Lineage II

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Lieköhän täällä kukaan muu pelannu tuota peliä? Jos niin mitä mieltä siitä ootte? Ite oon pelitelly sitä nyt reilun viikon, ja itse asiassa se on mun ensimmäinen (netti)roolipeli. Eli niinkin kuuluisaa peliä kuin Diablo 2 en omista. :D

L2:ssa on muutama ärsyttävä asia jotka pyörivät kuvioissa koko ajan. Ensinnäkin se syö koneen resursseja varsin mallikkaasti, toisekseen yhteys servulle pätkii harmittavan usein, ja kolmanneks ehkä ärsyttävin ominaisuus; Player Killerit. :curs: Pelin turhin ominaisuus, jonka ois voinu jättää poiskin. Joku PK huippuleveleillä kyttää kylän portilla, mistä tulee just pelin alottaneita pelaajia, siinä on rohkeus huipussaan... :rolleyes:

Muuten mielestäni ihan pelattava peli noin ajan kuluksi, vaikka välillä melkosta juoksentelua. En sit tiiä iskeekö kyllästyminen kun on pidemmälle ehtinyt. Mitäs muut sanoo ko. pelistä?

Vaikka onkin perkeleen vanha tredi, niin pakko kompata kun itsekin tuota peliä melko ahkeraan väännän:
Visuaalisesti helvetin hieno peli, mutta syö parhailla asetuksilla konetehoja kuin meitsi pihviä. Aika yksipuolista pidemmän päälle kuten suuri osa nettipeleistä, kuitenkin jäin siihen nopeasti koukkuun. :rolleyes:
Pelin saa ladattua netistä ilmaiseksi ja sitä voi myös pelata ilmaiseksi useilla shrad-servereillä. Ite pelaan tällä hetkellä the abyss serverillä ( www.fogofwar.eu ) Ois ihan kiva jos suomalaista seuraa sais vaikka täältä pakkiksen väestä, että jos vaan ite satutte samalla servulla pelaamaan niin pistäkää ihmeessä nikkinne tähän trediin! :)

paras pelaamani nettipeli ikinä olen jo puoltoista vuotta tota pelaillu noilla privaservuilla ja meillä on semmonen 30 tyypin porukka liikutaa servulta toiselle ja sitä mukaa ku tulee bannia ni siirrytää ounaamaa toista servua :D
ja tuo pk:ttaminenha on yks pelin hauskimpia juttuja juokset jossain ja tapat jonku ja sit sieltä tulee viestiä "hoblas min hobre si" tai jotain tuon tyylistä tai sit joku rupee selittämää että perhe kuolee :D :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom