Lips Xbox 360

Onkos tässä pelissä teidän mielessä havaittavissa minkäännäköista häiritsevää viivettä siinä laulussa? Itse en ole sen takia sitä viitsinyt hankkia koska olen lukenu arvosteluista ja muualta että omaa laulua joutuisi ennakoimaan suhteellisen paljonkin.. eihän tuo nyt voi olla hyvä homma mitenkään jos siinä on viivettä yhtään?
Viivettä voi vähentää asetuksista, siellä on sellanen slideri millä sitä voi lisätä tai vähentää kunnes on sopiva :)

Mitä vitun väliä sillä on, että tuleeko sillä puhaltamisella propseja vai ei?! Vähän sama kuin itkisi siitä, että johonkin peliin saa cheat-koodeja. Laulakaa niitä biisejä ja pitäkää hauskaa, älkääkä marisko siitä, että "Rane taas tunkee mikkiä perseeseen ja saa sairaat pisteet tuolla rahinalla!" :david:
Todellakin näin, ite oon kohta laulanut jotain 150 kappaletta ja kertaakaan en oo puhallellu :D Kuitenkin sen verran paljon tykkään muutenkin hoilata kappaleita että ei tommonen puhaltelu oikein itelle sovellu :)

Vaimo ei anna myydä. Sorry.

Onko totta, että livessä on vain 10 kappaletta myynnissä? Aika pettymys.
Niitä tulee joka viikko lisää ja enne joulua pitäs tulla jotain joulumusaa kanssa.

P.S Älä koko ajan valita :)

Niitä tulee joka viikko lisää ja enne joulua pitäs tulla jotain joulumusaa kanssa.

P.S Älä koko ajan valita :)

En valita enää. Mutta olihan toi ylläri. Tota kun mainostetaan, että lataa lisää musiikkia livestä. Sitten mentiin vaimon kanssa katsomaan. Ja 10 piisiä, mukaan lukien Elviksen joulubiisi.:rock:

PS. Tämä oli vika valitus. Paitsi, jos liveen ei tule Paranoidia vaan Helmut Lotin joulubiisejä. Sitten riittää Lips:)

Back
Ylös Bottom