Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:thumbs: Riittää kaikille muillekkin, paitsi sillonkun "lihaskato" hyökkää peilistä, sillon yleensä aletaan hifisteleen tai lisäilee voisilmää puuroon.Palkkareiden kanssa ei tarvitse turhia hifistellä, normitreenaajalle riittää reseptiksi desi perusheraa ja desi maltoa/dextroa palkkariin ja vettä perään.
:thumbs: Lähet siitä että teet 3xviikkoon puntin kunnolla, suunnitelmallisesti. Aloittelijoiden ja ravinto-osion kautta kotiin.Ei se nyt pelkällä syömisellä patti kasva. Siihen pitäisi tehdä massatreeniäkin.
:thumbs: Suosittelisin miettimään myös ihan itsekseen niitä omia tavoitteita. Massasta ei ole painoluokkalajissa mitään hyötyä, koska massalla ei ole mitään itseisarvoa. Paljon tärkeämpää on saada voimaa! Hyödyllistä voimaa, nopeutta jne.Suosittelisin keskustelemaan oman valmentajan (tai kuka nyt treenejä vetää) kanssa omista tavoitteista. Haluatko olla hyvä BJJ-ottelija vai vahva tyyppi joka harrastaa BJJ:tä? Kun tavoitteet on selvillä, on mahdollista rakentaa niitä tukeva treeniohjelmakin.
Ä'äää, älä huijaa ittees, toi on kehonrakennusta. Perustelit pelkästään visuaalisilla syillä. Ja onnistuit vielä alleviivaamaan epävarmuutta, joka nyt yleensä massan haun takana on. Ei siinä mitään vikaa ole, mut ei se BJJ:tä tue.Siis en tarkoita tuolla lihasmassalla että haen kehonrakentajan massaa vaan vähän perusta isompaa, koska itse olen tällä hetkellä vähän luihu (ainakin omasta mielestäni, todellisuus voi olla toinen).
:thumbs: Ehrman -0,85 eur, Ananaspurkki -0,85 eur, Mustikat vanhempien pakastimesta +20 eur.Sittenhän voisin yhtähyvin ostaa vaikka raejuustopurkin kaupasta treenien jälkeen ja syödä sen? (kauppa treenipaikan lähellä)
:thumbs: Aamen asenteelle. Vaikka ei se desilitramittakaan nyt vielä mitään hifistelyä ole.Älä nyt ota niitä valmistajan tiedotuksia minään jumalan totuutena. Jollain 5 gramman erolla ei muutenkaan ole mitään väliä. Minä annostelen palautusjuomaa sillä tavalla, että jos on tavallinen treeni, laitan "reilun puoli kupillista" ja jos kova treeni, laitan "vajaan kupillisen".
:thumbs: Tällä ja tällä on tehty isoja äijiä tässä maassa. Proteiini on proteiinia, sokeri on sokeria, vaikka lisäravinnekauppias, markkinointipäälikkö tai "lihaskadosta" kärsivä hifistelijä sanois mitä.joo mut laskin et tulee halvemmaksi sekoittaa noista kahdesta ku ostaa toi R3 :D:D:D
Ei millään pahalla mutta mä kyllä luulen, että oot Trolli, liian AD/HD tai vaan sen verran nuori ettet taida oikeen jaksaa keskittyä. "Lisäaineet" ja kaikkee. Käsipainot voi tunkee omoplatana perseeseen. Ja pelkät proteiinit voi sniffata ***ran persvaosta nekkuun.+Itse ajattelin hankkia muunneltavat käsipainot tänne kotiin ja tehdä niillä eri lihasryhmien liikkeitä joten niiten reenien jälkeenhän voisi ottaa pelkkää proteiinia?