SUPERCARB 1kg -40%

Lisää hymiöitä kaivataan!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Originally posted by taisto
Olen tylsällä päällä mutta toi "jalaton hymiö pussaa toista ja jalallinen heittää jugurttia silmään"-hymiö on ollut nyt joka toisessa viestissä. Hauskahan se _oli_ mutta liika on liikaa.

Olen ehdottomasti samaa mieltä (paitsi siinä että se olisi ollut hauska). On myös erittäin epäselvää, mikä sen varsinainen tarkoitus on. Kuvaako se kirjoittajan tunnetilaa? Usein sitä käytetään jonkinlaisena keskisormen korvikkeena, eli "ime...". Yleensä kuitenkin sen viesti jää täysin epäselväksi. Enkä pidä tuollaisista rivouksista. Pois äkkiä.

Uudehko :confused: on heti alussa menettänyt merkityksensä. Nyt sitä käytetään usein vain tehostamaan kysymysmerkkiä, eli "haluaisin saada vastauksen". Alkuperäinen tarkoitus on, kuten nimikin sanoo, "mitä ihmettä, olen äimän käkenä ja puulla päähän lyöty". Lisäksi se on turhan iso.

Nyt kun on päästy alkuun, niin haluaisin tietää, onko kellään muulla tätä ongelmaa: resoluutio monitorissa on tarkka ja kuvat pieniä. Monen hymiön olemus hukkuu epämääräiseksi pikselimössöksi, varsinkin jos naaman väri on tumma, kuten näissä: :jahas: :lol2: :curs: . Näitäkään ei tahdo erottaa toisistaan: :) ;)

Originally posted by Arvo Paperi

Nyt kun on päästy alkuun, niin haluaisin tietää, onko kellään muulla tätä ongelmaa: resoluutio monitorissa on tarkka ja kuvat pieniä. Monen hymiön olemus hukkuu epämääräiseksi pikselimössöksi, varsinkin jos naaman väri on tumma, kuten näissä: :jahas: :lol2: :curs: . Näitäkään ei tahdo erottaa toisistaan: :) ;)

ehkä sulla on vaan huono näkö..:D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Originally posted by mik99
ehkä sulla on vaan huono näkö..:D

No ei varmasti.

Onko tuossa lauseesi lopussa muuten :offtopic: vai :david: ? :)

Olen ehdottomasti samaa mieltä (paitsi siinä että se olisi ollut hauska). On myös erittäin epäselvää, mikä sen varsinainen tarkoitus on. Kuvaako se kirjoittajan tunnetilaa? Usein sitä käytetään jonkinlaisena keskisormen korvikkeena, eli "ime...". Yleensä kuitenkin sen viesti jää täysin epäselväksi. Enkä pidä tuollaisista rivouksista. Pois äkkiä.

Värkkäsin sitten uuden animoidun hymiön ihan huvin vuoksi, ja koska en viitsinyt jättää asiaa pelkälle valitusasteelle. Nyt olisi siis mahdollisuus saada pakkikselle uusi hieno naama - mutta en voi lähettää kuvaa tänne! En ole vippi eikä minulla ole anonyymiä levytilaa netissä. Mahtaisiko joku ylläpitäjä viitsiä laittaa sen tänne esiteltäväksi, jos laitan sen sähköpostilla liitteenä ylläpidolle?

Värkkäsin sitten uuden animoidun hymiön ihan huvin vuoksi, ja koska en viitsinyt jättää asiaa pelkälle valitusasteelle. Nyt olisi siis mahdollisuus saada pakkikselle uusi hieno naama - mutta en voi lähettää kuvaa tänne! En ole vippi eikä minulla ole anonyymiä levytilaa netissä. Mahtaisiko joku ylläpitäjä viitsiä laittaa sen tänne esiteltäväksi, jos laitan sen sähköpostilla liitteenä ylläpidolle?

Vippaappas emailitse minua sillä.

Nolo-hymiö

Hymiö kategoriaan tarvittais mun mielestä jonkin sortin nolo-hymiö, semmonen posket punasena -hymiö, sitä vois käyttää tyyliin "mun suosikkinäyttelijä on Jasper Pääkkönen :nolo:"

KP-hymiö olis gurgo! se sopis vaikka mihin tilanteeseen.

"bodaus on kivaa :kp:"
"mä en tykkää bodauksesta yhtään :kp:"
:lol2:

"paljon sä painat?"
vast: :kp:

Mitenkäs olisi seuraavat möyhiöt?

kruzen.gif
:wanha:

pics.gif
:kuvia:

poopycock.gif
:rintafile:

drool.gif
:kuola2:

Re: Nolo-hymiö

Originally posted by Jortsu
Hymiö kategoriaan tarvittais mun mielestä jonkin sortin nolo-hymiö, semmonen posket punasena -hymiö, sitä vois käyttää tyyliin "mun suosikkinäyttelijä on Jasper Pääkkönen :nolo:"
Löytyhän semmonen
embaressed.gif

Originally posted by Tomi
Mitenkäs olisi seuraavat möyhiöt?
Muut hyviä, mutta pelkäänpä että tuohon rintafile-hymiöön tulee hyvin nopeasti mitta täyteen kun teinarit ja henkisesti teinarit tunkevat niitä hauskuuttaan kaikki viestit täyteen. Ja joku kuolahan tuolla jo on.

Originally posted by Jortsu
pelkäänpä että tuohon rintafile-hymiöön tulee hyvin nopeasti mitta täyteen kun teinarit ja henkisesti teinarit tunkevat niitä hauskuuttaan kaikki viestit täyteen.
Juu, no tuo nyt on selvä että tuota Rintafileen omaa ATM-möyhiötä ei tule. Laitoinkin sen lähinnä viihdytystarkoituksessa. Mutta tuo :wanha: ja :kuvia: ainakin tulee suomenkielisillä teksteillä...

Suoraan muropaketista
blush.gif

Mä tykkään tosta uudesta :nolo: hymiöstä. Sopii moneen juttuun, jota ehkä vähän häpeää kysyä/kertoa. Ja kans tää on ihana :love:

Kun tuota forumien ylläpitoa toisaalla harrastelen, niin työskentelin parin hymiön parissa joista toinen on kehitysasteella ja toinen näyttää kutakuinkin tältä
mike_d.gif

eli Mike Downhouse himself!

Suositut

Back
Ylös Bottom