Lisäravinteiden vaikutus seksiin

Glutamiinin en ainakaan ole huomannut vaikuttavan "mieskuntoon", mutta treenaamisen kylläkin. Jos oikein puskee salilla menemään 4krt viikossa, kiinnostaa sekin vähemmän. Silloin kun en vielä käynyt salilla, oli pillu mielessä käytännössä koko ajan. Syytä en tiedä, jotain tekemistä sillä on hormonitoiminnan kanssa varmaankin.

En tiedä johtuko siitä että ei päässy salilla rautaa nöyryyttämään vai mistä, mutta kun tuli tossa jokinen aika sitten oltua etelän lomalla viikon verran, niin joka vitun vaiheessa ajatteli naisia ja seksiä. Lisäksi tuo minun onneton "parta" ja karvat kasvoi nopeampaa verrattuna tavalliseen. En tiedä johtuiko auringosta vai siitä että pari kaljaa tuli juotua aina (testo tasoja boostaa), mutta oli aika jännä tunne. Tota jatku vielä viikon ton reissun jälkeekin, mutta sitten lakkas ja palas takasin "normaalit" halut... Liekkö jonkin sortin placeboo vai mitä:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon ollu huomaaviani, ettei dieetillä pyöri pillu niin paljon mielessä, ku on testotasot alhaalla (eikä tartte ajaa naamaakaan ku kerran pari viikossa).

No jos nyt ruvetaan järkeileen teoreettisesti, niin jos jostain löytyis sellainen kohtupora, jonka vauhti loppuu kesken vasta, kun fyysinen rasitus on liian kova tuntien päästä, niin eikö kreatiinin tuossa tapauksessa pitäisi tuoda vähän kestävyyttä lisää?
:hyper::hyper:

Köksän maikkamme heitti joskus yläasteella, että pitää muistaa syödä manteleita, koska se parantaa potenssia. Joten mitään jauhoja sun muita vaan manteleita, manteleita! Eipä ole koskaan tullut kyllä syötyä...

Joskus sattunu silmää kyl joillai sivuilla et nuo lisäravinteet nostais haluja.. tai no ei itessään lisäravinteet vaan lisäravinteissa oleva argiini. Oon lukenu et se aukasee verisuonia paremmi etenkin pieniä verisuonia se aukasee (näitä sukuelimistä löytyy), joten kyl ne vähä seksi elämään vaikuttaa.

Onkos täällä jo mainittu soijalesitiini, sen kun pitäisi kaiken muun lisäksi vaikuttaa erektioon.. niin ja itse popsin sitä, mutta muista syistä. ;)

Jos jollain ois oikeesti jotain merkittävää vaikutusta, niistä ois kyllä lääketeollisuudessa jalostettu kunnon panopillereitä. Älkää uskoko niihin leaderin markkinamiehen takakansiteksteihin liikaa..

Ööö ja tuli mieleen yohimbiini, sitä kai ainakin ulkomailla käytetään erektion vahvistamiseen, tuota ei oikeen suomessa taida helposti saada. Se on näitä rasvanpolttajia. Liekö lääkeaineluettelossa, ei voi tietää.

Arginiinilla ainakin ottaa jäykemmin eteen...kaverit kerto, itse olen neitsyt :haart:

Eipä oo ihme ettei täälläkään oikein kellään oo ensikäden kokemusta tommosista vaikutuksista, kavereilla ja lisäravinnekauppiaan 85v isoisällä kyllä noussu aisa ku raketti ja on pantu ku paviaanit ku vähän pumppijauhoja popsinu..

noh siis palaudut paljon reippaamin ja sekös vaimoa miellyttää..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom