Ehkäpä näin, mutta ongelmana tälläkin foorumilla on se, että jengi ei edelleenkään tiedä esim. 1) mitkä lisäaineet tosiasiassa ovat haitallisia 2) mitä öljyä tosiasiassa kannattaa syödä 3) onko VHH todellisuudessa niin mahtava kuin väitetään 4) tuleeko palkkarissa oikeasti vetää myös maltoa 5) kortisolin vaikutukset yms. syklittelyt saatikka sitten itse treeniin liittyvät ja lukemattomat muut asiat. Eri ihmiset ottavat eri tutkimukset ja eri lähteet sokeasti todesta, mikä tarkoittaa sitä, että täällä vallitsee lukematon määrä eri uskomuksia/näkemyksiä/totuuksia ja näistä sitten taistellaan.
Ephemeralin pointti on siinä mielessä loistava, että kun käyttää kaiken sen energian perusasioiden hallitsemiseen (henkilökohtaisesti tehokkaaksi todettu treeni, monipuolinen ravinto, riittävä lepo ja vakaalla pohjalla oleva sosiaalinen elämä, koulutus ja työ mukaan lukien) niin peruspunttaajalle se oletettavasti riittää vallan mainiosti. Itse ainakin isoimmat miehet johon olen törmännyt ottavat tämän homman tosissaan, mutta rennolla otteella. Monet eivät edes nauti palkkaria, mikä peruspakkislaiselle on suorastaan jumalanpilkkaa. Tällä hetkellä ainoastaan Lihastohtorin blogi/sivusto on kohdallani sellaisessa arvossa, että niitä juttuja voi sitten oikeasti funtsia. Nekin ovat suureksi osaksi suhteellisen basic asiaa.