Lohja Fight 1 19.11.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noin se ilta juuri meni!!! Helvetin hyvä selostus! :rock: :D :hyper: :thumbs: :evil:

superjuha sanoi:
En oo pienempi Alhonen, enkä suurempi, enkä Karkio.. :D Ei oo montaa vaihtoehtoo enää, yritä vaan! :hyper: Mut kukas sä oot??

Ahas, no noiden lisäks mä en taida tuntea kun yhen Juhan sieltä. Tiedä sitten onko niitä enemmän, mutta en vaan kaikkia vielä taida nimeltä tuntea. Sun sukunimi alkaa kuitenkin K:lla ja päättyy nen?? Menikös nyt oikein?:)

Mä oon seurassa aika uusi tulokas, kesästä asti treenaillu ja nimikirjaimet P.P. Ei taida jäädä hirveesti arvailun varaa:hyper:

Tässä vaiheessa vois muuten ottaa ja kiittää Reinoa siitä että mulle joskus vuoden alussa ilmoitti HOPA keskustelun yhteydessä Aaltosen Mikon yhteystiedot ja kertoi lukkopainin harrastusmahdollisuudesta Lohjalla. Kivaa on ollu ja eiköhän tuota jonkin verran oo tullut asioita opittuakin:)

Reinon otteluselostus oli kyllä hyvä, tapahtuma oli kyllä kokonaisuudessaan tosi jees. Omasta mielestäni paras matsi oli Villejen ottelu. Kunnon mättöä koko ajan ja tunnelma oli katossa yleisönkin osalta. Hyviä matseja toki oli suurin osa. Hieman pettymys oli sen hollantilaisen hepun keskeytys. Aika heppoisesti jätkä kyllä luovutti.

Toranaga sanoi:
Ahas, no noiden lisäks mä en taida tuntea kun yhen Juhan sieltä. Tiedä sitten onko niitä enemmän, mutta en vaan kaikkia vielä taida nimeltä tuntea. Sun sukunimi alkaa kuitenkin K:lla ja päättyy nen?? Menikös nyt oikein?:)

Mä oon seurassa aika uusi tulokas, kesästä asti treenaillu ja nimikirjaimet P.P. Ei taida jäädä hirveesti arvailun varaa:hyper:

Tässä vaiheessa vois muuten ottaa ja kiittää Reinoa siitä että mulle joskus vuoden alussa ilmoitti HOPA keskustelun yhteydessä Aaltosen Mikon yhteystiedot ja kertoi lukkopainin harrastusmahdollisuudesta Lohjalla. Kivaa on ollu ja eiköhän tuota jonkin verran oo tullut asioita opittuakin:)

Reinon otteluselostus oli kyllä hyvä, tapahtuma oli kyllä kokonaisuudessaan tosi jees. Omasta mielestäni paras matsi oli Villejen ottelu. Kunnon mättöä koko ajan ja tunnelma oli katossa yleisönkin osalta. Hyviä matseja toki oli suurin osa. Hieman pettymys oli sen hollantilaisen hepun keskeytys. Aika heppoisesti jätkä kyllä luovutti.

Noh, ei se vieläkään menny oikein mut nyt ei oo ku yks vaihtoehto jäljel.. Et taida tuntee mua nimeltä. Mut eipä mitään. ;)

superjuha sanoi:
Noh, ei se vieläkään menny oikein mut nyt ei oo ku yks vaihtoehto jäljel.. Et taida tuntee mua nimeltä. Mut eipä mitään. ;)

No voi hitsi, nyt jäi vaivaamaan. Mut kai mä sen vielä joskus keksin...:)

Hyvät kinkerit varmaan olleet. Valtonen on nykyään viihdyttävä ja tehokas ottelija, mies kehittyy ja homma menee eteenpäin. Millainen fiilis jäi siitä luovutuksesta / keskeytyksestä, buuaus-kommenteista päätellen Fyeet antoi jengin mielestä liian helposti periksi? Mitä mieltä Reino ja muut paikalla olleet kukkakaalikorvat ovat?

Kehätytön pimppasänki kiinnostaisi myös, mutten sen enempää ala niistä utelemaan, koska tämä on kuitenkin vielä hyvämaineinen saitti.

Nage sanoi:
Hyvät kinkerit varmaan olleet. Valtonen on nykyään viihdyttävä ja tehokas ottelija, mies kehittyy ja homma menee eteenpäin. Millainen fiilis jäi siitä luovutuksesta / keskeytyksestä, buuaus-kommenteista päätellen Fyeet antoi jengin mielestä liian helposti periksi?
Valtonen on tosiaan kehittynyt todella paljon. Sekä fyysisesti että ilmeisesti myös henkisesti, kun oli kanttia kesken matsin vitsailla yleisön kanssa (siinä kun Fyeetin otsaa pyyhittiin.)

Melkein kehän viereltä katsoen näytti siltä, että pyyhe heitettiin kehään vähän liian helposti. Fyeetin otsassa oli kyllä jonkinmoinen vekki, mutta ei niin paha, että se olisi vaatinut ottelun keskeyttämistä kehätuomarin, lääkintähenkilökunnan tai E-katsomon Asiantuntijan (=minä) mielestä. Vahvasti jäi sellainen vaikutelma, että Fyeetin ns. henkinen selkäranka oli murrettu.

Ja se sänki oli kyllä hoidettu asianmukaisesti pois siinä vaiheessa, kun kehätyttö astui toisessa roolissaan Miss Melaniena ehtookerhon lavalle! ;)

Fyeetillä on vissiin jo tällä viikolla uus matsi Hollannissa, niin ei viittiny riskeerata enempää ku homma näytti niin selvältä Valtoselle. Ja olihan siinä sen päässä ihan kivan kokoinen laastari illalla matsin jälkeen.. :eek:

Kuvia tapahtumasta löytyy:

http://www.tuomotenhunen.com/LohjaFight1/

Paikallislehdessä komeet kuvat ja juttua illasta! Kuulemma keväällä jo mahdollisesti uusiks! Ja enemmän B ja A matseja. :rock:

Hyviä kuvia!! Kiitettävää meininkiä, kun jengi julkaisee näitä kuviaan matseista noinkin ripeällä aikataululla.

Kuvat täydentävät koruttomalla kielellään Reinon ansiokasta selostusta.

En vain sulata ettei ikinä ole kuvia kehätytöistä :/

Hyvin näkee myös sen, mitä Reino tossa sanoikin ettei me Lohjalla oteta mitään ystävyysmatseja edes kaverin kans.. ;)

page77.html

http://www.tuomotenhunen.com/LohjaFight1/image/page81.html

:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
superjuha sanoi:
Paikallislehdessä komeet kuvat ja juttua illasta! Kuulemma keväällä jo mahdollisesti uusiks! Ja enemmän B ja A matseja. :rock:

Hei, missä lehdessä ja minkä päivän?? Länsi-Uusimaa?? Ois ihan kiva nähdä se juttu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom