Lisäravinne-ehdotuksia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
heraproteiinia 3/4 desi, soijaproteiinia sama määrä, 1,5 desiä maltoa, ruokalusikka jotain ruokaöljyä sekaan, 4 desiä vettä shakeriin ja aineet sekasin. Siinä hyvä(?) ja täyttävä protskudrinkki.

^Kyseessä ei siis ole palautusjuoma? Jos ei, niin noin jämäkkää määrää maltoa en laittaisi protskudrinkkiin. Turhaa nostaa verensokeria tappiin ottamalla melkein 100 grammaa sokeria. Siis, malto pois ja tilalle toinen ruokalusikallinen öljyä ja korvaat veden maidolla.

Joo, elikkäs pari kysymystä nuista lisäravinteista:

Mitä nyt oon lukenu niin hyvä setti on tuo hera ja malto yhessä?

Pitääkö nuo juoda sitte ennen vai jälkeen reenin vai sen aikana?

Se vielä, että miten nuista saa juotavan makusia ku tuo fastin hera80 vadelma ainaki maistuu vanhalle maidolle/hammastahnalle :wtf:

vm2008 sanoi:
Mitä nyt oon lukenu niin hyvä setti on tuo hera ja malto yhessä?
Palaustusjuomana tuo kompo on hyvä.

Pitääkö nuo juoda sitte ennen vai jälkeen reenin vai sen aikana?
Voit juoda periaatteessa koska tahansa. Kuitenkin palautusjuomana kannattaa vetää treenin jälkeen.

miten nuista saa juotavan makusia ku tuo fastin hera80 vadelma ainaki maistuu vanhalle maidolle/hammastahnalle
Fun-light mehutiiviste on aika kätevä. Jos rahaa riittää voi Englanista tilata erikseen maustamis jauhoja jolla voi kätevästi ja suht edullisesti maustaa hyvän makuisiksi maustamattomat herat.

Mitäs kun iteltä löytyy reco2 ja hera80, niin recoo oon vetäny palkkarina reenin jälkeen niinku kuulukin. Mutta missäs kohtaa tota heraa pitäis nauttia? Tähänasti oon sitä sekottanu desin isoon maitolasiin tuntia ennen reeniä. Onkos se ihan väärä aika?

Mitäs kun iteltä löytyy reco2 ja hera80, niin recoo oon vetäny palkkarina reenin jälkeen niinku kuulukin. Mutta missäs kohtaa tota heraa pitäis nauttia? Tähänasti oon sitä sekottanu desin isoon maitolasiin tuntia ennen reeniä. Onkos se ihan väärä aika?

No heraa voit vetää koska vaan oikeestaan, aina kun olet proteiinin tarpeessa. Aamulla, päivällä, illalla.. Ei siinä sinänsä ole mitään erikoista.

Okei. Erookos se paljon että sekoittaako sen maitoon vai veteen? Sellasta ainakin kuullu että maidonkans imeytyis hitaammin ja ehkä vähän huonommin (laktoosin tms takia.), mutta omasta mielestä on vaan pirusti parempaa maitoon sekotettuna.

Jos puhut nyt herasta jota sekoitat siis maitoon nii ei sillä ole mitään merkitystä jos muutenkin välipalan lisänä vetelet, ei se imeytymisnopeus ole silloin mitenkään erityisen tärkeää, että ihan huoletta maitoon vaan. Palautusjuomassahan se imeytymisnopeus tulee vasta kysymykseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom