Lips Xbox 360

Eli onko täällä yhtään kyseisen pelin omistajaa, itse tuli tuossa hankittua kun aattelin että pääsee vaimokin hieman xboxia testaamaan ja yhdessä on tullut aikalailla hoilattua noita kappaleita :) Langattomat mikit on kyllä hyvät ja jämäkän oloiset eikä meillä ainakaan ole ollut lagia vaikka monet ovat siitä valittaneet. Tuohon voi myös lisätä omia kappaleita esim. soittimesta mutta sanoja siihen ei luonnollisesti saa. Lisätkää Harriparri ystäviin niin otetaan haasteet :dance:

Tässä vielä kappalelista:

1 Ace of Base: The Sign
2 a-ha: Take On Me
3 Alicia Keys: No One
4 Avril Lavigne: Complicated
5 Ben E. King: Stand By Me
6 Blondie: Call Me
7 Bryan Rice: No Promises
8 Caesars: It's Not The Fall That Hurts
9 Chris Brown: With You
10 Coldplay: Yellow
11 Depeche Mode: Personal Jesus
12 Dido: White Flag
13 Duffy: Mercy
14 Duran Duran: Hungry Like The Wolf
15 Earth, Wind & Fire: Let's Groove
16 Johnny Cash: Ring Of Fire
17 Junior Senior: Can I Get Get Get
18 Kaiser Chiefs: Ruby
19 Kylie Minogue: Love At First Sight
20 Leona Lewis: Bleeding Love
21 Lisa Nilsson: Himlen Runt Hörnet
22 Maroon 5: Makes Me Wonder
23 Mew: Special
24 Morcheeba: Rome Wasn't Built In A Day
25 Nirvana: In Bloom
26 Peter Bjorn And John: Young Folks
27 Queen: Another One Bites The Dust
28 Radiohead: Fake Plastic Trees
29 Ramones: I Wanna Be Sedated
30 Rihanna: Umbrella
31 Roxette: Listen To Your Heart
32 Seal: Amazing
33 The Bangles: Walk Like An Egyptian
34 The Cardigans: Erase/Rewind
35 The Hives: Hate To Say I Told You So
36 The Jackson 5: ABC
37 The Police: Every Little Thing She Does Is Magic
38 The Raveonettes: Love In A Trashcan
39 Valkyrien Allstars: Eg Vil Ha Deg
40 Young MC: Bust A Move

Kyllähän tuo joululahjaksi tyttöystävälle pitää hommata. Kai tuota itsekkin tulee pelailtua. Ainakin humalassa.

Ei ole vielä tullut hommattua mutta kaveri ja hänen avovaimonsa kehui kyllä peliä paljon etenkin kun omia biisejä voi laittaa.

Tänään tuli hoilattua omia kappaleita varmaan 20 ja vaikka niissä saa pisteitä aikalailla helposti niin silti mukavaa hommaa :) Pari haastettakin tuli tehtyä.

Tuli tuossa eilen ostettua sitten Lips ja illalla tuli laulettua mm. Irwin Goodmania.
Ensimmäinen laulupeli joka lähtee juurikin omien biisejen käyttö mahdollisuuden takia.

Mitenkäs tuo nyt eroaa singstarista? Ja mitenkäs ne biisit muuten laitetaan boxille? Ja kysytään nyt samalla että mitä maksaa se wlan motikka boksiin?

E: ja onkos noita lipsejä erilaisia kuten singstareja on? suomirock jne jne

Mitenkäs tuo nyt eroaa singstarista? Ja mitenkäs ne biisit muuten laitetaan boxille? Ja kysytään nyt samalla että mitä maksaa se wlan motikka boksiin?

Biisejä voi esim. mp3 soittimesta ja tietokoneelta ottaa... Itsellä PC kiinni Xbox360:ssä ja sitä kautta kaikki biisit käytettävissä.
Ei ole vielä erinlaisia Lips:jä ku nvasta tämä eka nyt tuli mutta ladattavaa lisäsisältöä ainakin on tulossa Liveen ja eiköhän myöhemmin tule eri versioita levylläkin. Livestähän voi ladata lisäsisältöä vaikkei kulta aikaa olisikaan.

Xboxissa toimi myös joku eri valmistajan wlan-palikka joka oli hiukka halvempi kuin MS:n alkuperäinen, jos joku muistaa valmistajan niin pistäkää tänne :) Boksin oma palikka oli jotain 50-60E pintaan jos oikein muistan.

Nyt äkkiä neuvoja. Lipsi ostettiin, mutta mikit ei yhdisty boxiin. Kaikki olen koittanut. Nappia painanut, ravistellut.....

Valot vilkkuu mikeissä niin saatanasti, mutta laulu ei kuulu telkkarista.

Sain mikit toimimaan.

Kokeilin mikkien toimintaa vain puhaltamalla niihin. Vain puhaltamalla sain kauheita pisteitä. Onko totta että tossa ei oikeasti tartte edes laulaa.... Singstaarin verrattuna tämähän on ihan paska. Ei mitään järkeä.

Sain mikit toimimaan.

Kokeilin mikkien toimintaa vain puhaltamalla niihin. Vain puhaltamalla sain kauheita pisteitä. Onko totta että tossa ei oikeasti tartte edes laulaa.... Singstaarin verrattuna tämähän on ihan paska. Ei mitään järkeä.
Omissa kappaleissa toi puhaltaminenkin näyttäs toimivan mutta ei normaaleissa. Korjaa jos olen väärässä mutta Singstareissa et voi edes lisätä omia kappaleita? Lips 1 SS 0 Entäs mikit muistaakseni Singstarissa on langalliset halpismikit Lips 2 SS 0.

Omissa kappaleissa toi puhaltaminenkin näyttäs toimivan mutta ei normaaleissa. Korjaa jos olen väärässä mutta Singstareissa et voi edes lisätä omia kappaleita? Lips 1 SS 0 Entäs mikit muistaakseni Singstarissa on langalliset halpismikit Lips 2 SS 0.

"Normaaleita" kappaleita mulla vaan on. Ja puhaltamalla tulee oikeasti sairaita pisteitä, koko ajan osuu kohdalleen.

Mua ei kiinnosta mitkään mikkien johdot. LAULU-pelinä tää on paska. Ja muuna tää ei toimikkaan.

"Normaaleita" kappaleita mulla vaan on. Ja puhaltamalla tulee oikeasti sairaita pisteitä, koko ajan osuu kohdalleen.

Mua ei kiinnosta mitkään mikkien johdot. LAULU-pelinä tää on paska. Ja muuna tää ei toimikkaan.
Toimii myös karaokepelinä ;) Ja ei kai laulupelillä kai olekaan muuta elämäntarkoitusta kuin se että sillä lauletaan? Mitkäs se sun saamat pisteet oli, muistetaan että "sairaat" pisteet on siellä neljän miljoonan hujakoilla.

Toimii myös karaokepelinä ;) Ja ei kai laulupelillä kai olekaan muuta elämäntarkoitusta kuin se että sillä lauletaan? Mitkäs se sun saamat pisteet oli, muistetaan että "sairaat" pisteet on siellä neljän miljoonan hujakoilla.

yli kolme milljoonaa vaan puhaltamalla.:rock: Eka kokeiu ja vika.

Lips myynnissä.

yli kolme milljoonaa vaan puhaltamalla.:rock: Eka kokeiu ja vika.

Lips myynnissä.
Ite en oo kyllä tohon pystyny ja jos laulan nuotin vierestä niin en saa pisteitä paljoa paskaakaan, jospa sinä vaan puhallat niin hyvin :D

Pitää varmaan liittyä johonkin puhallus jengiin:)

No vaimo näyttää tykkäävän kuitenkin. Siis Lipsistä.
Juu meilläkin vaimo diggaa ja kyllä tuo itseänikin jaksaa viihdyttää. :)

Onkos tässä pelissä teidän mielessä havaittavissa minkäännäköista häiritsevää viivettä siinä laulussa? Itse en ole sen takia sitä viitsinyt hankkia koska olen lukenu arvosteluista ja muualta että omaa laulua joutuisi ennakoimaan suhteellisen paljonkin.. eihän tuo nyt voi olla hyvä homma mitenkään jos siinä on viivettä yhtään?

Mitä vitun väliä sillä on, että tuleeko sillä puhaltamisella propseja vai ei?! Vähän sama kuin itkisi siitä, että johonkin peliin saa cheat-koodeja. Laulakaa niitä biisejä ja pitäkää hauskaa, älkääkä marisko siitä, että "Rane taas tunkee mikkiä perseeseen ja saa sairaat pisteet tuolla rahinalla!" :david:

Back
Ylös Bottom