Liigapörssi 2006/2007

Lisäsin säännöt ja palkinnot tuonne.

Oujee, tänään vois pikkasen pistetiliä kartutella.

Tämä kimppa nyt täynnä kimppasarjaa varten. Kaikki tuon listan ulkopuoliset potkin pois. Joku voi perustaa toisen pakkiskimpan joka osallistuu myös Mass blastin tavoitteluun.

Onko kukaan perustanut toista pakkiskimppaa?

Olisiko tulijoita kimppaan jos sellainen vielä perustettaisiin?

Ei mun tietääkseni ole perustanut. Vielä 40min aikaa perustaa ja kasata jengiä siihen jos meinaa olla ekalla kierroksella mukana.

Ei mun tietääkseni ole perustanut. Vielä 40min aikaa perustaa ja kasata jengiä siihen jos meinaa olla ekalla kierroksella mukana.

Jos mä perustan kimpan ja oon siinä sitten vaikka vain itekseni niin ilmeisesti osallistun myös tuon Mass blastin tavoitteluuun(?).

Minä nyt perustin kimpan ja jos on halukkaita niin mukaan pääsee.

Jos mä perustan kimpan ja oon siinä sitten vaikka vain itekseni niin ilmeisesti osallistun myös tuon Mass blastin tavoitteluuun(?).

Minä nyt perustin kimpan ja jos on halukkaita niin mukaan pääsee.

Mukaan vaan kaikki halukkaat tuohon kimppaan niin ei tule Mass Blastin liian helposti mulle!

Pikkusen tuli kiire joukkueen kanssa. Jos se vartin yli meni kiinni, niin minuuttia ennen sain joukkueeni Liito-oravat valmiiksi. En tosin kerinnyt miettimään sitten yhtään, eli vaihtorulettia joudutaan toteuttamaan ahkerasti ainakin alkukierroksilla. En kerinnyt sitä vielä superiin laittamaan,kun kiire painaa mutta pistän illalla päivityksen jälkeen.

Voisin tulla tuohon kimppaan mukaan. Jos mulle laittais vaikka mailiin koippe (at) yahoo.com sen kimpan tiedot, niin koitan saada pikapuoliin Liito-oravat mukaan menoon.

Voisin tulla tuohon kimppaan mukaan. Jos mulle laittais vaikka mailiin koippe (at) yahoo.com sen kimpan tiedot, niin koitan saada pikapuoliin Liito-oravat mukaan menoon.

Laitoin mailia, toivottavasti tuli perille.

Lisää porukkaa kaivattaisiin kimppaan.:whip:

Toivottavasti kaikki mun pisteet mahtuu tuonne meidän kimpan puolelle.

Laitoin mailia, toivottavasti tuli perille.

Jeps, perille tuli.

Ilahduttavaa huomata, että mun kiireessä kasattu joukkueeni koostuu sellaisten joukkueiden pelaajista, jotka ovat vielä kahden erän jälkeen nollilla. :jahas:

Menipäs reisille..

Vähän sama. Tappara petti pahasti. Luottoa löytyi multa, vaikka en mikään Tappara-fani olekkaan. No, onneksi tässä on vielä "muutama" kierros aikaa parantaa ennenkuin homma kokonaan paketissa...

Maalivahti
Wallinheimo Sinuhe

Puolustajat
Berg Aki-Petteri
Murphy Cory

Hyökkääjät
Ben-Amor Semir
Bros Michal
Dahlman Toni

Noilla lähdettiin ja vaihtoja tulee ainakin eli hankin Kristian Kuuselan ja sitten toi Ben-Amor lähtee kävelemään, samoin Dahlman vaihtaa seuraa. Maalivahtia en vaihda kun Jyp jyrää.

Back
Ylös Bottom