Moni luulee oikeesti että noi lisäravinteet toimii siten että seuraavana päivänä herää hirveiden lihojen kanssa. Mulla on ollut niin loistava tilanne tutkia kehitystä lisäravinteiden kanssa treenaavien suhteen ja ilman treenaavan suhteen. Vuosi sitten kun aloitin salilla, mun kanssa alotti myös kaksi kaveria ja yksi oli käynyt jo puolitoista vuotta aikasemmin. Se, mikä yhdisti noita kaikkia kolmea oli se, että lisäravinteita kiskottiin oikein kaksin käsin. Kaverit multakin kyselee että "koska sä alat käyttään lisäravinteita" mutta kun vastaan että ei mun tarvitse, koska saan ruuasta kaiken tarpeellisen, niin vastaukseksi tulee vaan että "paskat".
Nyt kuitenkin voin ite haistatella vuorostani paskat heille, sillä olen vuodessa mennyt kaikkien kolmen ohi reilusti. Palkkarinikaan ei koostu mistään lisäravinteista, vaan plussa maidosta ja kaakaosta, siinä missä kavereilla jostain anabol true hardcore arnold recovery powdereista. Kavereille oon koittanut puhua bulkkaamisesta ja selittää miksi kannattaa mutta kuuroille korville menee. Sen sijaan lisäravinteita lähtee taas tilaukseen kuulemma jollain parilla sadalla eurolla, koska ei pelkkä ruoka vaan auta...
Nyt kuitenkin voin ite haistatella vuorostani paskat heille, sillä olen vuodessa mennyt kaikkien kolmen ohi reilusti. Palkkarinikaan ei koostu mistään lisäravinteista, vaan plussa maidosta ja kaakaosta, siinä missä kavereilla jostain anabol true hardcore arnold recovery powdereista. Kavereille oon koittanut puhua bulkkaamisesta ja selittää miksi kannattaa mutta kuuroille korville menee. Sen sijaan lisäravinteita lähtee taas tilaukseen kuulemma jollain parilla sadalla eurolla, koska ei pelkkä ruoka vaan auta...