Live for Speed

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 48743
  • Aloitettu Aloitettu

Deleted member 48743

Löytyykö pakkikselta LFS:n pelaajia? Itse olen tässä kuukauden verran pelaillut, helvetin koukuttava peli. Rattina Logitechin momo. LFS on itsellä tällähetkellä kräkättynä, mutta lisenssin voisi ostaa jossain vaiheessa kun rikastuisi, niin pääsisi pelaamaan nettiin. Helvetin vaikea siinä on ainakin tehokkaimmilla autoilla ajaa, ei meinaa pysyä käsissä millään :lol2:

ihan homo peli. formulatkin pyörähtää mutkassa 50kmh vauhdissa.
;)

Ohhoh, tässä kohta neljäs tunti menossa. On tämä driftaaminen niin ihanaa<3 eikö tosiaan ole pakkiksella muita LFS:n pelaajia? :o

Ehkä paras peli ikinä :)
Itellä on ollu S2 lisenssi vuodesta 2005 ja tuli tossa pari vuotta pelailtua aika aktiivisesti. Viime aikoina tosin jääny vähän vähemmälle, mutta rahoille on todellakin tullut vastinetta. Tosiaan paras autosimulaattori tällä hetkellä, niin fysiikoiden kuin muunkin käytettävyyden kannalta. Suosittelen ehdottomasti ostamaan lisenssin jos vähäänkään kiinnostaa autosimulaattorit. Peli kun vielä paranee vaan kokoajan päivitysten takia.
Siinä oli mun myyntipuhe :)

tätä on tullu pelattua vuosia. tosin jos kunnon autopeli kiinnostaa niin sierran gpl löytynee muutamalla egellä alehyllystä. heh enkä vitsaile yhtään, nytkin cd kelkassa.

iRacing vaikuttaa myös mielenkiintoiselta, tosin se on suunnattu enemmän hardcore simulaattoripelaajille.

Ehkä paras peli ikinä :)
Itellä on ollu S2 lisenssi vuodesta 2005 ja tuli tossa pari vuotta pelailtua aika aktiivisesti. Viime aikoina tosin jääny vähän vähemmälle, mutta rahoille on todellakin tullut vastinetta. Tosiaan paras autosimulaattori tällä hetkellä, niin fysiikoiden kuin muunkin käytettävyyden kannalta. Suosittelen ehdottomasti ostamaan lisenssin jos vähäänkään kiinnostaa autosimulaattorit. Peli kun vielä paranee vaan kokoajan päivitysten takia.
Siinä oli mun myyntipuhe :)
Jep, lisenssin osto käynyt kyllä mielessä tässä päivän aikana jo moneen kertaan. Ei ole edes kallis (35€). Alkaa vituttaa driftaaminen noilla demoservuilla kun kukaan ei osaa yhtään, aina on oma auto rutussa kun joku ajaa kylkeen. :arvi:

S2-lisenssi löytyy jo vuodesta 2006. Peli on kyllä kehittynyt huimasti päivitysten myötä, rahalle on todella tullut vastinetta. :)

Demoservereiden ja oikeiden servereiden ero on todella huima. Huvikseen tulee kyllä rällättyä demoservereilläkin aina silloin tällöin. ;)

Lfs

LFS on kyllä paras autosimu ehdottomasti.
G25 ruorilla tuloo tahkottua aika usein muutamia tunteja.
ja kun statsit jää tuonne lfs world servulle niin kiva kahtella kilometrit ja polttoaine kulutukset, kierros ajat ja jne

Ääni modeja löytyy ja autojen skinejä on photoshopilla maukas vääntää.
sitten vaan uppaa ne tonne lfsworldiin niin kaik näkee komiat maalaukset ja jne.

fysiikkamoottori on helvetin hyvä ja paranee koko ajan.

Ehdottomasti kannattaa tutustua

Nostellaans, alkanu koukuttaa aika mahottomasti ku tuli tähä Maailman nopein kansa juttuun tutustuttuu ja siitä sitte pakko oli himoissaa lataa S2 lisensil LFS :D rattiaki hamuun kovasti alkaa meinaa toi hiirellä ohjaamine ja on/off kaasu vähä pännii jo.. G25 jos rahat sais ni ois salin lisäks kesäl vitusti tekemistä :P

latasin demon ja ei kestäny kauaa kun hankin lisenssin siis ei mikään autopeli yllä tän tasolle.
Minkäslaisia kierrosaikoja ootte ajanu?
täs mun kierrosaikoja
auto: FXO GTR rata: Blackwood aika: 1.13.00
auto: Bmw FB02 rata: Blackwood aika: 1.18.54

www.lfsworld.net Tonne latautuu automaattisesti kaikki teidän netissä ajamat kierrosajat, ja muutkin tiedot kisoista tai ajetuista matkoista
www.lfsdrift.net Drifting painoitteinen foorumi
www.lfsforum.net LFS:n oma foorumi
www.lfs-suomi.net Suomalaisten omia kisoja järjestävä

Itse olen ajellut kyseistä peliä 2003 vuodesta asti, eli ei ole todellakaan uusi juttu Suomessa niinkuin tuo Maailman nopein kansa väittää!
Gripin ajaminen on jäänyt vähemmälle ja nykyään driftingiä.

Lisenssinimi Sm0k3 ja pelaajanimi eD´Clown

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom