Lisäravinteen juonti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Drmaster
  • Aloitettu Aloitettu
Onko väellä kiire a) saada palautuminen käyntiin (ravinto/reenihifistelysyy) vai b) kiire töihin, kotiin, opiskelemaan yms. (muu kiire syynä)?

Mulla ei käytännössä ikinä ole reenin jälkeen kovin kiire. Siksikin voin laittaa vaikkapa 10-20min palautusjuoman siemailuun. Pyrin esim. telsua kattelemaan, lueskelemaan jotain tai lätisemään jonkun kanssa siinä sivussa, niin kuin yleensäkin syödessäni. Ehkä mulla sitten on yleensäkin savolainen, lappilainen tai eteläeurooppalainen "vähemmälläki kerkee" -elämänasenne kaikin puolin. :D

Ja piereminenkin kertoo siitä, että ruoansulatuselimistössä ei ole kaikki hyvin. Pöljää sitä on normaalina elämäänkuuluvana asiana pitää. Mulle uni ja mahan toiminta ovat pirun tärkeitä asioita yleensäkin, ei pelkästään reenin ja anabolian takia, siksi kantani tähänkin asiaan on tämmöinen (ja siksi vaahtoan joskus unihygieniasta -> http://www.yths.fi/netcomm/viewarticle.asp?path=8,2476,2516).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä menee yleensä useampi minuutti palkkarin nauttimiseen. Jos vetää sen kierteellä kerralla huiviin niin tulee sellainen ihmeellinen pahoinvointia muistuttava olo mutta riippuu myös aika paljon palkkarista.

kas-vain sanoi:
Tai siitä, että ilmaa on päässyt nautitun tavaran mukana suolistoon.

Minä lähinnä nautin siitä jos rupeaa pierettämään. Aluksi tuo piereminen oli aika kovakin ongelma, kun siirryin käyttämään halvinta mahdollista maustamatonta (neutraali) heraa, mutta sitten siihen tottui, kuten kaikkeen muuhunkin. Nykyisin aina välillä jänskään ihan tosissaan jos rupeaa paukututtamaan, niin pääsee viihdyttämään kanssaihmisiä.

Drinkin(tai palkkarin) juomisessa kuluu korkin aukaisemisesta laskettuna noin 6s. ^_^

Ykkösellä alas.. Mitä sitä turhaan maistelemaan.

Lieneekö mitään suurta merkitystä, kukin tavallaan. Itsellä menee noin 5 minuuttia kun palkkarin vetäisen.

mxm sanoi:
Itellä menee yleensä useampi minuutti palkkarin nauttimiseen. Jos vetää sen kierteellä kerralla huiviin niin tulee sellainen ihmeellinen pahoinvointia muistuttava olo mutta riippuu myös aika paljon palkkarista.

Johtuukohan tuosta meikäläisenkin paha olo palkkarin jälkeen? On tullut aika vauhdilla se kiskaistua, mutta meikäläisellä syynä on se maku, joka ei ole paras mahdollinen ainakaan Fastin hera80:ssä...
Siinä kun sitten puolisen tuntia menee, niin tuntuu, että :urjo:
Tämän olen todennut Hera80:llä ja Whey3:lla.
Taitaa tulla Mass Blastin osto eteen, jos se todella on niin hyvää, kuin kaikki täällä väittää, jos sen malttaisi hiukan hitaammin kiskoa...

Pöh, mää menen kroppani ehdoilla kun juon palkkarin kotona. Yleensä aikaa menee 5-15 minsaa siihen hörpiskelyyn kun nopeasta juomisesta tulee vaan paha olo. :urjo: Elimistö on mua fiksumpi, joten mitä siinä suotta pakottaan sitä paskaa alas kun kerran hitaasti tuntuu paremmalta.

Joskus kyllä jos kaverin kanssa menee salille ja joutuu juomaan salilla sen niin tulee käytännön pakosta juotua nopeasti (<5 min) eikä kyllä tunnu yhtään hyvältä. Toisaalta vaikuttaa se treenin kovuuskin aika paljon palkkarin juontinopeuteen. :hyper:

Itse ryystään palkkarin about alle minuutissa, kun se on niin törkiän hyvää, eikä vatsa yhtään yritä virnistää vastaan.:D

Alle minuutti siihen ryystämiseen menee. Sekoittamiseen ainakin 5 min ja silti voi jäädä jauhopaakkuja jotka ihanasti hajoaa suussa ja tarrautuu hampaisiin ja näyttää kuin olisi nuuskat levinny sinne.

Veden lisäyksen ja sekoituksen jälkeen osa naamaan. sitten paidat pois ja loppu naamaan samalla itseään peilistä tiiraillen :hyper: sellaista rauhallista tahtia juodaaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom