Lisäravinteet, stakit ja muut.

Elikkä, olen hommaamassa näitä laillisia aineita, eli stakkeja yms muuta. mutta kun on niin paljon puhetta ollut että jotkut ovat todettu kusetukseksi toiset toimiviksi ja tehokkaiksi.

Jos jollain on intressiä ottaa osaa tähän keskusteluun niin laittakaa nyt (ne jotka asioista tietää) mitkä aineet todella toimivat ja mitkä eivät. ei viitsisi esim animal stakia ostaa jos se ei oikeasti toimi vaan on bullshittiä. ja sama näissä C4 systemeissä ja muissa mitkä näyttävät selosteessa ehkä liiankin hyviltä ollakseen totta.

Esim Test. toimiiko vai ei ? olen kuullut että toimii ja ei. mitä voit silloin mitään tästä nappipurkista päätellä. se on vähän 50 50. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos asut stadissa ni mee pakkiksen Albertinkadun liikkeeseen sieltä löydät markkinolla olevista tuotteista toimivat. Lisäksi henkilökunta on sillä äärimmäisen ammattitietoisia, ystävällisiä, ei jauha paskaa ja mikä tärkeintä, ei yritä tuputtaa tuotteita! Asematunnelissa oleva ...........EDITED.................Lisäks siellä on myyjä joka suurinpiirtein laittaa jonku tuotteen sun muovikassiin ja saanoo että et ole vielä sitä maksanu ja jos otat sen niin saat muovikassin kaupanpäälle. Älä ole :david:

[mod]Otin pois nuo räikeimmät jutut. :Mike[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kehonrakentaja sanoi:
Elikkä, olen hommaamassa näitä laillisia aineita, eli stakkeja yms muuta. mutta kun on niin paljon puhetta ollut että jotkut ovat todettu kusetukseksi toiset toimiviksi ja tehokkaiksi.

Jos jollain on intressiä ottaa osaa tähän keskusteluun niin laittakaa nyt (ne jotka asioista tietää) mitkä aineet todella toimivat ja mitkä eivät. ei viitsisi esim animal stakia ostaa jos se ei oikeasti toimi vaan on bullshittiä. ja sama näissä C4 systemeissä ja muissa mitkä näyttävät selosteessa ehkä liiankin hyviltä ollakseen totta.

Esim Test. toimiiko vai ei ? olen kuullut että toimii ja ei. mitä voit silloin mitään tästä nappipurkista päätellä. se on vähän 50 50. :rolleyes:

No jos treeniin boostia haet niin osta vaikka tauriinia ja nappaile sitä ennen treeniä, rasvanpolttoa edistämään vaikka karnitiinia ja vielä kreaa tukemaan treenia myös. IMO noita valmiita TEST ym härpäköitä ei kannata ostaa, samat tuotteet voi ostaa erikseen ja paljon halvemmalla. Toki varmasti toimivia yhdistelmiä on mutta itse ostaisin varmaan esim tauriinia ja kreaa boostaamaan treenia.

Paras laillinen stakki on kuule ihan kofeiinia ja ei oo hinnalla pilattu! Muutama ege 100 nappia. Rahan haaskausta on kaikki muu usko pois! Ainoat toimivat stackit on vedetty myynnistä jo aikoja sitten ja loput onkin sit roinapuolen hommia.

Toki voit vielä kysellä luontaistuotekaupoista ympäri kaupunkia löytyykö esim Vitalifen tuotteita (sis. Ma Huang) Ne toimii - muut on enemmän, tai vähemmän placeboa, mutta vaikutus kovin marginaalinen anyway!

Itse löysin vielä pari viikkoa sitten paikallisesta luontaistuotelafkasta Vitalifen Stakkereitä ;)

L0b0 sanoi:
Paras laillinen stakki on kuule ihan kofeiinia ja ei oo hinnalla pilattu! Muutama ege 100 nappia. Rahan haaskausta on kaikki muu usko pois! Ainoat toimivat stackit on vedetty myynnistä jo aikoja sitten ja loput onkin sit roinapuolen hommia.

Toki voit vielä kysellä luontaistuotekaupoista ympäri kaupunkia löytyykö esim Vitalifen tuotteita (sis. Ma Huang) Ne toimii - muut on enemmän, tai vähemmän placeboa, mutta vaikutus kovin marginaalinen anyway!

Itse löysin vielä pari viikkoa sitten paikallisesta luontaistuotelafkasta Vitalifen Stakkereitä ;)

Kahdesta paikasta voi netistä ainakin tilata Ma-Huang valmisteita. Toinen on Vitalifen ja toinen on tuntemattomampi International Hydroxytrim.

Mitä sanoo tulli näistä Vitalifen stakeista, jotka sisältävät Ma Huangia? Jääkö ne tulliin/tuleeko seuraamuksia?

Hämmer sanoi:
Mitä sanoo tulli näistä Vitalifen stakeista, jotka sisältävät Ma Huangia? Jääkö ne tulliin/tuleeko seuraamuksia?
Sanoo soosoo, jää tulliin, tulee seuraamuksia. Kyse on aineesta jota ei saa maahantuoda/myydä joten tämä riittänee täällä Treeni & Ravinto puolella tästä aiheesta.

c4 toimi aivan fantastisesti itselläni tuli tiukimpaan kuntoon ikinä..mielestäni se pitää minkä lupaa.. rasvat tippu 10->8 eikä paino tippunu kun 84->83 ja voimat tippu todella vähän esim.penkki 2,5kg..tämä kaikki siis kuukaudessa.. onko muilla vastaavia kokemuksia kyseistä tuotteesta,entä animal cuts? toki pyöräilin ja kävelin jonkun verran mutta silti.. :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom