Liigapörssi 2006/2007

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Liigapörssin ylipäälliköltä pyydetty Sotaratsuille +200 pinnaa heti alkuun ettei reppanalle tulis niin pahasti pannuun kolmannella jaksolla. :whip: ;)

:D

Mä voin ottaa sen -200 pinnaa, et on sitte muillaki mahiksia :whip:

Osallistujat (tunnarit lähetetty) tällä hetkellä:

1. BadHair
2. Neuvostoliitto
3. Blok-II
4. Ricu
5. Colin
6. Jusushi
7. Dremo
8. Juupeli82

Mä oon muuten taas ihan kuutamolla siitä, että mikä joukkue kuuluu millekkin nickille, mutta eiköhän tää silti tästä...

Hei kertokaas joukkueenne, että voin itse kasata sitten tulevan voittajajoukkueen. Ajattelin luottaa kirvesmiehiin:

Viinanen Mika----Kontiola Petri----Venäläinen Sami

Clarke Dale----Kauppinen Marko

Nikkilä Tommi

Hei kertokaas joukkueenne, että voin itse kasata sitten tulevan voittajajoukkueen. Ajattelin luottaa kirvesmiehiin:

Viinanen Mika----Kontiola Petri----Venäläinen Sami

Clarke Dale----Kauppinen Marko

Nikkilä Tommi

Ei pysty. Mun Liigapörssissä on kai jotain vikaa. Ei millään riitä eurot semmoiseen tiimiin jonka haluaisin.... Kompromissit on perseestä.

janip- @ hotmail.com

Mä en tajua. Tuolta Liigapörssin sivuilta ei pysty lähettää haastetta tuohon osoitteeseen. Viimeksi oli sama homma. Laitoin suoraan omasta meilistä. Tuliko tunnarit perille?

1. BadHair
2. Neuvostoliitto
3. Blok-II
4. Ricu
5. Colin
6. Jusushi
7. Dremo
8. Juupeli82
9. kaNi- ?
10. toni_88

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

1. BadHair
2. Neuvostoliitto
3. Blok-II
4. Ricu
5. Colin
6. Jusushi
7. Dremo
8. Juupeli82
9. kaNi- ?
10. toni_88
11. Lil´J
12. kohtis

Vapaita paikkoja taitaa olla 4 tällä hetkellä, kun battleaxe lopetti pyristelyt.. ;)

No niin laittakaas ilmoittautumisia. Viikon päästä jatkuu taas.

Kahdelletoista vasta lähetetty tunnarit. Ja uusiakin joukkueita mahtuisi edelleen neljä luovuttaneiden tilalle....

loops mukana.

Badhair vois lähettää mulle tunnukset. Meidän kimpassa ei oo ku kaksi joukkuetta tällä hetkellä. Jos sen toisen joukkueen kans liityttäis siihen ykköskimppaan?

Badhair vois lähettää mulle tunnukset. Meidän kimpassa ei oo ku kaksi joukkuetta tällä hetkellä. Jos sen toisen joukkueen kans liityttäis siihen ykköskimppaan?

Jep, tilaa on. Laitan sulle tunnarit. Ilmoitteletko tälle toiselle joka on sun kimpassa? Kenen tämä toinen joukkue on?

-edit- Mihin osoitteeseen tunnarit?

Jep, tilaa on. Laitan sulle tunnarit. Ilmoitteletko tälle toiselle joka on sun kimpassa? Kenen tämä toinen joukkue on?

-edit- Mihin osoitteeseen tunnarit?

Hyvä homma. Pistä tunnarit/haaste jpval(miukumauku)luukku.com ja jaba(miukumauku)webinfo.fi Eli se toinen on joukkue on Pohjosen jyrä.

Hyvä homma. Pistä tunnarit/haaste jpval(miukumauku)luukku.com ja jaba(miukumauku)webinfo.fi Eli se toinen on joukkue on Pohjosen jyrä.

Haasteet lähetetty.

Oiskos tilaa vielä Pakkiksen ykköskimpassa, kun Farmisarja ammottaa tyhjyyttään?

Tilaa on. Neljä niitä luovuttaneita muistaakseni oli ja kaksi paikkaa vielä vapaana niistä. Ja vaikuttaa muutenkin vähän osallistumisinnokkuus vähentyneen...
Laitan haasteen tulemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom