Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä kyllä meni Lindaan maku. Kyllä semmosta fysiikkaa arvostaa enemmän mikä on luotu ihan natuna vaikka eihän linda nyt varsinaisesti kärynnytkään...Ei hyvä juttu ollenkaan!
Hmm. Miten niin fiksu veto jäädä pois? Tuollai sen syyllisen leiman ainakin saa tappelematta ottaansa. Jos minä olisin moisessa tilanteessa ja olisin puhdas niin kipuaisin lavalle ja toistasin jokaisessa haastattelussa että "olen puhdas, saa tulla testaamaan koska vain, nyt ja tulevaisuudessa"No jos on riittävän fiksu likka niin ymmärsi jättäytyä itse pois - vaikka puhdas olisikin. Tuollainen herättäisi kuitenkin todella paljon pahoja puheita, sitä enemmän mitä paremmin menestyy.
Itellä kyllä meni Lindaan maku. Kyllä semmosta fysiikkaa arvostaa enemmän mikä on luotu ihan natuna vaikka eihän linda nyt varsinaisesti kärynnytkään...Ei hyvä juttu ollenkaan!
Ajatteleeko ihmiset oikeesti näin? Eli niinkuin tuossa jo aiemminkin ihmettelin, niin onko ihmiset oikeesti niin mustavalkoisia, että jos esim. pariskunnasta molemmat treenailevat ja vaikkapa kilpailevatkin, niin kiellettyjen aineiden löytyminen yhteisestä kodista kertoo automaattisesti siitä, että molemmat käyttävät niitä?Kyllä se nyt aika selvä juttu on ku himasta löytyy kasa roinaa..

Ajatteleeko ihmiset oikeesti näin?
Vähän sama, kun väittäisi, että jos kodin kaapeista löytyy piilotettuja viinapulloja, niin kaikilla perheen aikuisilla on alkoholiongelma?![]()
no ei se kenestäkään roinaajaa tee jos kämpillä on aineita. varmaan sivu bisnestä ollut. ukko varmaan onkin käyttänyt ja sitten myynyt lisätienestien toivossa.´onhan se lindakin voinut käyttää, mutta epäilen vahvasti.