Lisäravinteet ja intti

Tätäkin threadia on turha jatkaa enään, päädyin perus Heraan ja kreatiiniin.

powder:
Gerimaxit ovat melko edullisia ja syön niitä aivan jostain muusta syystä kuin treenin takia, oireitten mukaan sinkin puutteeseen ja tähän asti auttaneet hyvin.

En jaksa ruveta turhaan väittelemään muusta kun tämä keskustelu ei johda mihinkään.

Hyvää kesää! Viittasankari kuittaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä laita sanoja mun suuhun. Lisäravinteet ei ole hyödyttömiä, mutta se miten sä niitä käytät antaa aika vitun nopeesti sellasen kuvan että ne olis jotain ihmeaineita joilla lihat ei katoa mihinkään. Itse vedän jauhoja koska ne ovat palautusjuomana huomattavasti halvempaa kamaa kuin kilo sisäfilettä ja säkillinen sokeria, lisäksi valmistus on ehkä huomattavasti helpompaa. Susta mä en tiedä miksi sä niitä syöt, et ainakaan rahansäästön takia jos kerta kofuja ja gerimaksia ja pumppia huidot, tiedätkö ylipäätään itsekkään miksi syöt ko. tuotteita? Jauhot on ok, mutta musta tuntuu että sä huidot niitäkin menemään samallalailla kun kemikaalimiehet femmoja ja luulet vielä vaikutuksenkin olevan sama. Tonnikala maistuu hyvälle, mutta jos kerta aiot viedä mukanas yhen luontaistuotekaupallisen jauhoja niin kerro mulle miksi tarvitset enää tonnikalaa (itse kyllä tiedän miksi söisin sitä, mutta kerro sä mulle). Sit oisin ottanu sut tosissaan jos oisit sanonu ottavas mukaan 30 lavaa kananmunia ja saman verran liivatetta.

Ja nyt kun jo oot sielä niin pidä tänne ihmeessä päiväkirjaa että mitä söit joka päivä ja miksi, niin karsitaan sieltä ne sun voimajuomat pois ja kunnon ruokaa tilalle, paskakin kulkee nätimmin sen jälkeen. Ja olis mukava myös kuulla paljonko meinaat huitoa rahaa menemään noihin tärkeisiin lisäravinteisiin esim merkiksi 12kk ajalta, gerimaksitkin on tiedettävästi puoli-ilmaisia, riittääkö 100e kuussa?

Hahahahahaha...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom