Jos saat jollain menetelmällä 10 vuotta tuloksia niin miksi muuttaa sitä sen takia että joku sanoo että se on hyödytöntä.
Niinpä :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos saat jollain menetelmällä 10 vuotta tuloksia niin miksi muuttaa sitä sen takia että joku sanoo että se on hyödytöntä.
Anteeksi... tein välillä jotain muuta, kun päivystin tässä threadissa sun seuraavaa kommenttia.
johon haluan kuitenkin vielä lisätä esimerkkinä taas toisaalta sen, että jos saat hyviä tuloksia 400g:n päivittäisellä proteiiniannoksella niin se ei tarkota, ettetkö sais niitä samoja tuloksia huomattavasti pienemmälläkin proteiininsaannilla...Kaiken tän perustelun jälkeen on kuitenki todettava, että ei varmaan ole haittaakaan jos sitä annostusta skidisti pitää yläkantissa.
Hah. Tollaseen pelleilyyn nyt on turha lähteä. Kommentoin vastaamattomuuttas sen takia, että olit monena päivänä kirjotellu muihin thredeihin, mutta et tänne....
Ja siis et uskokkaan kuinka hyvin mä tiedän mitä on BCAA on ja miten se eroaa kokonaisesta proteiinista, etkä usko kuinka paljo olen samaa mieltä sen käytöstä ylipäätään. Mm. siitä, että se ajaa asiansa paremmin ku hera ennen aamuaerobista, mutta mun pointti vaan tosissaan liittyy - niin ku olen monesti todennut - tohon sun käyttämään ja suosittelemaan annoskokoon. Mutta, koska ei näytetä pääsevän iha samalle aaltopituudelle ni antaa olla.
Miksi sinun ja minun pitäisi ylipäätään päästä "samalla aaltopituudelle" sopivan BCAA annostuksen suhteen?
Ainakaan minun tarkoitukseni ei ole ikinä missään nettikeskusteluissa yrittää "käännyttää" ketään "omalla puolelleni".
Kun joku jotain asiaa kysyy / pohtii, niin kerron oman näkemykseni asiasta ja jos on samaa mieltä niin sitten on ja jos on eri mieltä niin sitten on eri mieltä.
Perusteluni suosittelemalleni BCAA:n annoskoolle - mikä on keskivertoa korkeampi - on kaikessa yksinkertaisuudessaan se, että en jaksa uskoa, että jos oletetaan henkilön omaavan rasvattoman massan esim. 85 - 90kg, josta puhdasta lihasmassaa esim. 50 - 60kg, että 5g mitä vaan substanssia sitä hetkauttausi suuntaan tai toiseen jos se on mitä tahansa muuta kuin testoa...
Hypistelin kaupassa BCAA-purkkia tulevia empy stomach-lenkkejä varten ja huomasin vieressä isomman pöntön, jonka nappasin mukaan. Ensin katsellussa oli leusiinia 50g ja iso + valinia 25g/100g, eli hyvät suhteet. Nyt aloin isoo pönttöö katselemaan tarkemmin, joka ulkonäöllisesti oli samanlainen kun pienempi purkki eikä "otsikossa" mainita, kuin "bcaa", niin kappas, 40% glutamiinia :face: :wall:
Olisiko T-101.lla siis tikan markulla antaa esimerkkiä tuollaisesta "halvasta BCAA-jauheesta"? Eikös kuitenkin 15g hera + 5g leusiini setti aja saman asian kuitenkin kaikista halvimmalla?
olisiko tohon aminohappojen seuraksi ihan uuno idea heittää vähän kookosöljyä vai kuseeko se koko aamukardion idean?
Onko T-101 glutamiinista mitään hyötyä tuohon BCAA.n rinnalle? Mitenkäs on sitten tuon BCAA.n kanssa aamucardion jälkeen jos aamupalan kiskasee huiviin kuitenkin melkeen heti sen jälkeen? Entäpäs kun nyt olen dieetillä ja noita aerobisia (kovasykkeistä salibandya yms.) tulee lähinnä päivällä/alkuillasta niin silloinkin kannattaa varmaan ottaa ainakin ennen suoritusta tuo sama 10g BCAA.ta kun ateriasta on kulunut kuitenkin useampikin tunti. Harjoituksen jälkeen heti sitten jotain ruokaa.
Mitenkä on muuten tuon BCAA.n tarve plussakaloreilla? kun silloinkin tulee monesti pelailtua salibandya ja futista kesäisin, siis ihan kunnon sykkellää edelleen, niin onko silloin tarvetta napata BCAA.ta ennen suoritusta?
Onko T-101 glutamiinista mitään hyötyä tuohon BCAA.n rinnalle? Mitenkäs on sitten tuon BCAA.n kanssa aamucardion jälkeen jos aamupalan kiskasee huiviin kuitenkin melkeen heti sen jälkeen? Entäpäs kun nyt olen dieetillä ja noita aerobisia (kovasykkeistä salibandya yms.) tulee lähinnä päivällä/alkuillasta niin silloinkin kannattaa varmaan ottaa ainakin ennen suoritusta tuo sama 10g BCAA.ta kun ateriasta on kulunut kuitenkin useampikin tunti. Harjoituksen jälkeen heti sitten jotain ruokaa.
Mitenkä on muuten tuon BCAA.n tarve plussakaloreilla? kun silloinkin tulee monesti pelailtua salibandya ja futista kesäisin, siis ihan kunnon sykkellää edelleen, niin onko silloin tarvetta napata BCAA.ta ennen suoritusta?
Eli (aamu)aerobisen jälkeen ei siis ole tarvetta ottaa MITÄÄN lisäravinteita?
Nyt tulee aika paha OT mutta menköön, jossain topicissa kerroit T-101 mitä lisäravinteita käytät ja missä yhteydessä, millaiset lisäravinteet on esim puntin/aerobisen yhteydessä ja niin edelleen. En kuitenkaan moista viestiä enään löytänyt joten viitsisitkö ne vielä kertaalleen kertoa. Arvostaisin kovasti. Lähinnä muistan ihmetelleeni ettet käyttänyt esim sitrulliinimalattia, jota niin kovin nykyään ylistetään.