digannu HBO:n "mullan alla" -sarjasta?
Yks joka on jenkeissä top3 katsotuimmissa, CSI, aika hyvä... Myös The Agency "agentit?" on kova, realistinen versio aliaksesta =)
Sitten noita Comedy Centralin sarjoja, Crank Yankers ("irvipuhelut", ei välttämättä ihan kaikkien tyyppistä huumoria) ja tietty South park!!! Ylipäänsä toi USAn Comedy Central -kanava on helvetin kova, varsinkin jos tykkää Stand-up komediasta. Myös hyviä sarjoja löytyy pilvin pimein, ym. lisäksi Chappelle's show (jos tunnette Dave Chappelle), Reno 911 (kyttäparodia), ja sitten the Man Show, jonka paras puoli Jimmy Kimmel tosin otti siitä loparit... Mutta kun ei Suomessa näy niin käykää ihmeessä netistä hakemassa noita jaksoja ja kattokaa jos diggaatte!
Punk'd MTV:ltä on aivan helmi kamaa!

P.S. Ite fiilistelin myös Stargatea aikoinaan, mutta oon onnistunu missaamaan abaut 2 vikaa kautta... :(

Se lock, stock & Two Smoking Barrels tv sarja neloselta oli huippu. Enpä muista suomenkielistä nimeä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pentele sanoi:
SG on kylla paras scifi-sarja. Kaikki on niin uskomatonta, mutta silti kelvollisesti selitetty ja perusteltu...QUOTE]

Kyllähän Babylon 5 on paras scifi sarja. hyvänä kakkosena tulee stargate.
Hyllystä löytyy dvd:nä B5 kaudet 1-3 nelonen postissa, stargate 4-6 kaudet 1-3 postissa. Jos jotain kiinnostaa, Kanadan amazonissa on stargate 1-3 kaudet 25e/ kpl. Löytyy myös pulmuset kaudet 1-2. Pitäisi vielä ostaa paritellen kaudet 1-3. :thumbs:

Kyllä Stargåtea on tullut katseltua ja kyllä mielestäni ihan hyvä sarja on. Muutama DVD Stargåteakin löytyy.
Muista sarjoista 24 ja edesmennyt Band of Brothers ovat omia suosikkeja ja Band Of Brothers sarja on tullut katseltua DVD:ltä jo useita kertoja läpi ja aina jaksaa säväyttää. 24:sta eka tuotantokausi löytyy myös DVD:ltä.

Muita mielestäni hyviä sarjoja: Oz, Sopranos, Farscape. :)

Enterprise on tällä hetkellä loistava sarja! Tylsän ekan kauden jälkeen sarja on päässyt kunnolla vauhtiin, ja kolmas kausi on jo suorastaan loistavaa kamaa vanhalle trekkielle.

edelbrock sanoi:
Enterprise on tällä hetkellä loistava sarja! Tylsän ekan kauden jälkeen sarja on päässyt kunnolla vauhtiin, ja kolmas kausi on jo suorastaan loistavaa kamaa vanhalle trekkielle.
Deep Space Nine oli kanssa ihan helmi sarja. Harmi vaan kun ei telkusta tule mitään trekkifaneille. :)

MarsVolta sanoi:
Muistaako kukaan 80-luvun alkupuolelta scifi sarjaa nimeltä Fakiiri ja Teräs? Kulttikamaa. :D

Ei varmaan liity mitenkään Safiiri ja Teräs nimiseen sarjaan joka tuli joskus 60-luvulla?

Kyllähän noita löytyy. SG-1, 24, frendit, mullan alla, sopranos, south park, OZ (harmi ku loppu) jne.

Vähän vaikee noita lajitella paremmuusjärjestykseen, kaikki omalla tavallaan loistavia.

Sopranos tietenkin. Paras scifisarja mun makuun ikinä on ollut Babylon 5, vaikka senkin laatu loppua kohti hieman heikkeni ja sitä seurannut Crusaders oli parin jakson perusteella täyttä :kakka:a. Farscape on myös aika hyvä, viimeisimmät jaksot ovat taas hieman parempaa kamaa, välillä meinasi olla huonompaakin laatua. En ole jotenkin ikinä Star Trekistä innostunut. Teho-osasto on myös ollut todella hyvä ja pidinpä joskus jopa Ally MacBealistakin (sai nauraa). :nolo:

Raid on selkeästi paras kotimainen sarja mun makuun (vaikka vanha Siunattu hulluus ja Harwickin Sisko ja sen veli sekä Pakanamaan kartta kyllä ovat myös erinomaisia) ja vielä Sopranosia enemmän olen tykännyt englantilaisen jo edesmenneen Dennis Potterin sarjoista, esim. Laulava salapoliisi, Pennejä taivaasta, Huulipunaa kauluksessa, Black eyes (muistaakseni, en ole tuon nimestä ihan varma) ja viimeisiksi jääneet Karaoke ja Kylmä Lasarus. Älyllistä ja pirun huolellisesti tehtyä televisiotuotantoa, hyvät näyttelijät, aivan mahtavia minisarjoja! Täydet :5: kokonaisuutena sille Dennis Potterin tuotannolle, mitä minä olen nähnyt. Kannattaa tsekata (ja katsoa joka jakso, muuten tippuu auttamatta kärryiltä), kunhan (tai jos :( )YLE innostuu taas jonkun hänen sarjoistaan uusintana näyttämään.

Back
Ylös Bottom