Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä luulet, että voittoon olisi tarvittu? Kireys tietysti olisi voinut olla parempi.
Olen otettu Kiitos!Hukkasella varsin hieno vapari.
Ai herra on itse täällä. Hienoa oli esiintyminen ja viikset just pop.Olen otettu Kiitos!
Haha kiitos! Pelkäsin aluksi, että omat viiksikarvani näyttävät vain tuhrulta huulen päällä, mutta yllätyin itsekin miten hyvin ne sopivat lavalookkiinAi herra on itse täällä. Hienoa oli esiintyminen ja viikset just pop.
Haha kiitos! Pelkäsin aluksi, että omat viiksikarvani näyttävät vain tuhrulta huulen päällä, mutta yllätyin itsekin miten hyvin ne sopivat lavalookkiin
Tässä vastaus minkä vuoksi ei vielä näy SKL SM 2022 jälkilähetys. Tänään kysyin, eivät osanneet kertoa tarkemmin kuin huomenna. Kunhan ovat saaneet korjattua äänet ja onko sekään välttämättä varmaa, että huomenna olisi katsottavissa.
katso liitettä 247701
Kiitos paljon! Täytyy joo saada hakattua hieman aikaisemmin tuo kisakunto valmiiksi. Tällä kertaa tuli hieman kiire ja ei saatu ihan sitä revityintä pakettia lavalle. Ensikerralla saan varmasti taas paremman paketin lavalleHelvetin nätti rakenne ja hauikset on aivan älyttömät. Ens kerralla vaan alusta asti kovaa kiristelyä, mielummin silleen et 2-viikkoa ajoissa kisarasvoissa niin ei tuu kiire. Luulis revittynä lähtevän sm-kulta sun mukaan.
Voin kysyy kun kuvataan Ashan kanssa perjantaina.Mitä luokkaa näillä misukoilla on vyötärön ympärys ? Näyttää aika samperin kapealta.
Kiitos. Kysy vain. En uskalla arvata edes millä numerolla alkaa. En ole nähnyt livenä kisakunnossa olevaa mimmiä.Voin kysyy kun kuvataan Ashan kanssa perjantaina.
Sitten kun ensimmäisen kerran näät niin veikkaan että eka reaktio on et huh ompa tuo ihminen pieniKiitos. Kysy vain. En uskalla arvata edes millä numerolla alkaa. En ole nähnyt livenä kisakunnossa olevaa mimmiä.