Lisäinfoa Rovaniemen kisoista!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuskimpa tuota kukaan epäili? kyllä ainakin se 300kg näytti olevan hyvin hallussa, paita vaan lian tiukka, eikä tullu millään rintaan...
Tuskinpa minä väitinkään, että sitä joku epäili? Pointtihan oli, että jälleen kerran puhutaan asioista mistä ei tiedetä vittuakaan. vmp.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuskinpa minä väitinkään, että sitä joku epäili? Pointtihan oli, että jälleen kerran puhutaan asioista mistä ei tiedetä vittuakaan. vmp.

Ja ei sais puhua vai?Mistä helvetistä sinä oikein vaahtoat/ainakin vaikutat suuttuneelta?
Kyllä se vähän niin tahtoo olla, että jos joku menee kisoihin, niin sen suorituksista puhutaan.Vaikka nyt ei ihan fakta tietoa olekaan...Varsinkin Pakkotoistolla joka on voimailuun keskittynyt nettisivusto?

Jätän tästä lähtien kommentoimatta ko.henkilön nostoja (joista lähinnä esitin kysymyksiä)...kun vaikuttaa ettei näin saa tehdä?

Kaikkea hyvää kuitenkin jatkoon ja kovia tuloksia Tennilälle, lahjoja on!:thumbs:

Ja ei sais puhua vai?Mistä helvetistä sinä oikein vaahtoat/ainakin vaikutat suuttuneelta?
Kyllä se vähän niin tahtoo olla, että jos joku menee kisoihin, niin sen suorituksista puhutaan.Vaikka nyt ei ihan fakta tietoa olekaan...Varsinkin Pakkotoistolla joka on voimailuun keskittynyt nettisivusto?

Jätän tästä lähtien kommentoimatta ko.henkilön nostoja (joista lähinnä esitin kysymyksiä)...kun vaikuttaa ettei näin saa tehdä?

Kaikkea hyvää kuitenkin jatkoon ja kovia tuloksia Tennilälle, lahjoja on!:thumbs:

Kiitos vain! En ole aikeissa lopetella. Katotaan mitä tästä varresta saa irti.

Kiitos vain! En ole aikeissa lopetella. Katotaan mitä tästä varresta saa irti.

Paljon luulisin?;)
saakos kysyä mitä luokkaa paitapenkki on tällä hetkellä?
kuten aiemmin totesin, ainaki tuo 300kg näytti olevan hyvin hallinnassa?(ei vaikuttanu ylisuurelta raudalta) paita vaan tosiaan liian tiukka:(

Kait se tarvii sitten rautalangasta vääntää. Minähän en ole sitä nostamisesta kommentointia kommentoinut ymmärtääkseni sanallakaan tässä..? Tottakai niitä arvostellaan. Kuten jo aikaisemmassa postissani quottasin sulta kohdan jossa sinä siitä paidasta kirjoitit, niin sitähän minä olen kommentoinut. Eikös? Tai sitten en vaan tajua..

Kait se tarvii sitten rautalangasta vääntää. Minähän en ole sitä nostamisesta kommentointia kommentoinut ymmärtääkseni sanallakaan tässä..? Tottakai niitä arvostellaan. Kuten jo aikaisemmassa postissani quottasin sulta kohdan jossa sinä siitä paidasta kirjoitit, niin sitähän minä olen kommentoinut. Eikös? Tai sitten en vaan tajua..

Hmm...voi olla että minä ymmärsin sinut väärin, tai sitten sinä minut...hmm..tai sitten molemmat ymmärsi toisensa?

Aika sekavaa, annetaanko olla?;)

Tuo lähinnä, että "taas puhutaan asioista joista ei tiedetä vittujakaan"(voiko havaita rivien välistä pientä angstia/vitutusta?)
Siitä lähinnä käsitin, että ko.aiheesta ei saa puhua?mitä käsitin väärin?

...eli antaa olla, tuskimpa kummankaan elämä tästä väittelemällä paranee:kippis1:

Sunnuntain Lapin kansassa :D

Kunnon kaverivastaus:D

Ompa taas töissä liian kiire, joten keittelin kahvit ja hmm, noh sama vaikka laittaa nuo tulokset tuosta Sunnuntain lehdestä:
suluissa nostajan omapaino...
Penkki:
1.) Esa Vinni (105.3) 295kg
2.) Petri Shrono (80.5) 230kg
3.) Ilkka Mursu (94,3) 250kg
4.) Vesa Penttinen (122.5) 260kg
5.) Petri Salmela (82.5) 205
6.) Juha Kokkonen (126,4) 235kg
7.) Ilpo Liikala (95,4) 210kg
8.) Hannu Illikainen (82,5) 190kg
9.) Markku Niemelä (107.1) 210kg
10.) Markku Haarakoski (98,8) 200kg
11.) Marko Sarajärvi (94,8) 165kg
12.) Anssi Tennilä, ei tulosta

Veto:
1.) Salmela 310kg
2.) Daniel Wiklund (105.3) 340kg
3.) Mika Hiltunen (125) 350kg
4.) Pasi Koukkula (88,8) 287,5kg
5.) Aaro Pernu (82.4) 270kg
6.) Ilpo Liikala (95,4) 285kg

Ja lähde siis tuo sunnuntain 19.11.06 Lapin Kansa

Zone-sarja -42%
saakos kysyä mitä luokkaa paitapenkki on tällä hetkellä?
kuten aiemmin totesin, ainaki tuo 300kg näytti olevan hyvin hallinnassa?(ei vaikuttanu ylisuurelta raudalta) paita vaan tosiaan liian tiukka:(

Aika vaikea sanoa tarkkaa lukua, kun tuota on tullu niin vähän reenattua. Viimeisen vuoden aikana yhen kerran olen ottanu. Katotaan miten se alkaa tuolla uudella paidalla kulkemaan. Johonkin 300-350 väliin se varmastikin menee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom