Joo, mä en halua antaa Fixxxerille miinusta, kuten moni on tainnut antaakkin. Ymmärrän kyllä etteivät kaikki perusasiatkaan ole vielä hallussa (eipä nuo mahda olla itsellänikään) kun ikääkin on vasta 16. Luet vaan palstaa/kirjallisuutta Fixxxer, kyllä asiat siitä alkaa hahmottumaan. Monelle asiat jotka sinua askarruttavat ovat varmasti päivänselviä asioita, mutta kannattaako sen vuoksi jättää kysymykset kysymättä? Toki search ja muu omatoiminen mietiskely on aina paikallaan ennen postausta, mutta tämähän koskee ihan kaikkia..
Sitten asiaan. Olen monta kertaa aiemminkin sanonut nuoremmille/kokemattomimmille treenaajille jotka miettivät lisäravinteiden apua ja niiden toimivuutta, että kyse on lisäravinteista, ei mistään ihme aineista. Ei lisäravinteilla kasva hauiksenympärys 5cm viikossa, eikä penkkitulos ponpsahda 20kg ylöspäin. Ne ovat lisäravinteita joilla täydennetään päivän ruokavaliota. Kaiken tarvittavan voi saada ruuasta, mutta kuten todettua se voi olla hankalaa ja kallista.
Sitten asiaan. Olen monta kertaa aiemminkin sanonut nuoremmille/kokemattomimmille treenaajille jotka miettivät lisäravinteiden apua ja niiden toimivuutta, että kyse on lisäravinteista, ei mistään ihme aineista. Ei lisäravinteilla kasva hauiksenympärys 5cm viikossa, eikä penkkitulos ponpsahda 20kg ylöspäin. Ne ovat lisäravinteita joilla täydennetään päivän ruokavaliota. Kaiken tarvittavan voi saada ruuasta, mutta kuten todettua se voi olla hankalaa ja kallista.