Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
5g kreatiini
40g malto
40g whey
Miltä tää maistuu ku sekottaa ne yhtee ja mitä siihen vois lisätä et sais maun paremmaks?
Palaustusjuomana tuo kompo on hyvä.vm2008 sanoi:Mitä nyt oon lukenu niin hyvä setti on tuo hera ja malto yhessä?
Voit juoda periaatteessa koska tahansa. Kuitenkin palautusjuomana kannattaa vetää treenin jälkeen.Pitääkö nuo juoda sitte ennen vai jälkeen reenin vai sen aikana?
Fun-light mehutiiviste on aika kätevä. Jos rahaa riittää voi Englanista tilata erikseen maustamis jauhoja jolla voi kätevästi ja suht edullisesti maustaa hyvän makuisiksi maustamattomat herat.miten nuista saa juotavan makusia ku tuo fastin hera80 vadelma ainaki maistuu vanhalle maidolle/hammastahnalle
Palkkari treenin jälkeen ja aamuin illloin omega-3 rasvahappoja, imo tärkeimmät lisäravinteet .
Mitäs kun iteltä löytyy reco2 ja hera80, niin recoo oon vetäny palkkarina reenin jälkeen niinku kuulukin. Mutta missäs kohtaa tota heraa pitäis nauttia? Tähänasti oon sitä sekottanu desin isoon maitolasiin tuntia ennen reeniä. Onkos se ihan väärä aika?