Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
superjuha sanoi:En oo pienempi Alhonen, enkä suurempi, enkä Karkio.. :D Ei oo montaa vaihtoehtoo enää, yritä vaan! Mut kukas sä oot??
Toranaga sanoi:Ahas, no noiden lisäks mä en taida tuntea kun yhen Juhan sieltä. Tiedä sitten onko niitä enemmän, mutta en vaan kaikkia vielä taida nimeltä tuntea. Sun sukunimi alkaa kuitenkin K:lla ja päättyy nen?? Menikös nyt oikein?
Mä oon seurassa aika uusi tulokas, kesästä asti treenaillu ja nimikirjaimet P.P. Ei taida jäädä hirveesti arvailun varaa
Tässä vaiheessa vois muuten ottaa ja kiittää Reinoa siitä että mulle joskus vuoden alussa ilmoitti HOPA keskustelun yhteydessä Aaltosen Mikon yhteystiedot ja kertoi lukkopainin harrastusmahdollisuudesta Lohjalla. Kivaa on ollu ja eiköhän tuota jonkin verran oo tullut asioita opittuakin
Reinon otteluselostus oli kyllä hyvä, tapahtuma oli kyllä kokonaisuudessaan tosi jees. Omasta mielestäni paras matsi oli Villejen ottelu. Kunnon mättöä koko ajan ja tunnelma oli katossa yleisönkin osalta. Hyviä matseja toki oli suurin osa. Hieman pettymys oli sen hollantilaisen hepun keskeytys. Aika heppoisesti jätkä kyllä luovutti.
superjuha sanoi:Noh, ei se vieläkään menny oikein mut nyt ei oo ku yks vaihtoehto jäljel.. Et taida tuntee mua nimeltä. Mut eipä mitään. ;)
Valtonen on tosiaan kehittynyt todella paljon. Sekä fyysisesti että ilmeisesti myös henkisesti, kun oli kanttia kesken matsin vitsailla yleisön kanssa (siinä kun Fyeetin otsaa pyyhittiin.)Nage sanoi:Hyvät kinkerit varmaan olleet. Valtonen on nykyään viihdyttävä ja tehokas ottelija, mies kehittyy ja homma menee eteenpäin. Millainen fiilis jäi siitä luovutuksesta / keskeytyksestä, buuaus-kommenteista päätellen Fyeet antoi jengin mielestä liian helposti periksi?
Loistava kuva :DPulla sanoi:Vois kuvitella, että tässä kohtaa alkaa ns. "huolet kasaantumaan" :lol2:
superjuha sanoi:Paikallislehdessä komeet kuvat ja juttua illasta! Kuulemma keväällä jo mahdollisesti uusiks! Ja enemmän B ja A matseja.
battleaxe sanoi:Loistava kuva :D