Mulla on selkä ja hartiat kohtalaisen leveät, mutta etu-takasuunnassa olen kokoisekseni luonnottoman "ohut". Olkapäilläni on myös tapana kääntyä eteenpäin, jos en niitä aktiivisesti vedä taaksepäin. Taipuu eteenpäin lähes luonnottomaan asentoon
Mitä liikkeitä suosittelette, jotta saisi juuri tätä paksuutta lisää? Salilla olen käynyt jo kolmisen vuotta, mutta kunnolla treenaamaan rupesin vasta pari kuukautta sitten. Kolmijakoisella vetelen nytten. Maastaveto ja kyykky ovat aika heikot omaan painooni nähden, ja niitä en ole juurikaan treenannut näiden vuosien aikana (en itseasiassa liiemmin jalkoja ollenkaan tai alaselkää). Rintatreeniin on yleensä myös vaikea saada tuntumaa. Johtuisiko siitä että olkapäät liian edessä, ja ottavat rintalihasten työn?
Mitä liikkeitä suosittelette, jotta saisi juuri tätä paksuutta lisää? Salilla olen käynyt jo kolmisen vuotta, mutta kunnolla treenaamaan rupesin vasta pari kuukautta sitten. Kolmijakoisella vetelen nytten. Maastaveto ja kyykky ovat aika heikot omaan painooni nähden, ja niitä en ole juurikaan treenannut näiden vuosien aikana (en itseasiassa liiemmin jalkoja ollenkaan tai alaselkää). Rintatreeniin on yleensä myös vaikea saada tuntumaa. Johtuisiko siitä että olkapäät liian edessä, ja ottavat rintalihasten työn?

, mutta itelläni on juurikin tollanen ryhtihäiriö, että alaselkä on notkolla ja vatsa pullottaa... Näyttää siis kokoajan olevan vähän takakenossa. Tähän vaikuttaa nimenomaan et "penkkaa liikaa", eli rinta ja olkapäät on liian vahvat verrattuna yläselän lihaksiin... Toisaalta taas yhtenä vaikuttajana on myös vatsoihin verrattuna liian tiukka alaselkä. Yks vaikuttaja vielä on pakarat. Eli vatsoille, pakaroille ja yläselälle reeniä ja aina kun joutuu seisoskelemaan, niin jännittää pakarat ja vetää vatsan sisään, niin pitäis ryhdin parantua.