Lisäravinteita ulkomailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amagro
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mutant massin tilalle jos haluu samaa,niin nyrkillinen sokeria ja hyppysellinen heraa

Aijaa...
Minusta tossa on vähän muutakin
Mutant-Mass-nutr.gif

Aijaa...
Minusta tossa on vähän muutakin

Siis mitä? Kun ei tuossa ole muuta kuin prodea,hiilareita ja rasvaa ei yhtikäs mitään mitä ei saisi normi ruuastakin. Ja ainakin minua häiritsee tuossa hiilareiden paljous ja viellä sokereista sekä rasva ja proden vähyys.

Entäs nää kestävyysurheilun eväkset eli geelit, urheilujuomat ja energiapatukat. Mistäspäin intternettiä niitä olette tilailleet? Joku makeisveroton Saksanmaalla oleva nettikauppakin voisi olla ihan jees, jenkeistä tuskin kannattaa.

Siis mitä? Kun ei tuossa ole muuta kuin prodea,hiilareita ja rasvaa ei yhtikäs mitään mitä ei saisi normi ruuastakin. Ja ainakin minua häiritsee tuossa hiilareiden paljous ja viellä sokereista sekä rasva ja proden vähyys.

Ok. Laittakaa niitä parempia ehdotuksia, ja hiilareita saa olla suhteessa paljon kun muusta ruokavaliosta saa proteiinia vähintään tarpeeks. Nimenomaan tuo on normiruuan korviketta niin kuin just kirjotin että en jaksa aamulla alkaa vääntään mitään.

Aijaa...Minusta tossa on vähän muutakin

sokeria niin paljon että hampaat heiluu :D sikamäärä hiilaria jos et ole 140kg mentula ja prodea surkea määrä,voin sanoa,että päin persettä tuossa on ihan kaikki.jumalattoman kallista sokerijuomaa :D
ei sillä jos maistuu,mutta itse en vetäs tota varmaan edes ilmaiseksi jos olisi jokin muu vaihtoehto

sokeria niin paljon että hampaat heiluu :D sikamäärä hiilaria jos et ole 140kg mentula ja prodea surkea määrä,voin sanoa,että päin persettä tuossa on ihan kaikki.jumalattoman kallista sokerijuomaa :D
ei sillä jos maistuu,mutta itse en vetäs tota varmaan edes ilmaiseksi jos olisi jokin muu vaihtoehto

Oishan niitä arvoiltaan parempiakin, mutta toi uppoo hyvin. Yleensä noi maistuu pelkälle sokerille, mutta ei toi vaikka siinä onkin enemmän :D Heittäkää nyt niitä hyviä ton tilalle, voisin välillä jotain muutakin koittaa?

No mitä sä haluut?Massaa?Osta ite se 4kg pönttö heraa,2kg pussi maltoa ja kreatiinia.Siit sekottelet 70/30 tai 60/40 suhteilla prode/hiilari.

Jotain mikä käy aamupalasta ja maistuu hyvälle, ei mitään ylikalliita ruuankorvikkeita. En mä nyt noin köyhä kuitenkaan ole.

Siis oot liian rikas ostamaan noi mun mainitsevat tuotteet? :D ei jumalauta nyt oikeesti :D.Ensinnäki aamupalaks tollane sokerilitku,varmasti jaksaa hyvin seuraavaan ateriaan asti :)

Toi mun mainitsema setti on about 90e.Jos sul on liikaa rahaa etkä jaksa ite sekotella ni tilaa nyt vaikka sitten palautusjuoma pussi (recovery nimellä kulkee).Vähän paremmas suhteessa prode/hiilari.

Oisko suositella jotain hyvää? Oon monesti koittanut jotain uutta ja tullu jotain ihan paskan makusta, niin ei enää jaksais lähtee arpoon. 2,5h pitäis jaksaa ennen ruokaa.

BSN Syntha-6, pitäs maistuu ok, hyvä välipala, aaamupala, taikka joku muu hitaasti imeytyvä kuten Scitec Night Pro(Pro Long) , Scitec ProMix , sporttimekka myy.

Tyypit täälä puhuu aivan hirveetä schaibaa. Bro-science called, you got gold membership.

Kjj:lle tiedoksi, että Mutant Massissa ei ole mitään vikaa. Mitä tulee massanlisääjiin, niin ko. tuote on parhaimmasta päästä. Joku tuol ehdotteli, et ostaa ite erikseen prodet ja maltot, mut niissä ei päästä ainesosissa lähellekään esim. Mutant Massia, joka sisältää mm. kallisarvoista, muskeleita kasvattavaa micellar caseinia.

Mutant Massissa on toki se, että jos on vartaloltaan perus ikibulkkisalisika, niin en toki suosittele, mut jos on hardgainer tai jo valmiiksi ripped, niin eiku Mutanttia suoneen. Eikä sitä sokeria nyt niin paljon ole - puoli annoksella 26p/88h, josta 17g sokruu. P/H suhde 1/3,5.

Ite vedän kans aamul aina gainerin nassuun ja painun kouluun/töihin ja syön sielä sit lounaan. Mutta mitä läskimpi niin sen vähempi hiilaria, jos moista jauhoo meinaat ostaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom