Lisäravinteet ennen salitreeniä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vegas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
näillä mennään:

5g beta-alaniini
5g arginiini
1g tauriini
10g BCAA sis.glutaa
100-200mg kofeiinia
1000mg C-vitamiinia
700mg vihreä tee
MultiB Strong 2-3tbl

eikä mitään dieettejä

Mun mielestä on hyvä lisätä treenin aikana juotavaan veteen 30-50 grammaa maltoa. Mä olen ainakin jaksanu vetää treenit paremmin läpi näin.. puolentunnin pumppailun jälkeen huomaa eron..:thumbs:

Ennen treeniä:
5g kreatiini
10g(? 2 tl) beta-alaniini
ja hetken päästä
0,5dl maustamatonta heraa
0,5dl maustettua heraa

Jälkeen:
1,5dl maustettua heraa
1dl maustamatonta heraa
5g kreatiini
3/4dl malto

Maustamatonta sekaan, koska on muuten liian makeaa...

pitääpäs toi malto pussi lisätä salilla juoman sekaan. Jäänyt lojumaan kaappiin.

Ennen treeniä:

1tl Kreatiini
1tl Beta-Alaniini
1tl Tauriini
2kpl Leaderin Vihreä tee -kapselia
4kpl Kofeiinitabua.

Ja vitamiinit + fisukapselit tulee otettua aamulla. Pilleriä menee paljon!

Nyt olen vetänyt:

5g Leusiinia
5g BCAA
5g Beta-Alaniinia
1 kofu tabu

Jossain vaiheessa ajattelin tuohon lisätä 3-5g tauriinia, kokeilla vihreäteeuute jauhoa ja lisätä vähän kofun määrää dietin edetessä.

Paremmin potkua treeniin saa kun alottaa tankkaamisen jo hyvissä ajoin, eli tasanen bulkki jo edellispäivänä vaikka... Ja treeniä ennen joku piriste (kofua).

Edit: Lähinnä viittasin malto+hera komboon ennen treeniä, jos haluaa boostia treeneihin.

Ja jos en ihan väärin muista ni malton nauttiminen treenin aikana ei pitäs auttaa kun yli tunnin kestävissä treeneissä.

miten helvetissä ton leusiinin saa alas? hyi vittu minkä makusta shaibaa! viikon vedelly ja ei perkele. kerran lens jauhot jo suusta :D

semmosta kyselisin et kannattaako tota muscle+:saa ottaa puolikas annos ennen reeniä vai onks se vaan joku myyntikikka :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom