Ystävällinen neuvo. Älä osta tommosta paskaa mistään.
Mitä suosittelisit tilalle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ystävällinen neuvo. Älä osta tommosta paskaa mistään.
Mitä suosittelisit tilalle?
mutant massin tilalle jos haluu samaa,niin nyrkillinen sokeria ja hyppysellinen heraa
Aijaa...
Minusta tossa on vähän muutakin
Siis mitä? Kun ei tuossa ole muuta kuin prodea,hiilareita ja rasvaa ei yhtikäs mitään mitä ei saisi normi ruuastakin. Ja ainakin minua häiritsee tuossa hiilareiden paljous ja viellä sokereista sekä rasva ja proden vähyys.
Aijaa...Minusta tossa on vähän muutakin
sokeria niin paljon että hampaat heiluu :D sikamäärä hiilaria jos et ole 140kg mentula ja prodea surkea määrä,voin sanoa,että päin persettä tuossa on ihan kaikki.jumalattoman kallista sokerijuomaa :D
ei sillä jos maistuu,mutta itse en vetäs tota varmaan edes ilmaiseksi jos olisi jokin muu vaihtoehto
sokeria niin paljon että hampaat heiluu :D sikamäärä hiilaria jos et ole 140kg mentula ja prodea surkea määrä,voin sanoa,että päin persettä tuossa on ihan kaikki.jumalattoman kallista sokerijuomaa :D
ei sillä jos maistuu,mutta itse en vetäs tota varmaan edes ilmaiseksi jos olisi jokin muu vaihtoehto