Lohja Fight 2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
Lohja Fight 2
Vapaaotteluilta

8.4.2006 klo 17.00 Tennarin palloiluhallissa
Ovet aukeavat klo 16.00. Liput ovelta 10€/kpl. Jatkobileet Nightclub X-it.

Otteluja Suomen Vapaaotteluliiton D,C ja B-säännöillä.

Lohjalaisista ottelemassa: Juha Alhonen, Tero Riipinen, Jarkko Hägglund, Antti Koponen, Juha "Jula" Laine, Petri Paananen, Juha Rämänen ja Juha Alhonen.

Järjestää Lohjan Voimailijat ry
Yhteistyössä Suomen Vapaaotteluliitto

:rock:

Bisley sanoi:
Vielä ihan kysäisen, että otteleekohan siellä se Juha Alhonen? heh....;)

Hyvä kysymys. :D Kyllä, molemmat. Eli tekstissä ei ole kirjoitusvirhettä! ;)

No niin, hehkutus alkakoon!! Eli Lohjan Juhat ry järjestää perinteiseen tapaan vapaaotteluillan, jossa on tarkoitus katsoa, että kuka on JUHA ja kuka on ihan juha vaan.

Runsaslukuisena paikalle saapunut yleisö on treenannut kannustushuudot suorastaan timanttiseen kuntoon: "Hyvä Juha, tapa se!", "Nyt sattu Juhaa leukaan!" ja tietenkin klassinen "Juhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!1!"

Lipun hinta on nyt kohdallaan ensimmäiseen verrattuna, tosin tällä kertaa paikalla ei ole olekaan ulkomaan sankareita eikä Valtosta. ;)

Onko muuten vastustajista mitään tietoa? Ehtiikö TBA paikalle vai meneekö seuran sisäiseksi salikisaksi?

Netissä liikkuu muuten villi huhu, jonka mukaan Juha Alhonen joutuisi tämänkertaisen superfightin (Juha Alhonen vs. Juha Alhonen) jälkeen vaihtamaan nimensä. :)

P.S. En ole vielä varma onko mulle yöpaikkaa Lohjalla tuona viikonloppuna kun kaveri ei ole vastannut mitään, mutta eiköhän sinne jonkun juhan kainaloon mahdu. :D Otteluselostus siis tulossa.

reino sanoi:
No niin, hehkutus alkakoon!! Eli Lohjan Juhat ry järjestää perinteiseen tapaan vapaaotteluillan, jossa on tarkoitus katsoa, että kuka on JUHA ja kuka on ihan juha vaan.

Runsaslukuisena paikalle saapunut yleisö on treenannut kannustushuudot suorastaan timanttiseen kuntoon: "Hyvä Juha, tapa se!", "Nyt sattu Juhaa leukaan!" ja tietenkin klassinen "Juhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!1!"

Lipun hinta on nyt kohdallaan ensimmäiseen verrattuna, tosin tällä kertaa paikalla ei ole olekaan ulkomaan sankareita eikä Valtosta. ;)

Onko muuten vastustajista mitään tietoa? Ehtiikö TBA paikalle vai meneekö seuran sisäiseksi salikisaksi?

Netissä liikkuu muuten villi huhu, jonka mukaan Juha Alhonen joutuisi tämänkertaisen superfightin (Juha Alhonen vs. Juha Alhonen) jälkeen vaihtamaan nimensä. :)

P.S. En ole vielä varma onko mulle yöpaikkaa Lohjalla tuona viikonloppuna kun kaveri ei ole vastannut mitään, mutta eiköhän sinne jonkun juhan kainaloon mahdu. :D Otteluselostus siis tulossa.

Eiköhän ne TBA:t ehdi paikalle.. :rolleyes:

Noniin, oma osallistumiseni kyseisiin karkeloihin on nyt varmistunut. Kisadebyyttini tapahtuu D-säännöillä alle 84 kiloisissa. Ottaakos kukaan kuvia nettiin näistä kisoista? Saisi hienoja herutuskuvia irc-galleriaan:hyper:

Nyt sattuu ainaski neljää Juhaa leukaan.

