Lohja Fight 2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
vittu oli kyllä hienoa hommaa ja alko itekki himottaa, ois vaa pitäny jaksaa käydä reeneissä syksystä asti kunnolla ni ois itekki voinu olla ottelemassa. pakko se on alettava taas pyörii tiiviimmin siel harkoissa jos pääsis joskus ite kisaamaan. oli perkeleen kiehtovaa

superjuha sanoi:
Tulokset(muutama virhe taitaa olla,mut päivitetään myöh.):

20. Keskisarja: 77.0 – 84.0 kg
Petteri Blomwall, GB-Gym Helsinki vs. Marko Nissinen, MMA Imatra
Petteri Blomwall 1. erä 1.07 suora käsilukko

Joo, tokassa erässä vasta taputin käsilukolle. Ekassa erässä sain escapen käsilukkoon joka oli jo perillä, se oli koko matsini kohokohta:)

_Tommi_ sanoi:
vittu oli kyllä hienoa hommaa ja alko itekki himottaa, ois vaa pitäny jaksaa käydä reeneissä syksystä asti kunnolla ni ois itekki voinu olla ottelemassa. pakko se on alettava taas pyörii tiiviimmin siel harkoissa jos pääsis joskus ite kisaamaan. oli perkeleen kiehtovaa

Noh, ite en ole edes syksystä asti treenannut:) Tammikuussa aloittelin MMA:n peruskurssilla, ja nyt olin matsaamassa. Melko vähäisellä treenillä noihin karkeloihin voi siis osallistua. Ei sen puolesta kannata ottaa stressiä.

juu mut mä kävin kato syksyllä sitä alkeiskurssia semmonen 3 viikkoa jonka jälkeen oon käyny ehkä kerran kuussa ihan huvikseen pyörähtää vaan. en osaa mitään liikettä kunnol yhen kuristuksen ja jonku fakin amerikaanon ja niitä en tositilaanteessa sais tehtyä oon kuitenki sen verran hidaski :D jos nyt vähä jaksais käydä ni ehkä syksyl kisaamaan :)

P_etri sanoi:
Voiks laittaa sun kuvan linkin...

Ois muutenkin kiva tietää vähän notta kuka on kukakin noissa kuvissa. Onpas nuaren näkösiä poikia siellä ollut tappelemassa! Voi sentäs!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
venla sanoi:
Ois muutenkin kiva tietää vähän notta kuka on kukakin noissa kuvissa. Onpas nuaren näkösiä poikia siellä ollut tappelemassa! Voi sentäs!

Siitä se lähtee ekasta matsista kuvat liikkeelle. Eli ekoissa kuvissa Hägglund-Semi.Kylhän noista näkee missä kohtaa vaihtuu toinen matsi. Kaikista D-matseista ei vissiinkään oo kuvia. Eka B-matsi on se,jossa Korpelalla punanen paita.

kenttiensankari sanoi:
Noh, ite en ole edes syksystä asti treenannut:) Tammikuussa aloittelin MMA:n peruskurssilla, ja nyt olin matsaamassa. Melko vähäisellä treenillä noihin karkeloihin voi siis osallistua. Ei sen puolesta kannata ottaa stressiä.
ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, että sattuuko joku tietämään oliko siellä monikin noin lyhyellä treeniuralla liikkeellä?

Pulla sanoi:
ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, että sattuuko joku tietämään oliko siellä monikin noin lyhyellä treeniuralla liikkeellä?

Erno Kettunen otteli jo Tampereella ekan kerran, aloitti samalla peruskurssilla kanssani. Hänellä piti olla Lohjalla matsi Ilja Soisaloa vastaan. Tuolla oli MMA Imatra seuralaisista muillakin melko vähäiset kokemukset, oisivatkohan viime syksyn peruskurssilaisia olleet pari ottelijaa. Mutta täällä on melko normaalia että nopeasti saadaan sällit ottamaan matseja, vaikka treeniä ei paljoa ole taustalla. GB-gymiläiset taitaa treenailla jopa parikin vuotta ennen ekaa matsia (näin olen kuullut).

Itselläni tosin on karatetaustaa jonkin verran(noin 3,5 vuotta), mutta eipä karatesta ole ollut iloa kuin sen verran että potkia osaan suht hyvin. Potkuilla ei kyllä hirveästi vaparikehissä juhlita, joten melko olematonta hyötyä karatesta olen saanut. Olen siis karatenkin mittapuulla melko potkuvoittoinen ollut, vasta vaparissa olen joutunut käsien käyttöä opettelemaan kunnolla(siis sparrissa, karatessakin toki huidotaan käsillä melkoisesti).

P_etri sanoi:
Mukava ilta oli.. Tosin menomatka kesti jotain 6 tuntia johtuen siitä että eksyttiin Vammalas ja Lohjalla :D Vai että Lohjalla hyvät opaskyltit? Oon nähnyt isompia joulukorttejakin! ja niitäki oli kaiken kaikkiaan 3 :jahas:

Ottelut meni hyvin, kaikki Kauhajokiset voitti (3), mutta voitto ei ole tärkein vaan mahtava ilta.. Tosin vastustaja ei ollut kovin kohtelias. Mutta kaikki olivat kovia ottelioita. Kenttienkeisarinki näin tosiaan ja siinä pari sanaa vaihrettiin...

Tulomatkalla lähdettiin vahingossa helsinkiin, mutta kyllä kotia lopulta päästiin, tais kello olla 03.00 kun kämpillä olin...

Kiitokset LoVo:lle

Hyvät kisat oli vaikka nolottaa kyllä kun kukaan meistä ei voittanu kotikisoissa:nolo:

Oma matsi tais mennä ihan kohtalaisesti siihen asti kunnes hävisin:( Onnittelut vaan sille Kauhajokelaiselle Juusolle ja kiitokset kovasta matsista:worship: . Hyvä matsi oli vaikka hävisinkin...Laitahan P_etri videot nettiin jakoon niin pääsee kattelee, että miten se matsi oikein tarkalleen ottaen meni. En muista kovin tarkkaan. Vaikka tiedä sitten onko tarpeenkaan...

Superjuha, ottiko kukaan meidän poppoosta/tutuista tuota tapahtumaa videolle??

Toranaga sanoi:
Hyvät kisat oli vaikka nolottaa kyllä kun kukaan meistä ei voittanu kotikisoissa:nolo:

Oma matsi tais mennä ihan kohtalaisesti siihen asti kunnes hävisin:( Onnittelut vaan sille Kauhajokelaiselle Juusolle ja kiitokset kovasta matsista:worship: . Hyvä matsi oli vaikka hävisinkin...Laitahan P_etri videot nettiin jakoon niin pääsee kattelee, että miten se matsi oikein tarkalleen ottaen meni. En muista kovin tarkkaan. Vaikka tiedä sitten onko tarpeenkaan...

Nooh, ei se voitto tärkein ole.. Meillä kauhajoellakin on nyt toi BotniaBunishment4 ja sinne olis tarkotus mennä.. http://www.ecib.net/doms/svol/public_html/sa.php?lid=152&lan=2&sid=
(itse kuvassa toinen vasemmalta ;)
Onnittelut menee perille, ja voin laittaa (kuinka?) videot jakoon hahka saan ne kaverilta....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom