Lisäravinteiden top-10

Ikä
45
Uudessa Body-lehdessä oli mielenkiintoinen juttu urheiluravinteiden top-10. Tässä järjestys
1.Palautusjuoma
2.Proteiinilisät
3.Kreatiini
4.Glutamiini
5.Malto
6.Ateriankorvikejuomat/patukat
7.Thermogeenit
8.Alfa-HICA
9.Leusiini
10.Arginiini.

Ihan kivaa ja asialliallista juttua paitsi se että tuo HICA on törkeästi puffattu tuonne top-10. Eihän leusiinilla ja arginiinillakaan ole mitään huippuvaikutuksia, mutta niistä on edes jonkinlaisia tutkimustuloksia. Jotenkin hieman ärsyttää tälläinen lisäravinnepuffaus, mutta niin sen kai on mentävä :rolleyes: Lisäksi noista thermogeeneista ei ole mitään mainintaa mitä nämä tuotteet ovat...;) Itse olisin voinut laittaa kofeiinin ihan erikseen tuonne ja ehkä kokeiluun joutuva creastack pääsee mukaan:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse laittaisin lisäravinteeni melkein tuohon järjestykseen, paitsi dietillä sitten tulee otettua joku rasvanpoltoa edistävä tablettia tai jauhetta, BCAA:ta.:D

Glutamiini tärkeämpää kuin malto? Onkohan tälle jotain perusteluja?

Kutosen vois mun mielestä heivata pois ja HICA on kysymysmerkki, ei kokemusta tuotteesta.

Snoopie sanoi:
Glutamiini tärkeämpää kuin malto? Onkohan tälle jotain perusteluja?

Mielestäni maltosta ei ole mitään hyötyä ellei halua helposti bulkata. Toki jokaisellahan on omat mielipiteensä :)

No eipä tuo paljon Hicaa puffaa, jos listassa on patukatkin arvostettu korkeammalle...

Missä on vitamiinit? Luulisi, että nekin laskettaisiin urheiluravinteisiin, kun aika moni urheiluravinnevalmistaja niitä tekee?

Ehdottomasti Arginiini ja Leusiini korkeammalle. Hica maksaa yhtä paljon kuin setti kaikki muita yhteensä...no ei ihan mutta melkein.:hyper: .Hinta-laatusuhde aika olematon. ja tuohon maltohomaan, niin itsellä tulee vain paha olo siitä enkä ole käyttänyt sitä 2 vuoteen ollenkaan.

arnold1987 sanoi:
Ehdottomasti Arginiini ja Leusiini korkeammalle. Hica maksaa yhtä paljon kuin setti kaikki muita yhteensä...no ei ihan mutta melkein.:hyper: .Hinta-laatusuhde aika olematon. ja tuohon maltohomaan, niin itsellä tulee vain paha olo siitä enkä ole käyttänyt sitä 2 vuoteen ollenkaan.

Minulla ei tule treenin jälkeen otettuna maltosta paha olo lainkaan, mutta muulloin kylläkin. Palkkarissa malto on erittäin tärkeää.

Mun lisäravinteiden top-10 onkin lisäravinteiden top-3, järjestyksessään: vitamiinit, palautusjuoma ja kreatiini. Ja sitten vaan tarpeeksi ruokaa naamaan.

Flegu sanoi:
Niin ja kirjoittaja taisi olla Matti Halonen joten hmm..ei mitään mainostusta tai mitään:rolleyes:
On varmaan muutaman illan kelannut että miten ylhäälle kehtais hikan laittaa. 8 on semmoinen kompromissi että sen just saa näkyviin, mutta ei ole liian läpinäkyvää mainostusta.

Oma:
1.Palkkari
2.Vitamiinilisät
3.Protskulisät
4.Kalaöljy
5.Ateriankorvikkeet ja patukat
6.Efedriini kofeiini ja muut piristeet
7.Malto
8.Kreatiini
9.BCAA:tuotteet
10.Glutamiini

Mike sanoi:
On varmaan muutaman illan kelannut että miten ylhäälle kehtais hikan laittaa. 8 on semmoinen kompromissi että sen just saa näkyviin, mutta ei ole liian läpinäkyvää mainostusta.
Juuri näin :kippis1:

1.Palautusjuoma
2.Proteiinilisät
3.Kreatiini *sisältääkö tämä nuo hifi kreat?
4.Glutamiini
5.Malto *ei pääse minun listalle, sillä ainut missä maltoa tarvitsen on palkkarissa
6.Ateriankorvikejuomat/patukat *patukat hyvä lisä mutta ei jokapäiväinen joten ei kuulu minulla näin korkealle
7.Thermogeenit *mitä tämä sisältää?? efe? ja sen yrttiversiot vai? No itse luen ma huang. Sida cordifolian ja kofun tähän
8.Alfa-HICA *aivan naurettavaa, mutta kuten jo aikasemmin mainittu niin mainos
9.Leusiini *tämän kokeilu alkaa maanantaina
10.Arginiini. *kuten myös tämän kokeilu

Suositut

Back
Ylös Bottom