Liittymä+puhelin paketit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mmn
  • Aloitettu Aloitettu

Mmn

Ikä
35
Nyt näyttää olevan operaattoreilla tarjouksia, joissa luvataan liittymä ja puhelin 2 vuodeksi käyttöön kiinteällä kuukausimaksulla, puhelimen saa 2 vuoden päästä itselleen. Itsellä olisi jo aika vaihtaa liittymää ja uusi puhelinkin olisi ihan kiva, onko tuollainen kauppa järkevä? Esim. nyt oon katellut tollasta pakettia, missä nokian 6630, 70minsaa puheluita ja 100 tekstaria on 21e.
Millä operaattorilla on parhaat tarjoukset ja onko porukka ottanut tuollaista liittymää ja miten tuo homma on hoitunut, saako puhelimen heti käteen kun vaihtaa liittymän? Miten, pystyykö sopimusta purkamaan vaikkapa puolen vuoden jälkeen jos palauttaa puhelimen, vai pitääkö joka tapauksessa olla sidottu samaan liittymään 2 vuodeksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä otin tälläisen, Elisan paketin. Luurin saa heti ja se on sinun omaisuuttasi heti. Sopimuksen purku kesken sopimuskauden on liki mahdotonta. Ihan hyvä systeemi mun mielestä. Olisin kuitenkin uuden luurin ostanut, tässä se tuli sopivasti liittymän mukana ja elisan datapaketti passaa mun tarpeisiin.

Mun mielestä ei järkevää, jos vertaa telefinlandin 500min+100txt vajaa 20e/kk.
Mä en pienessä jurrissa jaksa laskea miten nopeesti puhelinlaskuissa tulee takkiin, toki jos soittaa vähän niin sittenhän se on eri asia.
Mä veikkaisin että tohon menee vähintään 20e/kk lisää puhelumaksuja, se tekis vuodessa 240e.
Eniten arveluttaa toi 2 vuoden sopimus, mitä jos tulee parempia tarjouksia tai hinnat tippuu puolen vuoden päästä.?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom