lisää massaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habe
  • Aloitettu Aloitettu
elikkä tarttisin selkään, hartioihin ja käsiin massaa.... kyselisin lähinnä massaliikkeitä, sopivia painoja ja sarjamääriä.... olen treenannut kohta parisen vuotta. Painoa vain 68kg ja pituutta n180 .Treeniohjelma ollut nyt 4päiväinen 8päivän kierrolla ja sarjat suurimpiirtein tämmösiä....

1 rinta+hauis+vatsat
2 -lepo-
3 selkä
4 -lepo-
5 hartiat+ojentajat+vatsat
6 -lepo-
7 jalat
8 -lepo-

Jalat: etureidet - 7-8 sarjaa, takareidet 4-5 sarjaa, pohkeet - 6-8 sarjaa.
Selkä: 9-12 sarjaa, riippuu käytettävistä liikkeistä.
Olkapäät: 6 sarjaa
Hauikset: 4-6 sarjaa
Ojentajat: 6 sarjaa
Rinta: 6 sarjaa
Vatsat: 3-4 sarjaa

niin ja söörtsiä käytin mutta ei tuntunu mitään viisasta löytyvän...

Ohjelma näyttää kaiken kaikkiaan hyvältä ja yllättävän tutulta... :jahas:

Ei kai tuossa muuta kuin syöt enemmän, treenaat kovempaa ja muistat kiinnittää huomiota siihen tuntumaan lihaksissa.

...ai tutulta... voipi olla että täällä kyselin noita sarjoja just sulta...
en tiedä muista mutta mulle sopii toi 4-jakonen ohjelma paremmin koska en jaksa treenata 3lihasta kerralla, loppuu paukut viimesille kun vetää treenin täysillä... Onko muuten mitään hyvää protskua/massanlisääjää mitä voisitte suositella?????:david:

Originally posted by habe
...ai tutulta... voipi olla että täällä kyselin noita sarjoja just sulta...
en tiedä muista mutta mulle sopii toi 4-jakonen ohjelma paremmin koska en jaksa treenata 3lihasta kerralla, loppuu paukut viimesille kun vetää treenin täysillä... Onko muuten mitään hyvää protskua/massanlisääjää mitä voisitte suositella?????:david:

Tee noi massanlisääjät ite proteiinistä ja maltosta. Älä tuhlaa rahaasi mihinkään gainereihin, kalliita ovat hyötyynsä nähden. kato vaikka jonkun gainerin kyljestä, mitkä pitää olla ravintosuhteet. Muista syödä lujasti!

elikkä kun nyt noita protsku hiilari suhteita kattelin ni ne vaihteli 1:2 jonnekin 1:5 että mites on???? ihan silleen 1-3 kertaa päivässä ottaisin, ja massanlisäys tarkoitukseen... kannattaako lisätä kreatiini+dextroosi sekaan????? JOstai luin että kreatiinia saa ottaa vain 5g päivässä, pitääkö paikkansa??? täytyy kysellä nyt kun kerran on mahdollisuus:thumbs:

Back
Ylös Bottom