Loaded Cup 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei liity loadediin, mutta hauska kattoa tota Oslo grand prixiä kun kehonrakentajat vetele CBB:ssä ihan hyvällä omallatunnolla. :D Myös minun entinen kilpakumppanini 2013 vuoden EM kisoista...

Tietenkin. Siellä on vain sarjat painojen mukaan kehonrakennuksessa, ja klassikissa taas mahduttava pituus-painorajoihin. Eivät luultavasti ole kuulleetkaan Suomen meiningistä. Pekka tietty sen tietää, mutta taitaa provota, luulen ma ;)

P.S. Tässä nyt iso käsi KP:lle ja liitolle, että pistivät CBB:n ADT:n piiriin. Vaikka kuinka vängättäisiin käyttetäänkö kuinka ja saako kaikkia testattua riittävästi, niin juuri tämä on ison suosion syy etenkin nuorilla. Ainoastaan niillä, joilla on mahdollisuudet pärjätä Suomen ulkipuolella ja tavoitteet kansainvälisissä kisoissa, on tietysti eriarvoinen asema suhteessa muualta tuleville. Painoluokkaurheilu sitten vaihtoehtona.

Tietenkin. Siellä on vain sarjat painojen mukaan kehonrakennuksessa, ja klassikissa taas mahduttava pituus-painorajoihin. Eivät luultavasti ole kuulleetkaan Suomen meiningistä. Pekka tietty sen tietää, mutta taitaa provota, luulen ma ;)

P.S. Tässä nyt iso käsi KP:lle ja liitolle, että pistivät CBB:n ADT:n piiriin. Vaikka kuinka vängättäisiin käyttetäänkö kuinka ja saako kaikkia testattua riittävästi, niin juuri tämä on ison suosion syy etenkin nuorilla. Ainoastaan niillä, joilla on mahdollisuudet pärjätä Suomen ulkipuolella ja tavoitteet kansainvälisissä kisoissa, on tietysti eriarvoinen asema suhteessa muualta tuleville. Painoluokkaurheilu sitten vaihtoehtona.
Eivät ole kuulleet, eivätkä testaa kuulemma. Ihanhan tuo kaverikin avonaisesti puhu että oli ollut kaikenlaista kierrossa pari vuotta takaperinkin em kisoissa. [emoji1] No, ei haittaa, kun olin ollut alkukilpailussa sen edellä ja nattynä!

Kyllä sen jälkeen meni sinisilmäisyys CBB hommaan aika täysin ulkomaantasolla, kun junnunakin siellä näköjää ropitellaan ja se on sama asia heille ku käyttäs kreatiinia ja veljeä. [emoji28]

Se sinisilmäisyys on sitten eri asia :P Yritin nyt vain sanoa, että muualla nuo testauksen ovat vain kisoissa - jos sielläkään, ja sitten on joissain maissa naturalisarjoja, joissa testataan (niistä voi kysyä enempi vaikka Hulkilta). Sen nyt luulis seljenneen Eibillekin jo aikaa sitten. Rakenne, lihasmalli kireys ja poseeraus valtit joilla pärjää pienempänäkin, jos pärjää. Mut jätetään tähän, ja jatketaan muuta. Kyllästyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom