SUPERCARB 1kg -40%

Lisää lihasta ja muotoa, ohjelma hakusessa..

Tarkotukseni on hankkia lisää lihasta ja muotoa kroppaan. Jalkoja,reisiä ja persettä mulla ei ole ollenkaan, hartiat leveät kuin ladon ovet, niissä lihas näkyy. Salilla pystyn käymään 4-5kertaa viikossa, sopivaa ohjelmaa oon koittanu miettiä ja onhan noita pyörinyt, mutta haluaisin semmosen oikean ohjelman. Pituus 176, paino 58-59kg, rasvaprosentti oli 10,5 toissa päivänä mittauksessa. :o Haluasin oikeesti sitä lihasta ja muotoa tähän männynrunkoon.. Minkalainen ohjelma ois hyvä, jalkoja kuitenkin useammalle päivälle? Kaikki vinkit otetaan vastaan :) Ja ruokapolitiikkaan myös:)

- - - Updated - - -

Ja kuinka paljon saa lenkkeillä saleilun lisäks? Tykkään melkeen päivittäin käydä 45-60min hiki lenkillä, välillä juosten ja välillä kävellen.. Virhe?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
^Joo on virhe, jos tosiaan haluat sitä lihasta saada. Pitäisin aerobisen vähän aikaan ihan minimissä ehkä kerta viikkoon. Korkeintaan kävelyä lisäksi. Mitä ja miten paljon syöt tällä hetkellä? Se on kaiken a ja o lihaksen hankinnassa elikkäs hienoisilla plussilla pitäisi olla.

Oletko aloittelija salitouhuissa? Jos olet, niin suosittelisin ottamaan aluksi 1-jakoisen ohjelman 3 x vkossa käyttöön tai joka toinen päivä treeniä vaihtoehtoisesti. Alussa tärkeää opetella perusliikkeet huolellisesti ja hioa tekniikat kuntoon. Tuolla aloittelijoiden osastolla on esimerkkejä treeniohjelmista (sivun yläosassa). Jos taas olet pidempään treenannut niin ottaisin 2-jakoisen ohjelman vetävät - työntävät tai ylävartalo-alavartalo -jaolla.

Komppaan Tiuskista. Aerobiset kuormittaa erilaisia elinjärjestelmiä kuin mitä lihaksenkasvatukseen vaaditaan ja se tosiaan voi haitata (ja liiallisena haittaa) lihaskasvua.

Ilmeisesti siis olet nainen, kun täällä kyselet. Ihmettelin vain tuota alhaista rasvaa 10,5. Mittauksissa voi olla heittoja ja mulla itellä on mitattu 10,5 rasvat. Olen alhaisissa rasvoissa ja olen ilmeisesti niitä harvoja naisyksilöitä, jotka pystyy olemaan alhaisissa rasvoissa ilman, että se haittaa hormonitoimintaa. 15 vuotta sitten mitattiin rasvat 12,7 ja tuon 15 vuotta olen lähestulkoon pysynyt samoissa rasvoissa (lukuunottamatta muutamien vuosien takaista sairastumistani, jolloin paino oli koholla pari-kolme vuotta). Mut siis sitä vaan, että kannattaa pitää huoli siitä, että paino pysyy riittävän korkealla ja että syöt tarpeeksi. Treenaminen aiheuttaa lihaksissa kataboliaa, josta siis seuraa anabolia (eli lihaksissa tapahtuu treenissä vaurioita, jotka superkompensaation aikana korjautuu). Jos taas ravintoaineita on liian niukasti saatavilla, ei anaboliaa (lihastenkasvua) tapahdu. Eli pitää muistaa syödä laadukkaasti ja riittävästi!

Mun mielestä parasta olis yrittää löytää hyvä pt, joka osaa katsoa sun kanssa ohjelman.

Suositut

Back
Ylös Bottom