Oli ihan pakko.

kenttiensankari sanoi:
Noniin, oma osallistumiseni kyseisiin karkeloihin on nyt varmistunut. Kisadebyyttini tapahtuu D-säännöillä alle 84 kiloisissa. Ottaakos kukaan kuvia nettiin näistä kisoista? Saisi hienoja herutuskuvia irc-galleriaan:hyper:

Jahas, ketäs vastaan sulla on..?

Voin sanoa omasta kokemuksesta etta IRC-galleriasta ei tappelukuvilla heru... Vit*u, kaikki kaljupaat tulee vaan kyselee etta kuinka kova oot, ja paljonko nousee penkista...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kenttiensankari sanoi:
Ei mitään hajua, toivottavasti joku joka on yhtä rapakunnossa kuin minä:)

Samaa toivon minä , omasta puolestani siis. :D

kenttiensankari sanoi:

Käsittääkseni kuvaaja tulossa paikalle, ja tod. näk. kuvat tulee myös nettiin.
http://www.tuomotenhunen.com/LohjaFight1/

Tossa edellisen tapahtuman kuvat, sama kuvaaja näillä näkymin nytkin.

Siinäs herutat sitte! :D

superjuha sanoi:
Käsittääkseni kuvaaja tulossa paikalle, ja tod. näk. kuvat tulee myös nettiin.
http://www.tuomotenhunen.com/LohjaFight1/

Tossa edellisen tapahtuman kuvat, sama kuvaaja näillä näkymin nytkin.

Siinäs herutat sitte! :D

Noniin, hieno homma. Treenailenkin sitten mutruhuuliposeerauksia peilin edessä siinä missä muut seuran jampat hikoilee salilla :david: :D

superjuha sanoi:
Samaa toivon minä , omasta puolestani siis. :D

Diddo! Sittenhän meitä on jo kolme:D

Treenaaminen on menny vähän persiilleen kun on vähän väliä kipeenä. Mutta pois en jää ellei jalka tms. katkee tai oo 40 astetta kuumetta:D

Toranaga sanoi:
Diddo! Sittenhän meitä on jo kolme:D

Treenaaminen on menny vähän persiilleen kun on vähän väliä kipeenä. Mutta pois en jää ellei jalka tms. katkee tai oo 40 astetta kuumetta:D

Onks sulla vastustaja jo tiedos?

superjuha sanoi:
Onks sulla vastustaja jo tiedos?

Ei oo Mikko ainakaan mitään mulle kertonut. Onko sulla? Ootko käynyt ahkerasti treenaamassa?

kenttiensankari sanoi:
Jospa me sitten vedettäis toi homma kotiin tag team systeemillä, kun yksi alkaa piiputtamaan niin sitten tuore mies kehiin:D

Heh, hyvä idea. Wrestling meininkiä:D Eikös siinä joskus oo ollu samantyyppistä menoa?

Toranaga sanoi:
Ei oo Mikko ainakaan mitään mulle kertonut. Onko sulla? Ootko käynyt ahkerasti treenaamassa?

Ei oo muuta sanonu kun että joku paksu (lue:painava) poika sielt saattaa vastaan tulla... Ainahan sitä vois ahkerammin treenata. Oon treenannu sen minkä töiltä oon ehtiny, eli sairastumisten takia ei oo tarvinnu huilia, onneks. :wall:

Toranaga sanoi:
Heh, hyvä idea. Wrestling meininkiä:D Eikös siinä joskus oo ollu samantyyppistä menoa?

Joo, nyt meidän pitää löytää vielä hienot kamppailureleet, ja sellaiset mexicolaiset painimaskit. Luonnollisesti pitää vielä saada tyylikäs nimi tag teamille. On siinä sitten promoottorilla, valmentajilla ja yleisöllä ihmettelemistä:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom