lisää voimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja luke80
  • Aloitettu Aloitettu
oon treenannu n.4vuotta pääasiassa bodaus lehdistä opituilla pyramidi ym.jutuilla ja pitkiä supersettitreenejä esim. rinta yläselkä 2,5tuntii kaverin kaa nyt oon viimeset 6vkoa tehny 10toiston sarjoja lisäten painoo 5-10kg/vko ja nyt tiputin toistot 6:siin ja nostin painomääriä ja ois tarkotus tehä n4vkoo ja sit siirtyy 3toiston nostoihin(luonnollisesti joka kierron jälkeen lisäten painoa, nyt on penkki jumittanu 120kg:ssa pitkän aikaa ja veto n200kg, ja kyykky 160 hujakoilla ja törmäsin tollaseen jim wendlerin 5/3/1 systeemiin ja tuntuu tosi oudolta että pääliikettä tehdään vaan 3sarjaa esim. 3x3(70%/85%/95%)1rm, voiko noin vähillä toisto määrillä kehittyä, vinkkejä ja kokemuksia otetaan vastaan:D

Jos oot saanu 60kg lisää painoa tuloksiisi reilussa kuukaudessa, meijän pitäis kysellä sinulta, että miten, eikä päin vastoin.

Jos oot saanu 60kg lisää painoa tuloksiisi reilussa kuukaudessa, meijän pitäis kysellä sinulta, että miten, eikä päin vastoin.

niin siis alotin tolla systeemillä mis tehään 10toiston juttujax5 6vkoa ja sit tehään 6x6 4vkoa ja sit 8x3 4vkoa niin alhaalta esim mave 100kgx10 5sarjaa ja nyt on menossa 6x6 vaihe ja törmäsin tohon wendlerin 5/3/1 systeemiin ja mietin et pitäskö vaihtaa siihen mut siinä on noi työmäärät et vaan 3lyhyttä sarjaa per pääliike ni onkohan se tarpeex toistoja tuloksia ei oo tullu mulle esim penkki on ollu 120kgssa 1,5vuotta ni mietin et oonko tehny liian pitkiä bodaus sarjoja ja liikaa niitä mut sit toi 3lyhyttä sarjaa kuulostaa siltä et se ei ois tarpeex ja onko toi wendleri mihin törmäsin joku alottelijalle sovellettu kevyt versio???

- - - Updated - - -

aikasemmin olin siis tehny ihan bodaus meiningillä 12,10,8,6 juttua 3,5 vuotta

ok, huomasin uutena täällä että tästä531 on jo keskusteltu vuosia sitten täällä :face: ,joten taidan sitä kokeilla

Back
Ylös Bottom