Mun safkapuoli on kerrassaan naurettava... :( Esim tänään:
8.00 lautasellinen kaurapuuroo hillolla ja maidolla + kaakao
10.30 koulun jouluruoka (TAAS suoraan sanottuna ala-arvoinen suoritus koulun keittäjiltä... ei kyllä mitään uutta! :mad2: ), mun osalta pari pientä joululimppua, kotikaljaa ja muutama muna! :lol1: Kuinka voi joku pilata jouluaterian noin pahasti! :urjo:
15.00 lasi kaakaoo, sipsejä :hmmm: muutama makupala, multivita ja rautatabletti...
15.30 salille 1,5 tunniksi.
19.30 pullaa ja mehua
20.30 lautasellinen muusia ja lihasuikalekastiketta
22.00 varmaan kaakaoo ja leipää/muroja
Tollanen se nyt yleensä on... :( Ei vaan tuu syötyä. Koskaan ei oo nälkä, en oo kotona vaikka olisikin nälkä, ei oo mitään sopivaa syömistä ym. Raejuusto ei mulle maistu, vaikka siitä sais hyvin proteiinia. Mitäs mä nyt teen, että saan ton safkapuolen kuntoon?
Eikös muuten viking powerissa oo kreatiinia?
Tänään muuten tutustuin maastavetoon ensimmäistä kertaa omien sarjojen muodossa. Vedin melko kevyillä painoilla (melkein samat kuin penkkisarjoissa) 4*8 sarjat ja selkä oli heti alusta alkaen kauheessa pumpissa. Huomas kävellessä tosi hyvin! Ihana liike! :kippis1:
Onks noista massanlisääjistä mitään apua? Tai kannattaisko mun hommata jossain lähitulevaisuudessa? Vai vaan palautusjuoma... Entäs perusproteiinia?