Lisää musa-osastoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja holmu
  • Aloitettu Aloitettu
Valaistuin juuri tuossa kun kuuntelin ensimmäistä kertaa (ajatuksen kanssa) Dream Theateria. Siis aivan SAATANAN hyvä bändi!!!

Nyt alkoikin aivan armoton levyjenhankinta.:evil:

Olen toki kuullut monistakin yhteyksistä ko. orkesterin suoltavan kelpo musaa, mutta nyt kun vaivauduin oikein kuuntelemaan, niin sehän on suorastaan loistavaa.... :cool:

Jiihaa. Kuuntelin eilen viimeksi 2 kertaa peräkkäin Dream Theaterin Scenes From a Memory -levyn. Aivan loistava tekele ja ko. kiertueen "Live Scenes From New York"-DVD on aivan mieletön.

En pidä. Tarkoituksena suurimmassa osassa biisejä ilmeisesti esitellä soittotaitoja.

Originally posted by Klep
En pidä. Tarkoituksena suurimmassa osassa biisejä ilmeisesti esitellä soittotaitoja.

Mikäs vika siinä on että jätkät osaa soittaa:confused: DT on maailman loistavin yhtye. Suosittelen jokaiselle ja varoitus:Koukkuun jää:D

Jonkun verran kuultu ko. bändiä ja mitä pahaa siinä on että tekee hekvetin hyviä biisejä ja soittaa virtuoosimaisesti? Suurin osa uusista yhtyeistä sortuu tähän että tehään niin p*rkeleen vaikeita biisejä, että itse pääasiasta eli kuunneltavuudesta(sori kaikki taiteijlijat...) tulee aivan täyttä paskaa...

Originally posted by Klep

Onhan DT teknisesti varmaankin maailman osaavin populaarimusiikin edustaja, mutta enimmäkseen paskoja biisejä tekevät. Esim. Apulanta, jonka soittotaidosta Klaus Järvinen entisestä Levyraadista löytäisi sanomista, tekee paljon parempia biisejä. :D

Mutta tilanteen ja maun mukaan maistuvat molemmat.

Originally posted by Hannibal
Apulanta, jonka soittotaidosta Klaus Järvinen entisestä Levyraadista löytäisi sanomista, tekee paljon parempia biisejä. :D
Hmm, tuli mieleen Southparkin hahmo Australialainen eläinten ärsyttäjä joka tunkee peukalon tomi... eiku krokotiilin rektumiin. ;)

Mäkin kärsin DT:stä, liian raskasta/vaikeeta ja jostain kumman syystä mulle tulee mieleen jotkut tietokone/pelimoduuliseikkailupelien taustabiisit. :lol1: Mutta taidokkaita.

kertakaikkiaan loistavaa, sääli että provinssin keikka oli niin lyhyt:(

omat suosikit:
pull me under
surrounded
take the time
lie
erotomania
.. joo turha niitä on listata, kirjoittelisin monta tuntia :)

Jees, kyllähän DT:n "poijjaat" soittaa osaavat, varsinkin Portnoyn pannujen paukuttaminen on melko vakuuttavaa. Ja hyvää musaakin ovat tehneet ja tekevät. Aina vaan ei moinen progeilu kertakaikkiaan jaksa innostaa, ja vaihteluksi on mukava laittaa soittimeen back to basics - hengessä vaikkapa Motörheadia :cool:

Originally posted by lasse
Mä oon nähny ne 2 kertaa livenä.

Tosta täytyy olla kyllä hieman kateellinen! Missä käynyt kattomassa?

Images and words ja scenes on kyllä loistavia levyjä!

Tää on ehdottomasti bändi, jonka musiikkia pitää kuunnella aika paljon ensin ku sitä arvostaa. Aika harva biisi kolahtaa heti ensikuuntelemalla.

Mites Dt:n diggareille putoo Queensryche? Toinen ehdoton suosikkiyhteeni:kippis1:

Toi Queensryche on kyllä loppu. Warning oli hyvä, Operation mindcrime loistava Empire ok mutta sen jälkeen tosi surullista kuultavaa.
Kaksi kertaa livenä nähnyt (-86 ja -88 jäähallikeikat).
Nightwish on kyllä kova kotimainen.

Back
Ylös Bottom