Liikkuvan kasvorasvoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tipra
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mullakin on päivävoiteena tuo Lumenen Vitamin C+ lakkavoide, olen tykännyt!

Silmänympärysvoiteeseen kannattaa mun mielestä panostaa vähän laadukkaampaan tuotteeseen, koska ainaki itsellä esim. L´orealin Wrinkle de-crease collagen filler eyes sai silmät niin turvoksiin, että aamulla sai pitää puoli tuntia kylmiä lusikoita silmien päällä, että oli ihmisen näköinen!:D

Ostin eilen Shiseidon silmänympärysvoiteen, aiemmin käytössä oli Chanelin voide, mutta 3-vuotias poikani oli saanut pumppupullon käsiinsä ja pumppaillut rasvan vessan seinille...
Hieman ärräpäät lenteli, ei aivan halpa ollut....:itku:

Itselläni on todella kuiva ja herkkä atooppinen iho. Allergisoidun herkästi, joten aikamoinen määrä voiteita on tullut testattua..esim. lumenen ja favoran voiteet saavat ihon kihelmöimään. Tällä hetkellä olen todennut parhaiksi kasvoille Ceralanin (vinkki: kesällä tai ihon rasvaisempiin kohtiin Ceralaniin voi sekoittaa Humektania:thumbs:).

Rutikuiville ja ohuille silmänympäryksilleni olen hankkinut Pirkan (!!) Q10 silmänympärysvoiteen, maksaa alle 4€ ja on oikeasti yksi parhaista mitä olen kokeillut! Kosteuttaa ja pehmentää mukavasti, suosittelen:)

Huulirasvoillekin olen lähes kaikille allerginen, mutta onneksi on olemassa Bebanthenin rasvainen voide, sopii huulikiilloksikin ja jos joskus tulee esim. haavoja niin paranevat nopeammin kun pistää Bebanthenia :worship: itse käytin mm. leikkaushaavoihin estämään arpeutumista ja nopeuttamaan paranemista.

Kuivimpina kausina olen käyttänyt kasvoillani naamiota useamman kerran viikossa, Nivean Pampering Honey Mask (niissä pusseissa) on mielestäni todella hyvä, pehmentää ja kosteuttaa ja voi vaikka yöksikin sivellä perusrasvan päälle. Pussista (~2€) riittää moneksi kertaa.

Puhdistukseen käytän Erisanin herkän ihon puhdistusemulsiota, sekin on edullinen, n. 4€.

Edullista ja kattavalla kokemuksella hyväksi havaittua ihonhoitoa!

Mulle on lähes kaikki kosteusvoiteet aina liian ohuita ts. eivät imeydy kunnolla, mutta olen keksinyt loistavan jutun! Nimittäin pidän purkkia auki, niin rasvasta tulee tiiviimpää, ihan kuin voita levittäisi ja imeytyy heti. ;)

Mun iho on ollut aina herkkä ja atooppinen (mulla on myös coupe rosaa), siirryin vähän aikaa sitten dr. Hauschkan tuotteisiin (epäillen sen koko systeemin toimivuutta), mutta nyt on todettava ihon olevan paljon paremmassa kunnossa. Nyt pidän peukkuja ettei pidemmän päälle herkisty näille.

Itse olen tykästynyt sekä kasvo- että vartalovoiteissa Dermosilin tuotteisiin. Myös suihkugeelit ja -voiteet ovat vallan toimivia. Minulla on herkkä ja punoittava iho. Onneksi mitään hajusteaineallergiaa ei ole. Dermosilit saavat minulta kiitosta myös toimivasta hinta-laatu-suhteestaan.

Ostin eilen Shiseidon silmänympärysvoiteen, aiemmin käytössä oli Chanelin voide, mutta 3-vuotias poikani oli saanut pumppupullon käsiinsä ja pumppaillut rasvan vessan seinille...
Hieman ärräpäät lenteli, ei aivan halpa ollut....:itku:

Samaistun tilanteeseen: Aivan ihana Estee Lauderin kosteusvoide ja koiraperkele SÖI sen.. :curs: Pitikin jättää uusi avaamaton voidepurkki keittiön pöydälle ja viedä nopeasti roskat...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom